פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 570 צפיות
רכשתי מיצובישי אטרז 2016 יש מסך חדש אבל השליטה מההגה לא עובדת הבנתי שצריך לחבר את הכבלים key 1 ו2 ואני לא יודעת לאיזה צבע לחבר מישו יכול לעזור לי בעניין הזה
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ומאיפה אפשר להזמין אותם ?
הודעה אחרונה מאת BenAriel, -
-
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 454 צפיות
שלום, הרכב מגיע עם חיישני חניה קדמיים ואחוריים + מצלמת חניה אחורית . אודה להתייחסות אשר להתקנת מצלמת חניה קדמית .
הודעה אחרונה מאת hezysp, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 380 צפיות
מלבד כיוון הגיין, יש אופציה לכוון בoff-300hz HPF האם יש צורך להשתמש בפילטר בשביל הקומפוננט או להשאיר כבוי? הקומפוננט זה מורל טמפו בנוסף אשמח לדעת האם יש צורך לשנות הגדרות מסוימות במולטימדיה zeta לאחר חיבור מגבר?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 6 תגובות
- 558 צפיות
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 281 צפיות
שלום לכולם, לאחרונה קניתי טויוטה יאריס 2017 והיא מגיעה עם מערכת מקורית של טויוטה. האם יש אפשרות להוסיף למערכת הקיימת תוסף של AppleCar ואם כן האם יש המלצות איפה מומלץ לעשות באיזור המרכז
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 926 צפיות
היי, רכשתי רכב יד 2 - סיאט איביזה 2013 גרסת FLOW (STATION), והמולטימדיה שם פשוט גרועה, המסך לא לחיץ וגם לפעמים לא לוחץ במקום הנכון, ואי אפשר לשים שירים בבלוטוס וזה בקושי עובד, לא רואים כלום במסך שיש שמש - לכן אני רוצה להחליף אותה. מה שחשוב לי זה הדברים הפשוטים: 1. קלה לתפעול ומהירה 2. שירים עם הבלוטוס של הפלאפון 3. שיחות ( שיהיה אפשר לענות משם לשיחות ולדבר) כמה מערכות שראיתי באיביי: 1. אפשרות 1 2. אפשרות 2 3. אפשרות 3 השאלה שלי אליכם: 1. איך אני יכול להחליף אותה בלי לצאת בקנס (וגם ללמוד לעשות בעצמי משהו על הדרך) 2. מאיפה לקנות? 3. מה לקנות? זאת תמונה של המערכת הנוכחית:
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 7 תגובות
- 601 צפיות
הרכב שלי אוטומט ועם מסך מולטימדיה אחר אבל הרכב נראה ככה
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 661 צפיות
שלום לכולם יש לי סאב p2 + מונו שסוחב אותו בצורה טובה יש לי מגבר של רוקפורד 2 ערוצים 200 rms לערוץ https://rockfordfosgate.com/products/details/t400x2ad/ יש את Focal ES165K מקדימה איזה אופציות יש לי עד 1,000 ש''ח בערך כדי לשדרג את המערכת? הסאונד שמוציא המולטימדיה הסינית על הפנים. מה אפשר לעשות חוץ מלקנות מולטימדיה של פיונר ב-2,500 שזה מעבר לתקציב שלי כרגע? תודה
הודעה אחרונה מאת DrDrive, -
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 532 צפיות
הרמקולים הקדמיים מחרחרים. המולטימדיה היא המקורית שבאה עם הרכב, אבל עובדת חלק (לעומת מערכת ברכב שני zeta neo 13 שמבעסת אותי, נתקעת וכו'). בא לי להנות מסאונד טוב. מה הייתם ממליצים לעשות? רק להחליף רמקולים קדמיים? האם הם באים עם טוויטרים נפרדים? שאולי הם הבעייתים. אם לדוגמא שמים קומפוננט, איפה שמים את הטוויטר, בקורות יש כריות אוויר. אם מחליפים מולטימדיה, איזה כן מומלצות, או שכולם סיני היום.. לפני 20 שנה היה לי מגבר סאונדסטרים וקומפוננט מורל 😃😃 געגועים קצת. אבל היום יש משפחה..מה המלצתכם .. אפשר להשקיע כמה אלפים בכיף..
