פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש לי ברכב את ה-Audison bit one שמחובר ל-HU דרך חיבור דיגיטלי ,וממנו מחובר ל-3 מגברים . הכל עבד מעולה עד לא מזמן ,ועכשיו הDSP הפסיק להוציא סאונד מהיציאה של הוופרים שבדלתות. לבנתיים לא הצלחתי להתחבר עם המחשב כדי לבדוק הגדרות כי מסיבה כלשהי הוא מראה לי בעיה עם ה-USB. מה לדעתכם אפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה ? ומה הסיכוי שמדובר רק בהשתקת הערוץ מסיבה כלשהי ?
הודעה אחרונה מאת ofer-1973, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 557 צפיות
אז מי יודע לספר לי מה רכשתי בהתקף נוסטלגיה לא נשלט.. Cutting edge ce1000m JL audio 300/4 הג'י אל ידוע ומוכר ונחשק ונשמע נהדר, מי יודע לספר לי על cutting edge?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 396 צפיות
שלום חברים רוצה להתיעץ איזה מערכות יש עם חיבור בלוטוס וכולי והעיצוב כמו של פעם עם הכפתורים וכולי במחיר לא יקר נגיד עד 1000 ש״ח רק הראש אני צריך עם אפשרות לי לימתוח קצת כמובן שיהיה איכותי אם לא אין טעם לאוטו שלי סיוויק מודל 94 תודה מראש
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 259 צפיות
שלום רב. יש ברשותי מאזדה 3 דגם ספיריט שנת 2014. יש לי בעיה בבלוטוס יש דיילאי מאוד מעצבן כשמנגנים שירים של חצי שנייה בממוצע ולפי הבנתי הם משתמשים בבלוטוס 2.0 במערכת מולטימדיה המובנית של מאזדה וזה מאוד ישן וגם איכות אודיו גרועה יותר (לעומת bluetooth 5.0) יש דרך במוסך המורשה של מאזדה לשדרג את הרכיב של הבלוטוס למשהו יותר מתקדם? שאלתי אותם לגבי החלפת מולטימדיה הם אומרים שהם לא מחליפים יש רק את המקורי (שזה מה שיש לי כרגע)
הודעה אחרונה מאת lior00, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 389 צפיות
שלום לכולם אני צריך להתקין די בדחיפות מצלמת ddpai z60 pro עם חיבור למצבר מחפש מתקין תותח באיזורים בכותרת עדיפות למישהו מטירת כרמל נ.ב מצאתי בגוגל מאפס מישהו שהציע 180 ש"ח להתקנה מה שנשמע לי קצת זול מדי... שווה ללכת?
הודעה אחרונה מאת maor23, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש מערכת מולטימדיה מאליאקספרס לשברולט ספארק 2013 (להבנתי ts-10 הם טובים אז אשמח לעזרה במציאת מולטימדיה עם המעבד הזה). מצורף תמונה של המולטימדיה שקיימת לי עכשיו ושל החיבור הראשי ברכב תודה מראש! ספוילר
הודעה אחרונה מאת danielmiz11, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם מישהו החליף את מערכת המולטימדיה שבפיג'ו 2008. יש לי 2008 שנת 2017 וראיתי שניתן לרכוש בעליאקספרס מערכות מתאימות בפחות מ 100$ . האם יש מערכת מומלצת ? והאם מישהו החליף לבד ויוכל להנחות.
