פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 563 צפיות
אני מעוניין לרכוש את הרכב הזה יד שניה. היום אני רגיל לנסוע עם מערכת מולטימדיה שחצי מסך אני רואה וויז וחצי מסך יוטיוב. ברכב הזה הבנתי שיש מערכת ניווט מקורית. הטלפון שלי הוא אנדרואיד. האם ניתן להגשים את הרצון שלי ושיהיה לי על המסך של המולטימדיה ברכב וויז ויוטיוב?
הודעה אחרונה מאת bnaya029, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 451 צפיות
היי, רציתי להחליף את הרמקולים שהגיע עם רכב במשהו קצת יותר טוב מבלי להתעסק עם ההגברה, החלפת כבלים איטום של הרכב וכו". יש כל מיני ערכות בEBAY עם כבלים, כמה דפים של איטות וכו", לדוגמה Blam BL-165RS. יוצא איזה 1300 שקל כולל משלוח. האם כדי לקנות כזו ערכה או שאפשר לקנות את אותו הדבר בארץ רק עם קומפוננטים אחרים אני מניח שכדי לחפש משהו נציל כמו Ground Zero GZTC 165.2X או Audison Prima APK 165P ?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 4 עוקבים
- 12 תגובות
- 659 צפיות
המערכת הנוכחית עושה בעיות עם באסים. משהו נשרף שם כנראה. אני מחפש המלצה למערכת של כ1K כולל התקנה. או אשמח לשמוע המלצה אחרת.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 451 צפיות
היי לכולם , ברשותי סיאט ארונה 2025 מקדימה יש לי 2 חיבורי USB C אני לא מצליח להטעין עם זה את המצלמת דרך ניסיתי מספר כבלים ומתאמים האם מישהו מכיר את הבעיה ויכול להמליץ מה עליי לעשות? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 756 צפיות
שלום לכם! כאחד שמאד אוהב סאונד ומערכות, אני מאד מתבאס על הסאונד ברכב. מאחר ומדובר ברכב חברה, אין לי רצון להשקיע מעבר להתקנת סט קומפוננט... האם החלפה של הרמקולים הקדמיים לסט קומפוננט 6.5" יתרמו במשהו או שמדובר ב"כוסות רוח למתים" ואין טעם להכנס לזה בלי התקנת מגבר? במידה וכן, יותר מאשמח לקבל מס' המלצות לסטים נצילים שיתנו מענה. אין לי תקציב מוגדר, אך רצוי שיהיה פחות מ 1000 שקלים. את ההתקנה אני מתכנן לעשות בעצמי כמובן עם טבעות עץ.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 4 עוקבים
- 3 תגובות
- 763 צפיות
שלום רב וחג שמח:) רציתי לדעת האם ניתן לשדרג את המולטימדיה של הגוליה משנת 2018 למוטלימדיה שישנה בשנת 2020+ עם המתיחת פנים אשמח לדעת עלויות במידה וידוע לכם ואיפה ניתן לשדרג
הודעה אחרונה מאת Driver, -
המלצה למגבר
מאת rp748- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 546 צפיות
הי קיה ספוראז 2019 מולטימדיה Teyes cc2plus רמקולים מקוריים מוזיקה אלקטרונית בעיקר חשוב לי איכות צליל, נקי ומדויק מעוניין להוסיף מגבר, אולי בעתיד להחליף רמקולים לא מעוניין בסאב. תקציב עד 1000שח התקנה עצמאית המלצות למגבר תודה רבה רן
הודעה אחרונה מאת CarAudio Workshop, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 357 צפיות
שלום האם אפשר לחבר את הכבל של המצלמה בחיבור USB לכבל נתונים שנמצא בתא כפפות . המתאם מתח שלו למצת התקלקל והמפצל שהבאתי לא מפעיל את המצלמה אבל טלפונים הוא כן מטעין
הודעה אחרונה מאת seohad, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 757 צפיות
שלום לכולם חייב לציין אחרי מעקב מהצד-אחלה פורום ואחלה אנשים שבאמת רוצים לעזור אני רוצה להחליף את הרמקולים הקיימים ברכב מקדימה, רוצה להוסיף מגבר ויש לי שאלה לגבי חיווט חדש.. איך אני מתגבר על הצמה הקיימת על מנת להשחיל חוטים חדשים 12GW לא מצאתי שום צורה לעקוף את החיבור הזה אשמח לרעיונות או טיפים בנושא, תודה!
