פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 364 צפיות
היי. מתלבט בין 3 המערכות מולטימדיה האלו עבור סקודה סופרב 2018. חשוב לי שכל הפונקציות הקיימות במסך המקורי (פתיחת דלת, שינוי תאורת אווירה, איפוס אוויר בצמיגים, חיישני חניה, בקרת אקלים ועוד) יעבדו גם במולטימדיה החדשה דגם S4 AI AHDC2 https://a.aliexpress.com/_c3li0HgR דגם 10NF4 https://a.aliexpress.com/_c3asrtsr דגם 10ts18 4G 64G https://a.aliexpress.com/_c3BnZ1xz מישהו אולי התנסה באחד מהמסכים האלו? תודה
הודעה אחרונה מאת HakarisH, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 405 צפיות
היי לכולם, יש לחבר שלי Toyota Yaris והסאונד המקורי די בסיסי. אני רוצה שדרוג של מערכת סאונד עד כ-₪2,000 כולל — רמקולים + מגבר + אולי תוספת סאב אם שווה במחיר, וכל מה שצריך להתקנה מקצועית. השאלות שלי: איזה רמקולים כדאי לשלב בתקציב הזה? האם כדאי מגבר + רמקולים בלבד, או גם סאב? האם מישהו ממליץ על מתקין טוב בחיפה שעושה את זה? תודה! 🎧🔊
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 320 צפיות
שלום, יש לי מיצובישי אאוטלנדר שנגמרה חבילת הגלישה. איך אני מחליף את הסים?! שאלה נוספת, האם ניתן להחליף את המערכת המובנית לאנדרואידית יותר?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 342 צפיות
היי חברים רציתי את עזרתכם, רציתי לרכוש מתאם מולטימדיה מחבר קטן לרכב שלי, האם זה יעבוד ברכב מאזדה Cx-5 זה המוצר שאני מדבר עליו הנה משהו שמצאתי עכשיו ב-AliExpress: | XUDA 2in1 Wireless CarPlay מתאם אנדרואיד אוטומטי AI Smart Box רכב מערכות חכמות עבור פולקסווגן טויוטה ניסאן הונדה פורד בנץ https://a.aliexpress.com/_c39IKJ4F אשמח את עזרתכם תודה
הודעה אחרונה מאת madmaxx, -
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 536 צפיות
שלום, יש לנו אופל אינסיגניה 2016, עם מערכת המולטימדיה של אופל. הבנתי שיש עדכון קושחה שמוסיף תמיכה באנדרואיד אוטו. מישהו יודע איך עושים את זה, האם אפשר לעשות את זה בבית, ואם צריך איש מקצוע בגלל כלים מסויימים - למי אני אמור לפנות?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 23 תגובות
- 810 צפיות
שואל בשביל חבר... סה"כ מרוצה מהסאונד של המערכת המקורית. רמקול שמאלי לא עובד, הטוויטר כן עובד. לא ברור אם יש רמקול בדלת אחורית. אם יש הוא גם לא עובד. בדיקה תעשה בערב (שמיעת צד ימין). על פניו יתכן וזה חיבור שהתנתק. ברשת יש שיח מסויים על מקרים דומים - לפיהם בגיל הזה יש רמקולים שמתים. הרכב מטופל במוסך מורשה - יש אופציה לגשת אליו וכנראה העלות תהיה בהתאם. אילו רמקולים יכולים להחליף את הזוג הקדמי במחיר הוגן ומה מחיר סביר להתקנה? אם יש המלצה על מקום בתל אביב.... תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת BEEKER, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 עוקבים
- 119 תגובות