הודעה אחרונה מאת BigMac, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 642 צפיות
שלום לכולם, האם יצא למישהו להתקין סאב ברכב חשמלי? ( צ'רי FX EV) יש לי את הרכב מהעבודה חצי שנה והסאונד מעולה אבל חסר לי באסים בגרסה המאובזרת הוא מגיע עם סאב חיצוני של JBL שמותקן ע"י גיל קאר (נראה כמו רמקול נייד יותר מאשר סאב) אני תוהה איך התחברו ליחידה (האם בחיבור הרגיל עם פלוס למצבר וREMOTE מהיחידה המקורית +הנחתה מאחד הרמקולים או שאולי בדרך אחרת) בכל מקרה - אם מישהו יכול להמליץ על איזה מוצר שיעמיק את הבאסים ברכב מבלי להשחית אותו אשמח.... תודה, תומר
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 5 עוקבים
- 10 תגובות
- 851 צפיות
שלום לכולם, אני ראיתי באליאקס' מולטימדיה לרכב שלי, ואני מנסה לחשוב כמה מסובך זה יכול להיות, ואם כדאי לי בכלל לנסות.. נא להתייחס גם להתקנת של המולטימדיה נטו וגם למצלמה אחורית תודה מצרף לינק למולטימדיה https://he.aliexpress.com/item/1005006394584613.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7db35b8253wZ51&mp=1&_gl=1*e6p14n*_gcl_aw*R0NMLjE3MzM2MDIyODcuQ2owS0NRaUFnZEM2QmhDZ0FSSXNBUFdOV0gyT1NlLUVGMXp1MC1KMG92amhsZWUxdHJITFpoOTAtR0dxS05adzNzWUk2ZmMxRW9ucXdDa2FBaUF0RUFMd193Y0I.*_gcl_dc*R0NMLjE3MzM2MDIyODcuQ2owS0NRaUFnZEM2QmhDZ0FSSXNBUFdOV0gyT1NlLUVGMXp1MC1KMG92amhsZWUxdHJITFpoOTAtR0dxS05adzNzWUk2ZmMxRW9ucXdDa2FBaUF0RUFMd193Y0I.*_ga*…
הודעה אחרונה מאת tan tan, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, חייב את עזרתכם ממש. יש לי יונדאי קונה 2023 היברידית הצורה החדשה. קניתי מחנות במרכז ולא ביצעו התאמה כמו שצריך, ככל הנראה מה שיש לי כרגע זה מגבר DSP VIBE 65.4 שמחובר לAlpine S2-65c. מה שקורה כרגע זה שמידי פעם, המיד-וופר מתנתק. ממה שאני מבין מאנשים שונים זה קורה בגלל שהDSP לא מצליח לפתוח את האלפיין. אין התאמה בין הRMS ביניהם. בכל מקרה אני צריך עזרה רצינית פה, האם מישהו יכול להפנות אותי למתקין מקצועי שיודע אולי אפשר לפתור את זה, ע"י הוספת מגבר ואז VIBE ישמש כDSP ומגבר ישמש כמגבר, או אולי להחליף את ה-DSP לגמרי? מה שכן, אני חייב DSP מעוניין בחיתוך תדרים וEQ. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 52 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם קניתי 208GTI בשנה שעברה שעברה פרוייקט סאונד ברמה גבוהה, רק שהבעלים האחרון החליט שלא נאה לו לקבל את הרכב עם כל המגברים וביקש מהבעלים שלפניו לפרק את הכל ולחבר למגבר אחד, הנושא לא הפריע לי עד שהתחילו בעיות סאונד, ושחבר גילה שהשחלות של הכבלים לרמקולים הם כבלי RJ45 של אינטרנט, ושאחת הבננות שאצלי נשברה. הבנתי בסופו של דבר שאני צריך לעבור על כל האוטו לבד בתור פרוייקט. מבחינת תצורה לאחר הפירוק, יש רמקולים קדמיים קומפוננטים של JBL, וגם סט קואסקיאליים של Kicker בחלק האחורי, שני הזוגות מחוברים למגבר Zeus של hifonics, שהוא צמוד לסאבוופר עם רמקול של JBL ותיבת תהודה של חברה שאני לא זוכר את שמה. המטרה שלי בראש ובראשונה להבין את החיווט של כל האוטו, כי במעבר בין …
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 837 צפיות
שלום לכולם בשעה טובה התחדשתי בסוזוקי סוויפט 2022 הרכב מגיע עם מערכת מולטימדיה של בוש מצאתי את הדף הזה אבל אני רואה שם שני שמות של סוזוקי שאני לא מכיר. אשמח למידע ו/או קישורים לעדכון של המערכת תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 325 צפיות