הודעה אחרונה מאת ליאור 80, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 534 צפיות
אהלן אני חובב סאונד ברכב ויש לי מערכת שמספקת תמונת סאונד די מפוזרת היטב מעוניין להפגש ולשמוע מערכות שמכוונות לבמת סטריאו אולפנית פשוט מעוניין להיפתח האם יש כזה כאן אני מאשדוד
הודעה אחרונה מאת BEEKER, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 402 צפיות
שלום ,צריך עזרה איך לכוון את המגבר ברכב מותקן ברכב רמקולים קומפוננט vibe slick6c-v7 6.5 סאב Alphasonik 300 מגבר 4-jbl 9004
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 354 צפיות
שלום, החלפתי סים ברכבי טויוטה שנת 2017 והמולטימדיה לא מתחברת לרשת, עם הסים הקודם כן היתה גישה לרשת, צריך להגדיר משהו בהגדרות?
הודעה אחרונה מאת efiyak, -
סיוע בבחירת מערכת
מאת NBB- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 408 צפיות
שלום למכובדיי הפורום היום עם רכב חברה בעל מסך "טיפש" אליו אני מחבר את הטלפון לטובת Android Auto וזה מספק אותי. אני רוכש רכב משלי (יטי 2015) ומעוניין בפתרון דומה, מבלי להשקיע 1500~ ש"ח במערכת מולטימדיה סינית עלומה וחאפרים בפייסבוק. מצאתי כבר את מסגרת הפלסטיק והכבלים המתאימים באלי אקספרס, ויש לי גם חבר שיוכל לבצע את החיבורים. מה שנותר הוא המערכת עצמה או המסך. יש לכם המלצות על משהו איכותי במחיר סביר שיוכל לעשות את העבודה? האם יש בכלל פתרון כזה, מסך "טיפש" שיכלול רדיו, חיבור לשיחות ואפשרות לשיקוף הטלפון? השימושים שלי במערכת הם וויז וספוטיפיי. יש לציין שיש מצלמת רוורס ברכב. תודה!
הודעה אחרונה מאת NBB, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 229 צפיות
מה ממליצים לקנות באליאקספרס וכדומה מערכת מולטימדיה שמותאם למצלמה אחורית טובה לרכב טויטה קורלה 2008 [גיר רובוטי] מחירים סבירים תודה מראש
הודעה אחרונה מאת וולוו סטיישן, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 316 צפיות
שלומות! פעם אחרונה שכתבתי פה הייתה לפני כמה שנים, אבל נזכרתי שבזמנו במפגשי פורום אודיו אנשים היו מתקנים בעצמם את הסאבוופר- אני זוכר שהיו עושים re-cone שזה החלפה של כל הדרייבר? או ליפוף מחדש? בכל מקרה אני מעוניין בעזרה במשהו הרבה יותר פשוט- קרע בסראונד של הסאב. מדובר בסאב בייתי, אבל משער שהעיקרון הוא זהה- מה תהליך העבודה? איך מסירים את הסראונד הקודם במינימום נזק? באיזה דבק משתמשים? שלב שאני זוכר שהיה מאוד קריטי להצלחת התהליך- איך מדביקים כך שהדרייבר נמצא בול במרכז? כל טיפ בנושא יתקבל בברכה. רוב תודות!
הודעה אחרונה מאת flytomars, -
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי פולקסווגן קאדי מקסי המסך של הרכב אינו אנדרואיד אבל מיועד להתחבר ל'אנדרואיד אוטו' או ל'קאר פליי', הנה: אני משתמש חדש בפותח מסך (קאר פליי) של חברת nippon. כזה: מפרט המכשיר: ככה נראה המסך כשהמכשיר מחובר: הכל מצויין חוץ מדבר אחד: המכשיר לא מתחבר למיקרופון של הרכב. א. לא שומעים אותי בשיחות, וניסיתי כמה פעמים, בכמה פלאפונים, וכמובן כיביתי והדלקתי את הרכב וכו'. ב. חיפוש קולי בוויז לא שומע כלום. חשוב לציין שמבחינה טכנית המיקרופון של הרכב תקין - כשאני מחבר את הפלאפון בבלוטות' למסך הרכב ישירות ולא לפותח מסך, שומעים אותי מצויין. אשמח לפיתרון לבעיה. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת אלעדית, -
- 5 עוקבים
- 22 תגובות
- 911 צפיות