- 15.7 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, את הפרוייקט הזה אנהל באופן מצומצם יותר ותמציתי. מדוע לפרוייקט קוראים MATCHBOX? תגלו בהמשך אבל הרמז בשורת הנושא. השיקולים הכלליים למערכת - 1. יחידת הראש המקורית של הרכב חייבת להשאר פעילה ולכן תונחת לתוך הDSP - המערכת בC5 שולטת באופן בלעדי במזגן ובהגדרות מערכות הבטיחות של הרכב כולל הגדרות תאורה וכך הלאה. אנדרואיד אוטו - זה נוח, זה מדהים - לא בטוח שבכל רגע נתון ונסיעה ארצה להיות על MODE של נגן חיצוני. 2. הטלפון שלי יהיה הנגן אודיו העיקרי כאשר בכדי לתמוך בWIRELESS HIGH RES - וגם בגלל שהDRC MP שלי כבר כשל פעמיים ואני לא רוצה להסתמך עליו - נרכש AUDISON B CON - איך זה קשור לDRC? יו…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 250 צפיות
שלום, יש לי קיה פיקנטו 2021, בוויז באנדרואיד אוטו, כאשר אני בשיחה, לא שומעים את הוויז בכלל, ביטלתי את ההגדרה בוויז של "להשתיק את וויז בזמן שיחה", יש למישה מושג מה זה יכול להיות? האם עוד מישהו נתקל בבעיה. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת avi1333, -
לכל מי שיש לו רכב מתוצרת יונדאי או מיצובישי מהשנה-שנתיים האחרונות עם מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית של גיל-קאר, מתוצרת FLYAUDIO, הפריצה מתקינה GOOGLE PLAY ומשם אפשר להתקין כל אפליקציה שרוצים, אפשר לעדכן את וייז וכו'. אני ביצעתי את המדריך כלשונו על יונדאי I10 חדשה בקלות בלי שום בעיות, 5 דקות עבודה. בעקבות ההצלחה המסחררת יש לי עכשיו ביקוש של הרבה בעלי אאוטלנדרים בעבודה לפרוץ להם גם, הסתבכתי יש אנשים שמציעים שירות כזה תמורת כסף (כ-350 ש"ח), לבד זה בחינם. למי שחושש מאובדן אחריות וכו' - יש גם אפשרות של חזרה למצב המקורי של המערכת, אבל זה דורש כמובן שהמערכת תהיה תקינה. אני לא רואה סיבה לחשוש כי התהליך מאד פשוט והמדריך ברור וממצה. קרדיט כמובן לכותב המדריך : ItsValue…
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 311 צפיות
המולטימדיה המקורית של סוזוקי הלכה לעולמה ברכב של הבת. מחפש תחליף אשר יכלול אפל קאר פליי ואם ניתן גם דיבורית. המלצות \ קישורים יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 6 עוקבים
- 10 תגובות
- 459 צפיות
אתמול התקנתי מערכת מוליטמדיה אנדרואיד ג'נרית מאליאקספרס שהגיע בחבילה עם מצלמת רוורס. הבעיה שהמצלמת רוורס מראה תמונה מאוד מקורבת, כאשר יש לך עוד +-מטר עד הרכב מאחור זה נראה כאילו הרכב ממש צמוד ואין עוד לאן לזוז. מישהו יודע איך אפשר לסדר את זה?
הודעה אחרונה מאת TZR84, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 321 צפיות
היי חברים לפני מספר שבועות רכשתי הונדה HRV שנת 2021 דגם אלגנס. שמתי לב שהאיכות תצוגה של מצלמת הרוורס ממש גרועה בהשוואה להונדה ג'אז 2017 במיוחד בלילה. ניסיתי במערכת מולטימדיה עצמה לשחק עם ההגדרות של הבהירות זה קצת שיפר את המצב אבל עדיין לא רואים טוב. מה ניתן לעשות? זו תמונה של המצלמה:
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 287 צפיות
היי, אשמח להמלצה לגבי סאבוופר שישמע טוב לאוטו שברשותי. מה שכרגע בוחנים אנחנו זה מה שבתמונות בתמונות: זוג סאבים Hertz סאב Type R Alpine לא הייתי נוכח בבדיקה שלהם רק מחר בודק אותם הסאב של הHertz פחות מורגש לעומת הAlpine באוטו הזה הAlpine מהדגם הזה יותר טוב מהHertz בדגם שבתמונה והייתי רוצה לבוא יותר מדוייק.