הודעה אחרונה מאת zvikas, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, רוצה להזמין לחבר מערכת אנדרואיד 7 אינצ לסקודה רומסטר שלו, בכל המערכות שאני רואה הם מציעים שני סוגי פלאגים לחיבור אחד הוא iso ואחד הוא 52 פינים מרובע כזה, בגלל שהחבר לא גר באזור אין לי אפשרות לבדוק איזה פלאג נמצא אצלו והוא לא יודע ולא רוצה לפרק לבד כדי לבדוק, אז , אם מישהו מכיר אודה לכל עזרה הרכב הוא סקודה רומסטר 2013.צירפתי תמונה של המערכת המקורית של הרכב וגם מה מופיע באתר של אלי אקספרס ספוילר
הודעה אחרונה מאת אורלנדו השמן, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, זה אולי ישמע מוזר, יש לי כיום באיביזה רמת גימור FR שנת 2017( הצורה החדשה) מבחינת מערכת המולטימדיה שלה - אני ממש מבסוט, על איכות הסאונד, הבידוד של הרכב, התחושה וגם על מראה מערכת המולטימדיה שאני ממש אוהב. לאחרונה אני שוקל להחליף לרכב גדול יותר ומתלבט על סקודה סופרב 2021 דגם סטייל היברידי. זה ישמע מוזר כי זה מנהלים וזה סופר מיני, מה הרמה של מערכת הסאונד והמולטימדיה בסקודה? מפחד להתבאס שאני משדרג רכב ודווקא נופל בדברים האלה שחשובים לי. בכללי אם יש עוד מידע על הדגם הזה של סקודה אשמח לדעת. על פניו הרכב נראה בפנים לא מפואר מבחינת רמת הגימור ונגיד באיביזה המושבים סופר נוחים לי
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
צריך המלצה לסט קומפוננט קדימה ורמקולים רגילים אחורה אפשר מגבר תקציב של 2000 שקל מקסימום מעוניין באיכות סאונד טובה שיהיה עוצמה על מתעדף איכות צלילים נקיים ובאס טוב אשמח להמלצה ממשהו שכבר שהתקין שמע ומרוצה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
התחדשתי בסיאט איביזה יפייפיה משנת 2010 3 דלתות (כל עוד אפשר) רוצה לשים לה כמה צלצולים בדלתות אבל שיהיו איכותיים כולל סאב ומגבר אשמח לעזרה עם תכנון המערכת למישהו יש ניסיון עם הרכב ואיזה רמקולים ישבו עליו הכי טוב תקציב באזור ה2000-3000 כולל התקנה
הודעה אחרונה מאת Stavik, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה קורה חברים? החלפתי אוטו וקניתי מאזדה 3 2017 דגם ספורט. באוטו הקודם היה לי מערכת 5 ערוצים ואני רוצה להעביר את הכל למאזדה ולשמור על הרדיו המקורי כולל שליטה מההגה והכל (באוטו הקודם החלפתי את היחידה הראשית) באוטו הקודם עשיתי את ההתקנות בעצמי ואני רוצה לעשות אותם בעצמי גם במאזדה. חיפשתי קצת ברשת וגם עם gpt המליץ לי לקנות audio control lc7i. מישהו יכול לעזור לי בעניין החיווט מה אני צריך לקנות? יש צמות מוכנות שמתחברות בין הרדיו המקורי לlc7i? אשמח לקצת עזרה ועצות בנושא ♥️
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום צהריים טובים מועדים לשמחה אני חדשה פה וקנינו מאזדה 6 2008 רציתי רק לשאול יש המלצה לשים בו מולטימדיה ואם אתם מכירים החשמלי אנחנו באזור לוד תודה רבה
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