שלומות. נתחיל מהסוף- אין לי אינטרנט. לא יודע למה. או שנגמר התכולה של הכרטיס, או שמשהו התקלקל, או שפאר היצירה שהיא המערכת של גיל-קאר כבר לא תומכת יותר בקישוריות אינטרנט כמו ששמעתי איפה שהוא ולא זוכר איפה. אז עד שסוף סוף אין שיבושי מיקום באזורי, אני עדיין לא יכול להשתמש ב WAZE. יש לי בפנל של המערכת, מצד ימין למטה, 2 "כפתורים" שהם למעשה דלת קטנה שמתחתיה יושב הכרטיס. רק מה, אין לי מושג איך להוציא אותו משם. ניסיתי לדחוף "משהו" (סיכה או משהו, לא זוכר) לחור הקטן שיש שם, ללא הועיל. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 323 צפיות
מחפש זוג מסכים למשענות ראש, אני מעדיף לקנות בעליאקספרס עקב הפרשי מחיר משמעותיים. יש המלצות? הכוונה? דעות? מה לחפש? תודה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 526 צפיות
הרמקול הקדמי בדלת נקרע כנראה מהתפוררות .. איפה אפשר להשיג רמקול מקורי כזה? (מצרף תמונה) והאם יש אפשרות לתקן רמקול כזה? תודה רבה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 249 צפיות
בס"ד היי יש לי יש מצב לשלוח לי מיציבושי 2019 את הקבצים עבור מיציבושי 2019 גירסה 5.1.1 ? דגם: MGCOL_MITSU2 מעבד: Qualcomm MSM8909 גרסת אנדרואיד: 5.1.1 גרסת בסיס (Baseband): 1.0.c5.8-00049-M8909EAAAANVZM-1 גרסת קרנל: 3.10.49 תאריך Build: 29 באוקטובר 2021 מפתח: jiangdepeng@fly-server
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 363 צפיות
יש לי טויוטה קורולה היברידית 2020 ברמת גימור לימיטד - עם מערכת מולטימדיה מקורית מהיצרן. הבעיה היא בזיהוי שם מתקשר בשיחות נכנסות ובהיסטוריית שיחות. כלומר כאשר נכנסת שיחה, אני רואה את המספר של המתקשר, אך לא רואה את שמו למרות שהוא מופיע אצלי בספר הטלפונים. גם כאשר אני נכנס למסך היסטוריית שיחות, אני רואה שם מספרים ולא שמות, למרות ששוב, כל המספרים והשמות מופיעים אצלי בטלפון, בספר הטלפונים. אני עם מכשיר iPhone 13 Pro Max עם גרסת תוכנה עדכנית ניסיתי גם לערוך את המספרים אצלי בטלפון עם +972 וגם ללא, אך זה לא עזר. אולי מישהו נתקל באותה בעיה? אשמח לעזרה.
הודעה אחרונה מאת DJVK, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 321 צפיות
מתעניין במולטימדיה כשרה לרכב יש מישהו יודע להגיד לי על הסינון קצת פרטים?
הודעה אחרונה מאת דאבל קלאצ, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 831 צפיות
טוב אז אני אתחיל בזה שאני לא מבין כלום ברמקולים אבל אני לומד לאט לאט ביוטיוב כי זה תחביב דיי נחמד ומעניין. כרגע מה שכן עשיתי ברכב זה החלפתי את המסך המעפן שהרכב בא איתו במסך דיי מטורף (DUDU7) עם DSP, וכניסה אופטית לסאונד (לא יודע אבל איך להשתמש בכניסה הזאת) השלב הבא שלי זה לאטום את הרכב שזה דלתות ובגאז' זה נראה לי מספיק (אני לא יודע איזה חומר לקנות אז אשמח להמלצות) שלב אחרי זה לשים בדלתות הקדמיות קומפוננט, ובדלתות האחוריות לשים קואקסיאלי כי אין שם מקום לטוויטר וכמובן מגבר (לא יודע מה לקנות אז אשמח להמלצות) שלב אחרון זה הסאבוופר אני מחפש משהו שהוא קצת stealthy שלא ייקח יותר מדי מהגאז' כמובן שאני רוצה שהוא יהיה sealed אני רוצה באס טוב לא סתם רועש זהו אני מ…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 376 צפיות
היי קניתי רכב חדש fiat bravo הבעלים הקודם פינק במערכת ממש מושקעת אך מרגיש לי שהיא בעיקר מכוונת למוזיקה ספיציפית למשל טראנסים ואלקטרוני שומעים ממש מרשים עוצמתי אבל דברים יותר ווקלים ואינסטרומנליים אני מרגיש שפחות טוב כאילו חסר עומק וזה חסר לי גם יש לומר שהסאב מפוצץ לי את האוזניים מדובר ב 12 inch Rockford punch p2 יש ברכב מגבר dsp של גראונד זירו קומפונטים אודיוסון מקדימה מאחורה אינפינטי מה הייתם מציעים לי לעשות כדי לקבל יותר עומק אשמח להמלצות לבעלי מקצוע ובכללי רעיונות מה יכול לשפר את החוויה שלי בסגנונות שונים תודה מראש חברים
