Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיקון מערכת השמע בפיגו 208GTI


פוסטים מומלצים

המפצלים מיועדים לשבת בקרבת המגברים. בהנחה ואין צורך להחליף את כבל המתח הקיים כרגע, אז אתה צריך רק עוד כבלים קצרים מהמפצל למגברים עצמם.

ראה למשל את הסרטון הזה, או לצורך הענין גם את הפלייליסט הזה.

 

לגבי חיתוך התדרים, אם ניקח את המגבר הנוכחי שלך כמשל:

image.thumb.png.da2979c06874543a0b1bdf99d2535205.png

אם נניח שערוצים 1/2 מחוברים לקומפוננט (באדום), נזיז את הסוויץ' של הקרוסאובר ל-HPF ונכוון את החוגה למיקום המשוער של התדר שרוצים לחתוך ממנו והלאה.

בתאמה, אם ערוצים 3/4 מחוברים לסאבוופר (בכחול), נזיז את הסוויץ' של הקרוסאובר ל-LPF ונכוון את החוגה למיקום המשוער של התדר התואם לנ"ל.

שים לב שבמקרה הספציפי הזה, הטווח של ה-HPF רחב מאוד, מה שיקשה על כיוון מדוייק מאוד ואולי יצריך ציוד מדידה מתאים, או לכל הפחות אוזן קשבת ויד של מנתח 😅

 

ב-DSP יש פשוט גמישות הרבה יותר גבוהה, במקרה של חיתוך תדרים, גם לגבי התדר עצמו שרוצים לחתוך ממנו והלאה, גם לגבי המתלול (Slope) של החיתוך, וגם לגבי שיטת החיתוך (משפיע על השילוב בין החיתוך מלמעלה ללמטה). במגבר, המתלול והשיטה קבועים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 23 שעות, PandaKiller כתב:

תודה רבה על האינפורמציה, יש כמה מונחים שהשתמשת שאני לא מכיר כמו לחתוך  תדר מסויים, אני מניח שזה קשור לנושא של כיול התדרים.

לגבי נושא הבידוד, מדובר על עבודה מסובכת? יש איזו תורה שאני צריך ללמוד או דברים שחשוב שאדע?

קודם כל זה אומר לרכוש את החומרים המתאימים - 

 

יריעת בוטיל לדופן החיצונית של הדלת (זו שקרובה לכביש) 

יריעת בוטיל לדופן הפנימית והדיפון של הדלת 

יריעת ספוג CCF 6-10 מ"מ לדיפון הדלת

טבעת אטימה CCF לרמקול 6.5 אינטש עובי 20-25 מ"מ 

איזולירבנד בד לבד (או חומר ייעודי אחר) לליפוץ צמות ומהדקי הניילון של הדיפון ופס CCF לליפוף קונקטורים.

 

בוטיל תקנה בעובי 3 מ"מ יספיק לך. 

 

כלים - סכין יפני לחיתוך, מספריים, כפפות דקות, רולר, ערכת עזרה ראשונה, חסם עורקים, חתול לקנה מידה. 

 

עבודה - פירוק הדיפון, פירוק מגן הלחות (פיסת ניילון או קלקר) וכל השאר תלוי בדלת שלך - אם צריך לפרק צמות חיווט, מנגנונים - אתה צריך ללמוד את הרכב כמעט לכל דגם יש ביוטיוב סרטונים איך לפרק רק תוודא שאתה בודק את הדגם הנכון, השנתון הנכון ושהדלת בסרטון זהה לדלת שלך במציאות. 

 

יש רכבים שזה ממש שטויות וקלי קלות ויש רכבים שצריך לתפוס את החלון עם מסקינגטייפ או בכלל להסיר אותו ואולי עוד מנגנונים - ברוב המקרים העבודה פשוטה עדיין, שלא יקרה מקרה מצער בו החלון נפל אל תוך הדלת והתנפץ לרסיסים - תלמד את הרכב! 

