Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

קיה ספוראז 2019

מולטימדיה Teyes cc2plus

רמקולים מקוריים

מוזיקה אלקטרונית בעיקר

חשוב לי איכות צליל, נקי ומדויק

 

מעוניין להוסיף מגבר, אולי בעתיד להחליף רמקולים

לא מעוניין בסאב.

 

תקציב עד 1000שח

התקנה עצמאית

 

המלצות למגבר

 

תודה רבה

 

רן

 

 

פורסם

אני ממליץ לך על Morel MPS 4.400

זה מגבר איכותי מהטובים ביותר בטווח המחיר שלו.

 

אם תרצה בעתיד לבנות מערכת SQ ולהתקדם בתחום הוא בהחלט יכול להיות בסיס טוב להמשך

יש לך גם יחידת ראש עם יציאה אופטית ,יש עם מה לעבוד.

 

 

פורסם

אני לא מוצא את האודיסון איכותי יותר כך שלדעתי הוא לא שווה את ההשקעה הנוספת 

ברמת האיכות קשה למצוא מגבר איכותי יותר מהמורל בטווח המחיר הזה אם בכלל.

 

 

פורסם
בתאריך 10.5.2025 בשעה 03:43, rp748 כתב:

הי

קיה ספוראז 2019

מולטימדיה Teyes cc2plus

רמקולים מקוריים

מוזיקה אלקטרונית בעיקר

חשוב לי איכות צליל, נקי ומדויק

 

מעוניין להוסיף מגבר, אולי בעתיד להחליף רמקולים

לא מעוניין בסאב.

 

תקציב עד 1000שח

התקנה עצמאית

 

המלצות למגבר

 

תודה רבה

 

רן

 

 

איזה רמקולים יש כרגע?

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

  • ספונסר פורום
פורסם
בתאריך 10.5.2025 בשעה 03:43, rp748 כתב:

הי

קיה ספוראז 2019

מולטימדיה Teyes cc2plus

רמקולים מקוריים

מוזיקה אלקטרונית בעיקר

חשוב לי איכות צליל, נקי ומדויק

 

מעוניין להוסיף מגבר, אולי בעתיד להחליף רמקולים

לא מעוניין בסאב.

 

תקציב עד 1000שח

התקנה עצמאית

 

המלצות למגבר

 

תודה רבה

 

רן

 

 

 

ברשותך אפנה את תשומת לבך לשני דגמים שיש לנו להציע:

 

1

HELIX AMPLIFY 204 

המגיע בשני דגמים DIRECT DSP ו X-OVER

את ההבדלים ניתן להבין מהשמות,

 

מדובר בסדרת מגברים חדשה של HELIX  שהושקה לאחרונה,

עם ספקי כח חדישים שמאפשרים למגבר להפיק 100W ב4Ω או 190W ב2Ω לערוץ,

או 380W בגישור ב4Ω,

וכל זה יציב מ10.5 ועד 16 וולט ללא אובדן כח, לאומת מגברים עם ספקי כח מיושנים.

עם דיסטורשן של 0.02% ורמת רעש של 99DB 

 

המחירים של המגברים הם 1.170 ש"ח לגדם X-OVER ו 1.080 ש"ח לדגם DIRECT

 

2

AUDIO SYSTEM M90.4

מגבר קלאס AB המפיק 90W ב4Ω או 160W ב2Ω לערוץ

או 320W בגישור ב4Ω

ב14.4 וולט

עם דיסטורשן של 0.03%

 

ואם אתה לא מתכוון באתיד להוסיף מעבד קול למערכת, יש למגבר של אודיו סיסטם פיצ'ר מדליק,

קוראים לזה FSA - front stage adjuster

זה למעשה השהיית זמנים אנלוגית לערוץ השמאלי, הדבר יאפשר לך להוזיז ולמרכז את הבמה ישירות במגבר.

 

המחיר של המגבר הינו 1.350 ש"ח

 

המוצרים זמינים לרכישה באתר שלנו, 

בהצלחה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

משווק רשמי בישראל של המותגים:

Brax, Helix, Match

STP - Standartplast

Audio System Germany

נציג רשמי של קהילת EMMA בישראל.

חנות און-ליין: www.CarAudio.co.il

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...