יש ברכב דיבורית בלוטות׳ אפטר מרקט כזאת והמיקרופון די נהרס ( המגעים בקצה שלו כלומר בין המיקרופון עצמו לכבל כמעט נתלשו) מה עושים? עם ידיים טובות אפשר להזמין מחדש רק את הראש מיקרופון מעלי אקספרס ולחבר לבד?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 315 צפיות
שלום חברים, יש לי יונדאי i35 הזמנתי מולטימדיה חדשה הכל מחובר מעולה, הבעיה היחידה שלמצלמת רוורס שיש כרגע ברכב יש בננה צהובה אבל אין לה את החוט האדום שמתחבר לכבל back מצורף תמונה להמחשה. במצלמה שהמוכר צירף זה קיים אבל אני לא רוצה להחליף את המצלמה ... האם יש פיתרונות, מתאם או כל דבר אחר? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת highmix, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 532 צפיות
לא מצאתי בשום אתר את הרמקולים BLAM S165.80 מאיפה אשפר להזמין רמקולים כאלה ?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 454 צפיות
המפרט הוא 2GB RAM, 32GB DATA , 4 CORE איטי משהו לא נורמלי (ואין עליו עומס כלל), למישהו יש רעיון ? (חשבתי על הרחבת RAM אבל צריך לעשות ROOT, וכן Overclock אבל גם זה צריך רוט...)
הודעה אחרונה מאת Deutz912, -
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 697 צפיות
היי יש לי מרכב סאב p2 + מונו שסוחב אותו בצורה טובה יש לי מגבר של רוקפורד 2 ערוצים 200 rms לערוץ https://rockfordfosgate.com/products/details/t400x2ad/ נגן יש לי סיני איכותי מחפש קומפוננט עד 1200 הרבה המליצו פוקל, חשוב לי הגבוהים אני שומע בעיקר מוזיקת טראנס וישראלי ישן תודה
הודעה אחרונה מאת BenAriel, -
איזו מערכת זו?
מאת aiib- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 336 צפיות
פירקתי אותה מאוטלנדר 2015. רשום על זה גיל קאר. האם זה אנדרואיד? האם זה פריץ?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 494 צפיות
אני מעוניין בהורדת כמות הרעש בקבינה ע"י שיפור הבידוד ברכב. חשוב לציין שהאקוסטיקה פחות רלוונטית לי אלא נטרול רעשי החוץ/כביש למיטב הבנתי יש 2 סוגי יריעות בידוד: מבוסס butyl או ספוג בעובי 3-5 ממ איזה מהם יתן אפקט טוב יותר לנטרול רעשי חוץ?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 4 עוקבים
- 9 תגובות
- 553 צפיות
בס"ד שלום, מחפש משדר FM ברמה גבוהה, בלי רעשי רקע מהרדיו, בעל רמת קלט ופלט טובה לשיחות טלפון (חיבור בלוטות' כמובן) אם ישנו גם אחד שמקבל USB, ברכה. תודה מראש לבעלי הניסיון והידע!
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 5 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, האם ניתן להתקין מגבר לרכב היברידי מהסוג הנ"ל? קראתי על מגבר דיגיטאלי. אם כן, איזה סוג ואילו תופעות כמו השפעה על צריכת דלק או ביצועים עלולים להופיע אם אתקין? שקלתי לשדרג רק רמקולים אבל המתקין טען שאין בעיה להוסיף מגבר. צאו מנקודת הנחה שאתקין אצל מישהו מקצועי. הרכב עדיין באחריות יצרן.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 415 צפיות
היי רציתי לשאול אם אפשר להתקין רמקולים אחוריים אובליים 6X9" יש לי רמקולים של פיוניר . כי ראיתי מאחורה במזדה במדף האחורי יש פלסטיק קשיח השאלה אם ניתן לפרק אותו ? יש לי גם רדיו דיסק של פיוניר עם בלוטוס'(יחסית חדש) האם זה אפשרי להרכיב אותו ? או שזה בלאגן? ועוד משהו ..במערכת של מזדה 2016-7 יש למערכת חיבור למגבר . אני רוצה להתקין גם מגבר שם. תודה לעונים .