 

דוגמאות לרכבים ממש לא נעימים - סיאט לאון דור ראשון - מנגנון החלון הוא על הדיפון ולא הדלת - אם הפרדת את הדיפון מבלי לתפוס את החלון - אבוי. 

 

וולבו S60 שנתונים 2011-2018 לערך - מסירים דיפון, מסירים חלון!, מסירים ידית פתיחה חיצונית, מסירים את הדופן הפנימית ביחד עם המנעול - אבל אז יש דלת נקיה לגמרי לבודד סוג של פורנו למבודדים אממה עבודה קשה מאוד בדרך לשם. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בתאריך 20.10.2024 בשעה 19:28, Tom_22 כתב:

המפצלים מיועדים לשבת בקרבת המגברים. בהנחה ואין צורך להחליף את כבל המתח הקיים כרגע, אז אתה צריך רק עוד כבלים קצרים מהמפצל למגברים עצמם.

ראה למשל את הסרטון הזה, או לצורך הענין גם את הפלייליסט הזה.

 

לגבי חיתוך התדרים, אם ניקח את המגבר הנוכחי שלך כמשל:

image.thumb.png.da2979c06874543a0b1bdf99d2535205.png

אם נניח שערוצים 1/2 מחוברים לקומפוננט (באדום), נזיז את הסוויץ' של הקרוסאובר ל-HPF ונכוון את החוגה למיקום המשוער של התדר שרוצים לחתוך ממנו והלאה.

בתאמה, אם ערוצים 3/4 מחוברים לסאבוופר (בכחול), נזיז את הסוויץ' של הקרוסאובר ל-LPF ונכוון את החוגה למיקום המשוער של התדר התואם לנ"ל.

שים לב שבמקרה הספציפי הזה, הטווח של ה-HPF רחב מאוד, מה שיקשה על כיוון מדוייק מאוד ואולי יצריך ציוד מדידה מתאים, או לכל הפחות אוזן קשבת ויד של מנתח 😅

 

ב-DSP יש פשוט גמישות הרבה יותר גבוהה, במקרה של חיתוך תדרים, גם לגבי התדר עצמו שרוצים לחתוך ממנו והלאה, גם לגבי המתלול (Slope) של החיתוך, וגם לגבי שיטת החיתוך (משפיע על השילוב בין החיתוך מלמעלה ללמטה). במגבר, המתלול והשיטה קבועים.


קצת מסקנות, מצרף פה את דיאגרמת חיבורים שחשבתי עליה, הבנתי שכדאי שכל הכבלים יהיו OFC, ונתקלתי בבעיה שלא מצאתי מפצל RCA לטובת המגבר של הסאב, שמפצל גם עם כבל מסוג OFC.
חשבתי לעצמי שאם אני כבר עושה את כל העבודה הזו אחליף גם את כבל הזרם גבוה שמגיע מכיוון המצבר, אשמח לקבל המלצות על קיט התקנה גם עם כבל OFC, מצאתי הרבה חברות כמו Bose, KnuKonceptz ועוד אבל לא הצלחתי למצוא משהו שיש לו יתרון על אחר.
image.thumb.jpeg.a94b3ca9ad5f6405d9bb1466aa0da26c.jpeg

 

בתאריך 21.10.2024 בשעה 11:55, lanosforce כתב:

קודם כל זה אומר לרכוש את החומרים המתאימים - 

 

יריעת בוטיל לדופן החיצונית של הדלת (זו שקרובה לכביש) 

יריעת בוטיל לדופן הפנימית והדיפון של הדלת 

יריעת ספוג CCF 6-10 מ"מ לדיפון הדלת

טבעת אטימה CCF לרמקול 6.5 אינטש עובי 20-25 מ"מ 

איזולירבנד בד לבד (או חומר ייעודי אחר) לליפוץ צמות ומהדקי הניילון של הדיפון ופס CCF לליפוף קונקטורים.

 

בוטיל תקנה בעובי 3 מ"מ יספיק לך. 