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 419 צפיות
שלום יש לי ברכב במערכת המקורית של הרדיו דיסק רק חיבור aux ולא usb איך אני מחבר usb? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 663 צפיות
לאחרונה החל לסירוגין רעש שלג לבן מהרמקולים ברכב בעיקר אני שומע את זה מקדימה ומהטוויטרים. גם כשהווליום על אפס. לפעמים זה נעלם אבל לרוב נמצא. יש מעיין רסיבר / מגבר בבג'ז וניסיתי לשחק מעט עם הכפתורים ולכוון כך שלא יהיה רעש אך לא נראה שזה נשא פרי. יש בעלי מקצוע שמתעסקים בתיקון בדיקה של דבר כזה? באיזור המרכז /שפלה תודה
הודעה אחרונה מאת hagggg55, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 721 צפיות
אז... יש לי דאצ׳יה סנדרו 2020 (דור 2), כרגע עם MediaNav שממש רוצה להחליף. אני שומע בעיקר רוק, האוס, אלקטרו, קצת ראפ והיפהופ בניתי איזשהו מפרט לשדרוג המערכת, לפי תקציב ונתונים טכניים: HU- TEYES CC3 6/64GB 2K תואם מקור + מתאם canbus (עליאקספרס) + סטרימינג מספוטיפיי בקארפליי קומפוננטים- Focal ASE 165 S (אלכסנדר) מגבר- Audison AP4D (אלכסנדר) סאב- Focal PSB200 (אלכסנדר) איטום - STP Beat On 2mm (אלכסנדר, הם נמכרים כיחידה? כחבילה?) אביזרי התקנה- קיט התקנה G-4 Nakamichi טבעות הגבהה, כבלים 16awg, טבעות ספוג, רולר, העלות של כל הפרויק…
הודעה אחרונה מאת Or1999l, -
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום נגמר לי החבילת גלישה במוכנית ואני רוצה לקנות חבילה של גלישה ולהחליף את הסים אני לא מוצא את הכרטיס סים מישהו יכול לעזור? תודה
הודעה אחרונה מאת stass, -
מגבר לרכב
מאת Eran Vanunu- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 439 צפיות
לפני חודשיים הומלץ כאן על מגבר 4 ערוצים ומגבר מונובלוק של morel. בבקשה אם אפשר להמליץ על דגמים של morel תודה רמקול קומפוננט spg-17c2 רמקול Alpine spr 69 סאב pioneer ts-w312s4.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 576 צפיות
שלום לכולם, מזה כמה זמן שהרמקולים ( בכללי המערכת מולטימדיה + שמע ) שבקו חיים. אבל אין דבר מכוון שגם ככה הרמקולים ברכב היו על הפנים. אין לי שום רצון להתעסק עם זה ולכן הפתרון שלי עד כה הוא כזה: הדבקתי על גבי המסך הקודם מסך מצויין עם אפל קאר אלחוטי שאני מאוד מרוצה ממנו, עד כה כבר כשנתיים שאני משתמש ב Creative MUVO Play - שהיה לי פשוט בבית והוא מאוד הפתיע לא חשבתי שהוא ישרוד בשמש יותר מכמה חודשים. בכל מקרה, דיי נמאס לי מהסאונד השטחי שלו והוא כבר מראה סימני עייפות ונכבה מידי פעם. יש למישהו המלצה לרמקול נייד טוב שיחזיק לדעתכם שנתיים\שלוש בתוך הרכב? ויותר טוב, אולי יש למישהו רעיון יותר טוב עבורי , בלי להתעסק במולטימדיה והשמע המקוריים של הרכב. אולי כדאי לי לחבר סאב …
הודעה אחרונה מאת The FixTrics,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 303 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Or05230
- flytomars
- davemustaine87
- hans
- bv12
- Igalz
- BoazB11
- Haim_gds
- Liquidator
- garicho
- daniel.asu
- zaf
- SlowRide
- nuahe
- asix
- mikk
- orsh99
- yoav911gt2
- itaimoto
- פינדר
- FuriousLift
- לירון .ה.
- Gavrik
- שלמה.נ.
- GTאי
- RBRB
- גולדן191
- Night Driver
- ArikC
- יבגניפ
- natco
- Avia
- ניצן א
- lanosforce
- stum
- רפי לין
- orankohn
- viper83
- חולגי
- ArikB
- Mech Morphix
- sagibd95
- ronrobin