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 414 צפיות
שלום וברכה קניתי מרצדס V-Class 2019 ואשמח לעזרתכם בשדרוג הסאונד ברכב. היום מותקן בו מסך אנדרואיד שעובר בין מערכת האנדרואיד למערכת המקורית של מרצדס. כמו כן יש ברכב 2 רמקולים אחוריים ופס ארוך של רמקול צמוד לשמשה הקידמית, איכות המוזיקה היום די בנונית. חשבתי להשקיע במערכת מולטימדיה + רמקולים חדשים בתקציב של 5000-6000 ש"ח (גמיש). הדרישות מהמערכת הם: 1. לא אנדרואיד, אני לא מחזיק בסמארטפון ולכן אין משמעות לשיקוף הטלפון, אלא רק חיבור טלפון פשוט דרך בלוטוס. 2. סאונד ברמה טובה, אני לא אודיופיל, אבל מרגיש הבדלים ואיכויות של סאונד. 3. התממשקות למערכת של מרצדס עם התצוגה המקורית, שליטה על המזגן והגדרות הרכב וקורא הדיסקים. 4. חיבו…
הודעה אחרונה מאת naty12, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 294 צפיות
שלום, להורים שלי יש רכב טויוטה יאריס שנת 2015. הרכב נקנה ברמת האבזור הבסיסית ביותר ולכן הותקן שם בנפרד מערכת מולטימדיה של SONY שקניתי מאמזון. הכל עבד טוב ויפה עד שפעם אחת אחרי שהחליפו לרכב את המצבר המולטימדיה התחילה לעשות בעיות: 1) אי אפשר לשלוט בווליום. ברגע שנוגעים בכפתור של הווליום עוצמת השמע יורדת ל-0. זה קורה גם כשנוגעים כמעט בכל כפתור אחר. 2) המולטימדיה עושה לעצמה Factory Reset כל כמה שעות כשהרכב עומד עם מנוע כבוי. 3) המולטימדיה גומרת את המצבר של הרכב במהירות. ברמה שכל יומיים בערך, אם הרכב לא נוסע, צריך להניע את הרכב עם כבלים. אני יודע שמה שגומר את המצבר זה המולטימדיה כי כבר בדקנו: החלפת מצבר וטעינה מלאה של המצבר במטען ייעודי למצברים. אחרי שכל זה…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
המדריך המלא למבודד המתחיל וגם המתקדם - או במילום אחרות עדכוני עולם הבידוד האקוסטי לרכב גרסאת בואך 2026! 1 2 3 4 5
מאת lanosforce-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 60 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני יודע ש"נעלמתי" לתקופה ארוכה. המלחמה בשנתיים האחרונות, אמנם לא מהצד של עוטי המדים אלא מהצד הטכנולוגי - סיפקה לי הרבה מאוד תעסוקה שעליה אינני יכול להרחיב. ומאידך בבית שלי מתחוללת מלחמה פרטית של תחלואת בן משפחה, שלוקחת כוון אופטימי ומעודד מאוד. וכן - גם מספר מקרים מאוד לא נעימים בתוך קהילת הDIY כבר מאוד הרחיקו אותי מהסצנה ומהרצון להשקיע ולתרום מעצמי, זה לא השתנה בהרבה. איפשהו בכוונות שלי עוד לכתוב את המדריך המלא לאודיופיל המתקדם. אבל נכון לעכשיו אני רוצה לפתוח בשרשור שיהווה סקירה על התקדמות המוצרים, הטכנולוגיות והטכניקות - בנושאי הבידוד האקוסטי והטרמי לרכב. כרגע רק אשים כאן את הפתיח אבל אשתד…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 193 צפיות
כרגע יש מערכת מקורית על הרכב, השימוש העיקרי יהיה Waze. אני עובר לטלפון שאינו סמארטפון בעקבות העבודה, לכן אצטרך מסך עם Waze. מעדיף להשקיע על מערכת שתהיה איכותית ותוכל להריץ גם Spotify ובכללי לא תיתן תחושה של זבל סיני. יש למישהו המלצה על מערכת כזו שאוכל להזמין מחו׳׳ל? איך מתבצעת תקשורת? האם אצטרך כרטיס סים לגלישה בלבד?