 

כלים - סכין יפני לחיתוך, מספריים, כפפות דקות, רולר, ערכת עזרה ראשונה, חסם עורקים, חתול לקנה מידה. 

 

עבודה - פירוק הדיפון, פירוק מגן הלחות (פיסת ניילון או קלקר) וכל השאר תלוי בדלת שלך - אם צריך לפרק צמות חיווט, מנגנונים - אתה צריך ללמוד את הרכב כמעט לכל דגם יש ביוטיוב סרטונים איך לפרק רק תוודא שאתה בודק את הדגם הנכון, השנתון הנכון ושהדלת בסרטון זהה לדלת שלך במציאות. 

 

יש רכבים שזה ממש שטויות וקלי קלות ויש רכבים שצריך לתפוס את החלון עם מסקינגטייפ או בכלל להסיר אותו ואולי עוד מנגנונים - ברוב המקרים העבודה פשוטה עדיין, שלא יקרה מקרה מצער בו החלון נפל אל תוך הדלת והתנפץ לרסיסים - תלמד את הרכב! 

 

דוגמאות לרכבים ממש לא נעימים - סיאט לאון דור ראשון - מנגנון החלון הוא על הדיפון ולא הדלת - אם הפרדת את הדיפון מבלי לתפוס את החלון - אבוי. 

 

וולבו S60 שנתונים 2011-2018 לערך - מסירים דיפון, מסירים חלון!, מסירים ידית פתיחה חיצונית, מסירים את הדופן הפנימית ביחד עם המנעול - אבל אז יש דלת נקיה לגמרי לבודד סוג של פורנו למבודדים אממה עבודה קשה מאוד בדרך לשם. 

חתול לקנה מידה🤣

בינתיים הזמנתי טבעות אטימה, הסתכלתי על הדלת מבעד לדיפון ויש שם חתיכת עבודה ולא בטוח שיש לי כוח או רצון להתעסק איתה, תודה רבה על המידע :)

 

עריכה אחרונה על ידי PandaKiller
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי השרטוט, אל תשכח מינוסים למגברים 😉.

 

כן, כבלי OFC עבור המתח בהחלט עדיפים. 

קנו קונספט היא חברה אחת שמציעה VFM טוב. 

Bose לא ידוע לי שיש לה מוצרים כאלו לרכב. Boss זה מותג מדבקה זבל. 

 

לגבי מפצל RCA, לא בטוח שיש לך צורך. 

גם במגבר הנוכחי וגם במגבר שהציע אודיו קינג למשל יש יציאות Line/Pre Out שלמעשה בחיבור מקביל לכניסות RCA בדיוק למטרה של שרשור מגברים נוספים. כל האות מועבר דרכם (כפי שנכנס) ללא עיבוד. אני לא סגור אם/איך זה עובד במקרה של חיבור כמתואר מטה. 

 

בנוסף וכאמור כבר, מגברים למיניהם (כמו זה שהוצע קודם) מכילים מנחת מובנה בתוכם (high/speaker level input). זה אולי לא שיא האיכות, אבל להנחתי יהיה עדין עדיף מהמנחתים הקיימים. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, Tom_22 כתב:

לגבי השרטוט, אל תשכח מינוסים למגברים 😉.

 

כן, כבלי OFC עבור המתח בהחלט עדיפים. 

קנו קונספט היא חברה אחת שמציעה VFM טוב. 

Bose לא ידוע לי שיש לה מוצרים כאלו לרכב. Boss זה מותג מדבקה זבל. 

 

לגבי מפצל RCA, לא בטוח שיש לך צורך. 

גם במגבר הנוכחי וגם במגבר שהציע אודיו קינג למשל יש יציאות Line/Pre Out שלמעשה בחיבור מקביל לכניסות RCA בדיוק למטרה של שרשור מגברים נוספים. כל האות מועבר דרכם (כפי שנכנס) ללא עיבוד. אני לא סגור אם/איך זה עובד במקרה של חיבור כמתואר מטה. 