לפני חמש שנים התקנתי מערכת ניפון TOP OF THE LINE במיני קופר ישנה, ומעולם לא הצלחתי להסתגל לזמן תגובה הנוראי של המסך ההוא, עד כדי מצב שבו מעולם לא השתמשתי בה מעבר לקישוריות שהיא סיפקה. היום, כמעט חמש שנים אחר כך, הגעתי לחנות מולטימדיה וביקשתי לראות את הדגמים הטובים ביותר בפעולה, ועדיין, המסכים עבדו כמו טלפונים תקציביים מ2013. איך זה ייתכן שמערכת אנדרואיד מטומטמת כל כך עולה כל כך הרבה כסף והיא רצה כמו סמרטוט? למה פשוט לא לקנות טאבלט של סאמסונג ולשריין אותו באיזו קומבינה למקום? (כנראה שהחום והסוללה יהרסו אותו תוך קיץ או שניים) אבל עדיין לא ברור לי איך השוק בארץ ממשיך לשלם על מוצרי מדבקה כמו TARGET וNIPPON ואעז לומר שאפילו פיוניר (במולטימדיה) כדי לקנות מוצרים ברמה…
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
T'EYES 7 אינץ' 1 2
מאת amir74- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שוקל להתקין מולטימדיה בלנצ'יה דלתא 2012 ונעול על המכשירים של T'EYES . האם יש מישהו שמביא לארץ 7 אינץ' שלהם ? לא רוצה מכשיר גדול יותר. ספציפית 7 אינץ'.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, ברשותי סיאט איביזה 2014 עם מערכת מולטימדיה שהגיעה מהחברה (אמנם לא OEM, התקנת אפטרמרקט של היבואן בארץ) וברצוני להחליפה. ברכב מותקנת מערכת סאונד הכוללת מגבר 400 וואט של רוקפורד, קומפוננט, וסאב. המולטימדיה שהגיעה מהיבואן, לפי מה שאני רואה, ללא יציאות RCA, אז על הדרך, ותקנו אותי אם אני טועה, ההחלפה תשפר את איכות הסאונד? השאלה - האם אני צריך ללכת למתקין כדי לבצע את ההתקנה? או שאני יכול לקנות את המולטימדיה לבד ולחבר עם הצמת כבלים הקיימת? מה אני צריך לחפש בשביל לעשות את זה לבד? מצורף תמונה של מאחורה של המולטימדיה הקיימת (דגם סיני כלשהו) תודה!
הודעה אחרונה מאת gpm11, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי קרניבל 2020 שאמורה להגיע עם מערכת מולטימדיה מקורית שכולל APPLE CAR PLAY לדעתי הלבישו עליה משהו של גיל קאר - וזה לא עובד טוב כל כך. יש לי דרך להחזיר את המערכת חזרה לתוכנה המקורית כפי שתוכננה ע"י היצרן בלי התוספת המיותרת הזאת?
הודעה אחרונה מאת zaf, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי אשמח להמלצה על דיבורית ניידת לרכב (רק ניידת) שתספק איכות שיחה טובה תודה!
הודעה אחרונה מאת fishmanl, -
דאטה סים חדש
מאת boris65- 4 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ערב טוב לכולם ישמח עם מישהו יוכל לעזור בשנת 20 כש קיבלתי סוויפט נתנו לי לשנתיים דונגל עם דאטה סים היום קניתי מרמי לוי סים חדש עם 100 גיגה לשנתיים היפעלתי אותו היכנסתי לדונגל סים אבל הוא לא קולט סים עשית ריסט לדונגל גם לא עזר לבדיקה היכנסתי סים לסמרטפון שלי והכל בסדר יש לי אינטרנט כנראה צריך להגדיר איכשהו את הדונגל מישהו יודע להזביר איך עושים את זה תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת tan tan, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי יש לי סאב אקטיבי של מתוג סיני בשם hyanka שנקנה מאמזון. https://www.amazon.com/YANKA-Inch-Powered-Underseat-Subwoofer/dp/B0BZS6XT7X/ref=mp_s_a_1_41_maf_1?dib=eyJ2IjoiMSJ9.PGNDzLChaEEgjIsqql9p2k25fyP-TgF-g8vf7cQbUK7909CK3AFKeP4eY6M9YHNEB_dYFfwSKDyg8aRqXmV7UjdYaIg5h4Lx4ja1AHZ-Qm4my6U8QulwtX8RIf_7nv9tZ6ybsBsCwEiEVxuup4H298rpvvlAo2TFDn6jbTueYhTW6EaD2gBCHzO04OpQS8NY4SF9vQMoXfmcn2XCrZg6PQ.7XNvWI6OkJRCS9Za8I_jz-goYJ2jQMq8L8dLXtG_2c8&dib_tag=se&keywords=Active+Subwoofer&qid=1759393177&sr=8-41&xpid=Q5ftP614evk12 אני דיי מרוצה מהסאב במיוחד אם לקחת בחשבון שהוא נרכש ב74.99 עם המשלוח חינם אז אפילו לא שילמתי מכס עליו. כרגע הסאב הזה מו…