הודעה אחרונה מאת yanivf3, -
מולטימדיה לרכב
מאת סיון47- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 423 צפיות
אשמח להמלצת מקומות להתקנת מערכת מולטימדיה לרכב. מחפשת מקומות שמתקינים מערכות כמו pioneer kenwood.... לא משהו שמבוסס על אנדוראיד
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 275 צפיות
היי, בבעלותי סקודה פאביה 2015 עם מערכת טיפהל'ה מיושנת (Blues) והייתי שמח לשדרג למערכת OEM, הבנתי שיש כמה אפשרויות (Swing, Amundsen, Bolero) שמצריכות רכיבים שונים וחיבורים שונים - חשבתי לקנות מפירוק, מה שמטריד אותי זה להתעסק עם קידוד ו-Component Protection. יש מישהו בארץ שמתעסק עם זה? צ'מפיון נותנים שירות כזה (ואם מישהו מכיר את העלויות אשמח לשיתוף)? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 647 צפיות
קניתי רכב יד 2 טוסון, הסתבר שחיברו למולטימדיה AABOX, וזה חוסם חיבור לבולטות', מה עושים ?איך עוקפים? רוצה לחבר בלי כבל תודה רבה
הודעה אחרונה מאת eli789, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 679 צפיות
שלום רב, מישהו יכול לכתוב לי איזה סוג אנטנה מתאימה לקיה פיקנטו 2016? אני מדבר על החלק הצר והארוך שמוברג לבסיס האנטנה בגג. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 390 צפיות
שלום לכולם. מערכת שהותקנה לפני שנתיים ואת האמת מעולם לא נהנתי ממנה כמו שצריך עד היום. שידרגתי את הרמקולים למורל ויטוס מקדימה ואחורה מורל פשוטים לא מחוברים למגבר. מגבר 4 ערוצים של מורל עם סאב 12 של מורל. בהתחלה הייתה לי בעיה שלפעמים היה נשמע צליל כמו של מודם 56k ישן שמנסה להתחבר לאינטרנט, זה היה בלתי נסבל והוסיפו לי מנחת שלטענתם יסדר את הבעיה וזה באמת סידר אבל לפעמים יש לי מין שריקה כזאת מעצבנת וכשאני מזיז את ההחיבורים זה מסתדר. עכשיו הבעיה העיקרית שלי זה שבווליום גבוה ואפילו לפעמים רק שאני עובר חצי מהווליום המערכת פשוט קורסת (כמו בסרטון) או מעבירה שיר פתאום לבד. גם שם ניסו לעזור ושמו לי מן ממסר צמוד למגבר מה שעזר לשעה אולי… כבר לא יודע מ…
הודעה אחרונה מאת Tom_22,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- FROGIE
- פינדר
- מחכה
- RBRB
- yuvalbarxx
- zvigolden
- sperial
- Aviv943
- discoTD5
- benny62
- Loder
- outnex
- nechmya
- Lior_Django
- אברהם א
- נהג מירוצים ותיק
- flytomars
- bv12
- David32
- om2
- asix
- eden8944
- Haim_gds
- גולדן191
- דניאל1983
- Mr.Hybrid
- Boris
- daniel204
- ArikB
- nglancer
- BoazB11
- Avia
- לב טוב
- lanosforce
- fishmanl
- דאבל קלאצ
- zaf
- ELI001
- G. P. Magnus
- falou
- אליה
- amit54
- avargel
- D1winner
- natco
- david3692
- digidigi
- DRcarLEd
- EliC25
- ishayk
- אורי מ.
- Aviady001
- ארי62
- user529791
- DareDevil
- daniel.asu
- rev-Match
- Tom78
- פאר האורה
- פיזיקאי שימושי
- itzik123