 

בנוסף וכאמור כבר, מגברים למיניהם (כמו זה שהוצע קודם) מכילים מנחת מובנה בתוכם (high/speaker level input). זה אולי לא שיא האיכות, אבל להנחתי יהיה עדין עדיף מהמנחתים הקיימים. 

לגבי המינוסים, ברור ;)

המנחתים שבשרטוט אלו מנחתים אחרים שארכוש, לא אלו שקיימים כרגע.

 

לגבי מפצל ה-RCA, אבדוק את הנושא ברכישה של מגבר חדש ואולי באמת לא אצטרף מפצל ואשמיש יציאת LINE OUT בהנחה ואצטרך מפצל, יש חברה מומלצת? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב עשיתי הזמנה של כל החלקים מלבד המגבר, עלו לי 2 דגמים שראיתי GM-D9704 ו- GM-D8704, מלבד ההבדלים בעוצמת RMS של 100W לעומת 130W האם קיים הבדל נוסף שאולי פספסתי?

מצ"ב קישורים לציוד שהזמנתי להתקנה, אודה לחוות דעת על מה טוב יותר ומה פחות
https://www.aliexpress.com/item/32816925631.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.74241802E5Ogbh - טבעות אקוסטיות

https://www.aliexpress.com/item/1005005835118082.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.11.74241802E5Ogbh - מפצל Y @Tom_22 לא מצאתי אחד של חברה "מוכרת"

https://www.aliexpress.com/item/1005005471073936.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.15.74241802E5Ogbh - פרולים ללחיצות יפיות של כבלים למגבר

https://www.aliexpress.com/item/1005003683631599.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.28.74241802E5Ogbh  -קליפסים לדלתות
https://www.amazon.com/dp/B0CXTX8B1C?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 - כבל RCA של 4 ערוצים OFC 

https://www.amazon.com/gp/product/B075K326XP/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 - קיט התקנה עם כבל גייג' 4 OFC 

https://www.amazon.com/dp/B0CJB5TTPB?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title - מנחת 4 ערוצים

https://www.amazon.com/dp/B085F3LV6G?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 - כבל גייג' 14 OFC לטובת הרמקולים

 

חסר לי רק כבלים טוב לטובת החיבור של הסאבוופר למגבר, האם יש חנויות בארץ שמוכרות כבלים איכותיים באיזור הצפון? לא רוצה להזמין סליל ארוך ולהתקע עם שאריות באורך הגלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, PandaKiller כתב:

https://www.aliexpress.com/item/32816925631.html - טבעות אקוסטיות

זה לא טבעת אקוסטית, זה סראונד לתיקון רמקולים.

אדי התכוון כנראה למוצר כזה, או משהו בסגנון של Fast Rings. כאשר הרעיון הוא לייצר "הצמדה" בין הרמקול לדיפון כך שאנרגיה לא תברח לצדדים.

 

לפני 15 דקות, PandaKiller כתב:

נראה בסדר בסה"כ. מקווה שנאמן לפירסום. שים לב לענין זכר לנקבות/נקבה לזכרים. יהיה כנראה יותר קל להריץ כבל בודד/דק יותר ולפצל בקרבת המגברים, ומצד שני לא בטוח שיהיה לך מספיק אורך לפיצול כדי להגיע לכל כניסה במגבר. ומצד שלישי צריך לחשוב על מה אתה מחבר לאן (ערוצים קדמיים מפוצלים להגברה קדימה ואחורה ואחוריים לסאב או מיקס אחר).

 

באתר של קנו, כמעט לכל סדרה שם יש מפצלים: https://www.knukonceptz.com/category/rca-cables/ אפשר להזמין מהם, אבל המשלוח הוא DHL שעשוי להוסיף עמלות.

שאר החברות שהזכרתי, היה נדמה לי שראיתי אפשרויות בחנויות אונליין בארץ, אבל לא מוצא כרגע. בחו"ל בהחלט יש מוצרים כאלו ועוד.