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, הבן קנה ממש לאחרונה אאודי Q3. ברכב הותקן באופן חלקי מצלמת רוורס על ידי המוכר. העינית מותקנת מאחור והחוטים הועברו קדימה ליד המערכת. המוכר לא הספיק/לא ידע/לא רצה לשלם על התקנה...ולא חיבר את החיווט למערכת המקורית של הרכב. אשמח לסיוע באמצעות מתקין שמכיר את דגם הרכב ואת המערכת הנ"ל. כאמור אאודי Q3, שנת ייצור 2012. מבקש לקבל פניות רק מאנשים בעלי ידע וניסיון עם המערכת הספציפית הזאת. הרכב נמצא בגני תקווה (ליד קריית אונו) אשמח לקבל תגובות כאן בקבוצה או שניתן גם לשלוח הודעות וואטסאפ בלבד! 054-8710402 תודה, מיקי
הודעה אחרונה מאת zaf, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
את ה200 וואט 4 אוהם 25 RMS,נסיתי לחבר את הדגם החדש שלהם של ה300 וואט לא עבד טוב בכלל,זה למערכת לא מוגברת
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 292 צפיות
שלום בגרנד ויטארה 2014 של הבן שלי יש מערכת מקורית ישנה, ללא שום חיבוריות. אנו רוצים להחליף למערכת מולטימדיה, כשהמטרה המרכזית היא קישוריות ל- CarPlay ול- Android Auto (לא ממש צריכים שום היבט אחר של המערכת (לא ניווט - ממילא משתמשים בווייז של הטלפון, לא נגן ולא טלפון - כי הכל באפליקצית המכשיר). בעלי אקספרס יש לא מעט הצעות לדגם הזה של מכשירים ללא שם (כדרכם של הסינים) במחירים של קצת מעל 250-270 שקל. האם המערכות הללו באות לרוב עם חיבור אל-חוטי, או שיש צורך לחפש במיוחד תכונה זו? ברור שזו לא מערכת לאודיו-פילים, אבל האם האיכות שלה תהיה מספקת לשימוש יומיומי? האם יש חברות מומלצות במחירים סבירים? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 455 צפיות
אז ככה. אצלי ברכב מותקנת מערכת ישנה של kenwood ddx42bt, היא יושבת על המסגרת IN-DASH CAR AUDIO INSTALLATION KIT FOR HEAD UNITS: CARAV 11-521: 2 DIN / 173 x 98 mm / OPEL Zafira (C) 2011-201 6 קניתי מערכת של ekiy 7 אינץ במטרה להחליף, המוכר אמר שזה אמור להתאים. הגעתי למתקין בירושלים שטען שהגודל לא מתאים (כנראה מתכוון שהekiy הוא ברוחב 102 מ"מ) והציע לי מחיר גבוה כדי שארד מזה. השאלות שלי הם: א. האם יש כאן בעיה מורכבת של התאמה? ב. במידה וכן, האם עדיף לי לקנות מסגרת אחרת ואולי גם להחזיר ולקנות מערכת בגודל אחר? (צריך לקחת בחשבון שכבר כרגע יש לי מסגרת מקוסטמת של carav) ג. האם יש המלצה למתקין בירושלים/רחובות שיבוא עם ראש פתו…
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי פאג'רו קצר, אין מקום לכלום.... כבר הרבה זמן שרציתי לשפר אבל עבודה, ילדים וכו' ולא נשאר זמן להעמיק. אז זה קרה בשלבים. לאט לאט שיפרתי את המערכת לפי מה שלמדתי כאן. אמנם עבר זמן מאז, אבל קצת תמונות מהאטימה של הדלתות הקדמיות, וההתקנה של הרמקולים (מורל טמפו). * אטימת דלתות 3 שכבות STP שרכשתי מ-Car Audio והתקנתי . * רמקולים קומפוננט Morel Tempo 602. * המגבר המקורי המיושן הוחלף השבוע ל-Alpine 4 CH דיגיטלי אני בטוח שזה כמה רמות מתחת למתקינים שעושים את זה ברמת על, אבל הרצון שלי היה גם לקחת ולעשות עבודה בידיים וללמוד תוך כדי וגם להכיר טוב יותר את …