הודעה אחרונה מאת skull, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 237 צפיות
היי חברה יש לי מערכת שמע עם יחידה DMH-Z5350BT של pioneer ברכב הונדה סיוויק האטצ׳בק 2016 ויש תקלה כזו מוזרה שכל נסיעה אחרי זמן לא מוגדר זה יכול להיות 2 דקות ויכול להיות 20 אם אני שומע מוזיקה וגם אם לא המערכת משתגעת ומתחילה ללחוץ על דברים כמו mute או לחיצה על המיקרופון וכל מיני דברים כאלה בנוסף יש דבר שאני לא בטוח שקשור וזה זמזום תמידי שעולה ויורד תלוי בגז אשמח לעצתכם ואיפה אוכל לטפל בזה אצל מישהו מקצועי ואמין עדיף באיזור ירושלים, תודה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 381 צפיות
שלום התקנתי את המולטימדיה הזו רציתי לשאול איך אני עושה שיקוף מסך אל חוטי ? והאם כדי לראות את הוואיז על המסך, צריך אינטרנט במולטימדיה ? לא שמתי sim , לא מבין את הצורך במולטימדיה,אשמח לדעת איך אני מוריד אפליקציות ? הנה משהו שמצאתי עכשיו ב-AliExpress: ₪441.08 | אנדרואיד 15 עבור KIA PICANTO Morning 2011 2012 2013 2014 2015 2016 Carplay מולטימדיה אוטומטית רדיו לרכב ניווט נגן WIFI+4G DSP https://a.aliexpress.com/_c3QKcFEf
הודעה אחרונה מאת madmaxx, -
בידוד דלתות 1 2
מאת madmaxx-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 22 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז אחרי המון שהרכב בבעלותי גיליתי הפתעה ברכב, שיש לי מגבר ובגלל שהתקנתי משהו שניתק אותו, לא היה לי סאונד ברמקולים הקדמיים. עכשיו אני רוצה לשפר את השמע ואני מתכוון להתקין רמקולים הייבריד רפרנס 42 של מורל (2-WAY) בדלתות הקדמיות ועל הדרך לשפר קצת את בידוד הרעשים/וויברציות פח בדלתות הקדמיות. כפי שאתם מבינים, מהעובדה שלקח לי לא מעט זמן להבין בכלל שהרמקולים הקדמיים אצלי לא עובדים, אני לא בדיוק אודיופיל אבל כן אוהב לשמוע מוזיקה בזמן נהיגה. המחשבה שלי היא להתקין יריעות STP Areo על חלקי הפח בדלתות כדי להפחית ויברציה ולהוסיף STP Biplast (עדיין לא יודע איזה דגם לבחור) מאחורי חיפוי הפלסטיק של הדלתות כדי להפחית כניסת רעשים חיצוניים. זה כיוון נכון, להתחלה לפחות? לא …
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 224 צפיות
שלום ברשותי מערכת מולטימדיה חמודה. המערכת מגיעה עם צמת חשמל ששיכת לה , אבל לא מתחברת פלג אין פליי לצמת חשמל ברכב (מולטימדיה אוניברסלית). לכן, אני צריך קצת עזרה והכוונה. רקע טכני יש,ידיים וכלים יש, מנורת ביקורת יש ובטרייה בכדי לזהות רמקולים. בגדול זוג גידי רמקולים ילכו צבע לצבע לפחות בצמה של המולטימדיה אני חושב שיש מדבקות (fr,fl,sr,sl) וברכב אפשר לבדוק עם בטריה מי זה כל רמקול - לחבר בניהם ולהדק עם איזולירבנד. אז מה כן אני צריך מכם בבקשה? לדעת איך אני מזהה את הפלוס והמינוס במולטימדיה ואת הפלוס מינוס בצמת חשמל של הרכב. זקוק לפלוס כזה שברגע שאני סוגר סוויץ, המערכת גם תיכבה. …
הודעה אחרונה מאת HEBO, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 224 צפיות
בסוזוקי איגניס 2019 שלנו יש מולטימדיה מזובלת. גם ממשק לא נוח וגם בהשמעה דרך bt הווליום נמוך. היא של אנדרואיד אבל לא אנדרואיד אוטו. רוצה לשדרג לאנדרואיד אוטו. אשמח להמלצות. אזור המרכז. ומה לגבי זה? מערכת מולטימדיה לסוזוקי איגניס 2019 | מחיר מבצע 50% הנחה! | סיבקס https://share.google/z67kQHoFyWMtUTYM9