 

וכאמור, לא בטוח שאתה צריך כאלו, כי גם למגבר הנוכחי שלך וגם למגבר של פיוניר שאתה שוקל יש את אותה יציאת Pre/Line Output שהזכרתי קודם.

ועוד כפי שהזכרתי קודם, אולי שימוש במנחת הפנימי של המגבר, יספק אותך.

 

לפני 56 דקות, PandaKiller כתב:

https://www.amazon.com/gp/product/B075K326XP - קיט התקנה עם כבל גייג' 4 OFC

שים לב שמגיע גם עם כבל RCA וכבל רמקולים. אולי משתלם לרכוש מה שצריך בנפרד.

שים לב גם לאורכים. מצד אחד אתה לא רוצה להיות בחסר, ומצד שני עודף של כבלים ולגלגל זה בזבוז ורק עוד פוטנציאל לספיחת רעשים.

 

@Daniel car systems / ליאור מולטימדיה בחיפה יוכלו אולי לעזור לך במרחב הצפון.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Tom_22 כתב:

זה לא טבעת אקוסטית, זה סראונד לתיקון רמקולים.

אדי התכוון כנראה למוצר כזה, או משהו בסגנון של Fast Rings. כאשר הרעיון הוא לייצר "הצמדה" בין הרמקול לדיפון כך שאנרגיה לא תברח לצדדים.

 

נראה בסדר בסה"כ. מקווה שנאמן לפירסום. שים לב לענין זכר לנקבות/נקבה לזכרים. יהיה כנראה יותר קל להריץ כבל בודד/דק יותר ולפצל בקרבת המגברים, ומצד שני לא בטוח שיהיה לך מספיק אורך לפיצול כדי להגיע לכל כניסה במגבר. ומצד שלישי צריך לחשוב על מה אתה מחבר לאן (ערוצים קדמיים מפוצלים להגברה קדימה ואחורה ואחוריים לסאב או מיקס אחר).

 

באתר של קנו, כמעט לכל סדרה שם יש מפצלים: https://www.knukonceptz.com/category/rca-cables/ אפשר להזמין מהם, אבל המשלוח הוא DHL שעשוי להוסיף עמלות.

שאר החברות שהזכרתי, היה נדמה לי שראיתי אפשרויות בחנויות אונליין בארץ, אבל לא מוצא כרגע. בחו"ל בהחלט יש מוצרים כאלו ועוד.

 

וכאמור, לא בטוח שאתה צריך כאלו, כי גם למגבר הנוכחי שלך וגם למגבר של פיוניר שאתה שוקל יש את אותה יציאת Pre/Line Output שהזכרתי קודם.

ועוד כפי שהזכרתי קודם, אולי שימוש במנחת הפנימי של המגבר, יספק אותך.

 

שים לב שמגיע גם עם כבל RCA וכבל רמקולים. אולי משתלם לרכוש מה שצריך בנפרד.

שים לב גם לאורכים. מצד אחד אתה לא רוצה להיות בחסר, ומצד שני עודף של כבלים ולגלגל זה בזבוז ורק עוד פוטנציאל לספיחת רעשים.

 

@Daniel car systems / ליאור מולטימדיה בחיפה יוכלו אולי לעזור לך במרחב הצפון.

  • רעיון טוב! 1

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Tom_22 כתב:

זה לא טבעת אקוסטית, זה סראונד לתיקון רמקולים.

אדי התכוון כנראה למוצר כזה, או משהו בסגנון של Fast Rings. כאשר הרעיון הוא לייצר "הצמדה" בין הרמקול לדיפון כך שאנרגיה לא תברח לצדדים.

הקישור שצרפת מוביל לאוטו דף מוצר שאני צירפתי :) 

לפני 9 שעות, Tom_22 כתב:

 

וכאמור, לא בטוח שאתה צריך כאלו, כי גם למגבר הנוכחי שלך וגם למגבר של פיוניר שאתה שוקל יש את אותה יציאת Pre/Line Output שהזכרתי קודם.