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, תקופה שלא כתבתי בפורום ותמיד כיף לחזור - אז ברוכים הנמצאים ! אחרי תקופה ארוכה של התפשרות על איכות ושימוש במשדר FM לניגון מוזיקה דרך בולוטוס של הטלפון התפנה לי זמן והחלטתי לשדרג. החלטתי שאני הולך על נגן אודיו רגיל ומוותר על המולטימדיה. אז רכשתי נגן משומש של kenwood בתור התחלה - מצרף תמונה, אחרי שיטוטים אצל ספקים בארץ ומשם באינטרנט מצאתי גם מסגרת דאבל דין תואמת. עכשיו אני מניח שהשלב הבא הוא ה"כלוב" - מסגרת מתכת שבעצם מחזיקה את הנגן, וכאן השאלה : האם המסגרות הללו בגדלים סנדרטיים או שאני צריך לחפש אחת תואמת לנגן ? מצרף גם תמונה של מסגרת לדוגמא שמצאתי בעלי אקספרס. תודה לכולם ובשורות טובות
הודעה אחרונה מאת Igal G, -
- 4 עוקבים
- 3 תגובות
- 946 צפיות
יש לי מסך מולטימדיה ברכב אני מחבר את הסים דרך כבל וקופסא קטנה כזו הכל יושב כמו שצריך ולמרות זאת אין לי אינטרנט מופיעה לי למעלה משולש של אינטרנט ריק בלי 4G/3G/5G החלפתי כמה סימים גם קו טלפון וגם דאטה וגם עשיתי ריס טארט וכלום לא עבד מה לעשות? דחוף ממש
הודעה אחרונה מאת ELIA56, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אם יש כאן מישהו שיש לו כזה דבר למכירה שיכתוב כאן, תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 922 צפיות
היי. מערכת סינית פשוטה, רחוקה מלהיות טובה אבל בכל זאת עדיף בקצת על הרדיו המקורי, כי לרוב אני שומע AUDIOBOOKS וזה שיש WAZE זה סה"כ נחמד. מה שמשגע אותי זה שאני לא מוצא שום דרך לאזן בין ווליום הרדיו שבמסך הראשי והווליום של ה ANDROID AUTO שרץ דרך T-Link5. הווליום של הרדיו משמעותית חזק יותר. הגברתי את ווליום הניווט, הנמכתי את ווליום הרדיו אבל זה לא עוזר. רעיונות? גרסה המערכת, אם עוזר נמצאת פה (ניסיתי לקבל עזרה על בעיה אחרת).
הודעה אחרונה מאת shemsha, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 792 צפיות
שלום לכולם, לאחרונה רכשתי סוזוקי קרוסאובר, ואני מעוניין לשדרג את מערכת המולטימדיה. לפני כ-8 שנים רכשתי מסך מאלי אקספרס, שהיה מאוד איטי וחסר שימושיות. אני מניח שהיום המצב השתפר משמעותית, גם מבחינת איכות וגם מבחינת התמורה למחיר. אשמח לשמוע מכם המלצות למערכת מולטימדיה טובה במחיר הוגן. אני לא כל כך מכיר את טווחי המחירים בשוק, אז כל מידע יעזור. התקציב שלי בסביבות 500–700 ש"ח, ואם צריך להעלות קצת בשביל לקבל משהו באמת סביר – זה גם אפשרי. אני עם אנדרויד ותאמינו או לא, אף פעם לא השתמשתי באנדרויד אוטו ואין גם מושג מה הוא עושה, אני רוצה את היכולת להשתמש בWAZE וכו דרך המולטימדיה ולשים את הטלפון בצד. תודה מראש לעונים 🙏
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd,
-
מי מחובר 34 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 419 אורחים (הצג רשימה מלאה)