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 143 צפיות
בסוזוקי איגניס 2019 שלנו יש מולטימדיה מזובלת. גם ממשק לא נוח וגם בהשמעה דרך bt הווליום נמוך. היא של אנדרואיד אבל לא אנדרואיד אוטו. רוצה לשדרג לאנדרואיד אוטו. אשמח להמלצות. אזור המרכז. ומה לגבי זה? מערכת מולטימדיה לסוזוקי איגניס 2019 | מחיר מבצע 50% הנחה! | סיבקס https://share.google/z67kQHoFyWMtUTYM9
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 262 צפיות
יש לי מאזדה 3 שנת 2014 עם מסך מולטימדיה דגם teyes CC3 2K ומצלמת רוורס שקניתי מאלי אקספרס באיכות 1080p יש דיילאי יחסית כשמעבירים ל R משהו כמו 3.5 שניות אפילו 4 עד שמגיעה התמונה הבנתי שהמצלמה מחוברת לאור רוורס ואומרים שדווקא צריך לחבר ל 12v וככה המצלמה תציג תמונה תוך שניה האם זה קל לחיבור? אם אני לא טועה הבנתי שצריך למשוך כבל מ teyes למצלמה וזה מה שגורם למתח החשמלי
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 192 צפיות
הדיבורית הישנה שלנו שבקה, ובחנות ניסו ממש לשווק לנו target multi דגם 1177 3 גיגה - מכשיר מותאם ספציפית לפולקסוואגן - נראה לי משהו כזה : https://gv-system.com/product/target-uz1177/ (זה סתם חיפשתי בגוגל) רצו 1650, 1900 עם מצלמת רווסרס - אשתי מאוד רצתה אבל אני לא בטוח - זה טוב העסק הזה (כאילו זה הדגם המומלץ)?, כדאי, אמין? ( כאילו בהנחה שיש את התקציב) תודה 🙏
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 245 צפיות
רכשתי מולטימדיה מצוינת מאלי אקספרס. המצלמת רוורס שהגיע איתה , מאוד פשוטה ולא נותנת איכות תמונה טובה. האם יש לינק/המלצה מאלי אקספרס למצלמת רוורס שנותנת תמונה טובה וברורה? תודה
הודעה אחרונה מאת lior00, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 758 צפיות
היי חברים מחפש המלצה למתקין טוב. תודה.
הודעה אחרונה מאת rakuvi, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 257 צפיות
יש לי בעיה בוייז וגם בגוגל מאפס: בשתי האפליקציות לא מצאתי אפשרות לנווט לכתובת מדוייקת. למשל אם אני מנווט לחבצלת 5, שתיהן לפעמים מביאות אותי לצד הנגדי של הרחוב, לחבצלת 6. קורה שאני צריך להגיע לפתח הבניין, ורוצה שהניווט יביא אותי בדיוק לשם ולא למדרכה הנגדית. קרה לי בשעות העומס בת"א שלקח לי עוד 10 דקות נהיגה עד שהגעתי לרמזור שהיה אפשר לעשות בו פניית פרסה ולהגיע לכתובת המדוייקת. אשמח לעצה. ישראל
הודעה אחרונה מאת ישראל ג., -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 286 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש אחר מתקין שיוכל להתקין לי סאב ומגבר לרכב באזור בית שמש יש לי טויוטה קורולה 2007 עם מולטימדיה ברכב ויש לי קיט התקנה אצלי אשמח להצעות במחיר הוגן כיוון שאני חייל תודה רבה לכולם
הודעה אחרונה מאת BEEKER, -
- 4 עוקבים
- 3 תגובות
- 308 צפיות
היי, החלפתי את המסך המקורי למסך יותר גדול, והסאונד נהיה גרוע יותר, כולל הבאס שהיה טוב יותר, יש רעש רקע כזה, וגם יש הרגשה של ״כאב ראש״. הבנתי גם בגלל שזה כרגע דרך aux. מה אני צריך לעשות כדי לשפר את הסאונד? הבנתי שיש דבר כזה שנקרא dsp, משהו כזה ב100-200 דולר יעשה את העבודה? בנוסף, סט רמקולים ב500 שקל ישפר לי את הסאונד?
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING,
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