ועוד כפי שהזכרתי קודם, אולי שימוש במנחת הפנימי של המגבר, יספק אותך.

ציינת בהודעות קודמת על נושא שיש מערכות שדורשות התנגדות בשביל לזהות שמחובר אאוטפוט, לכן העדפתי להשאר עם מנחת מאשר לקחת סיכון ולהעביר ישירות מהHU את האות בהיי לבל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופס 🙃 הכוונה הייתה לזה:

https://resonixsoundsolutions.com/product/resonix-ccf-strips-foam-speaker-ring-strips-for-speaker-to-panel-coupling-pair/

 

לגבי המנחת, הנחתי גם שלאור השימוש במנחתים הפשוטים הנוכחיים, זו כנראה לא בעיה.

זה המקום להתייעץ לפחות עם בעל מקצוע בתחום (שאני לא כזה) שאולי מכיר את הרכב ואם נדרש או לא.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.10.2024 בשעה 09:24, Tom_22 כתב:

אופס 🙃 הכוונה הייתה לזה:

https://resonixsoundsolutions.com/product/resonix-ccf-strips-foam-speaker-ring-strips-for-speaker-to-panel-coupling-pair/

 

לגבי המנחת, הנחתי גם שלאור השימוש במנחתים הפשוטים הנוכחיים, זו כנראה לא בעיה.

זה המקום להתייעץ לפחות עם בעל מקצוע בתחום (שאני לא כזה) שאולי מכיר את הרכב ואם נדרש או לא.

היי, מתלבט בין 2 מגברים אשמח אם תוכל לתת פידבק עליהם ויתרונות של כל אחד, יש יתרון בעלות של האינפיניטי בסביבות ה100 שקלים פחות מה-NVX אך נראה שה-NVX נותן עוצמות גבוהות יותר
https://nvx.com/products/nda11005-2200w-peak-1100w-rms-n-series-class-d-5-channel-amplifier-with-remote-bass-knob
https://www.harmanaudio.com/infinity/REFERENCE7005A.html?srsltid=AfmBOopSj-R_sihAp4I5l-S4sEsWeNFeESta3FdXYWpc_LU8TH-araXK

הNVX יעלה כ-950 שקלים
האינפיניטי ב-850 שקלים

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלטת בסוף ללכת על מגבר 5 ערוצים במקום 4 והקיים?

מעבר להיותם כאלו, קשה לי לתת לך מענה לגבי איכותם בפועל (כי לא מכיר).

נראה שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות מסויימים, אבל לא חושב שתיפול ממש עם בחירה בנידון.

אם יש לך משהו שלא ברור במפרט שלהם, אולי אוכל לסייע שם. אחרת, אולי משתמשים אחרים יוכלו לתת אינפוט לגביהם. @AUDIO KING?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Tom_22 כתב:

החלטת בסוף ללכת על מגבר 5 ערוצים במקום 4 והקיים?

מעבר להיותם כאלו, קשה לי לתת לך מענה לגבי איכותם בפועל (כי לא מכיר).

נראה שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות מסויימים, אבל לא חושב שתיפול ממש עם בחירה בנידון.

אם יש לך משהו שלא ברור במפרט שלהם, אולי אוכל לסייע שם. אחרת, אולי משתמשים אחרים יוכלו לתת אינפוט לגביהם. @AUDIO KING?

אני חושב לקחת מגבר 5 ערוצים, ליום חורפי ועצוב שהמגבר שהלך לו כבר 2 ערוצים ישבוק חיים לגמרי, ואז אחבר את כל הרמקולים למגבר 5 ערוצים.

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה קונה כבר 5 ערוצים, תשתמש רק בו.

שמור את הישן לנסיונות (או יום גשום) או תמכור אותו As is. לא רואה סיבה ממשית לשמור אותו (אלא אם תרצה יום אחד לעבור להגברה אקטיבית של סט קדמי ועדין לשמור על רמקולים אחוריים מוגברים).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...