Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנה במאזדה 3 2017


פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה חברים?
החלפתי אוטו וקניתי מאזדה 3 2017 דגם ספורט.
באוטו הקודם היה לי מערכת 5 ערוצים ואני רוצה להעביר את הכל למאזדה ולשמור על הרדיו המקורי כולל שליטה מההגה והכל (באוטו הקודם החלפתי את היחידה הראשית) באוטו הקודם עשיתי את ההתקנות בעצמי ואני רוצה לעשות אותם בעצמי גם במאזדה.
חיפשתי קצת ברשת וגם עם gpt המליץ לי לקנות audio control lc7i.

מישהו יכול לעזור לי בעניין החיווט מה אני צריך לקנות? יש צמות מוכנות שמתחברות בין הרדיו המקורי לlc7i?
אשמח לקצת עזרה ועצות בנושא ♥️

פורסם

במקום האודיו קונטרול 

הייתי משקיע בפרוססור כניסה איכותי מבית טוב HELIX DSP Mini MK2

הוא כולל כניסות היילבל לחיבור המערכת המקורית.

אין לך צורך בצמת חוטים.

 

 

 

פורסם
לפני שעתיים, AUDIO KING כתב:

במקום האודיו קונטרול 

הייתי משקיע בפרוססור כניסה איכותי מבית טוב HELIX DSP Mini MK2

הוא כולל כניסות היילבל לחיבור המערכת המקורית.

אין לך צורך בצמת חוטים.

 

 

 

המחירים הם כמעט פי 3.

הlc7i עולה 540 ש"ח (חדש). 

 

אז איך נעשה החיבור בין הרדיו המקורי לlc7i? 🤔 

פורסם

הייתה לי תחושה שזה מישהו מישראל 😅

 

מה דגם המגבר שברשותך? מה שאר הציוד?

אולי יש לו כניסות Hi-Level שזה למעשה מנחת מובנה. אומנם מדובר בפתרון פחות איכותי בעקרון ביחס ל-lc7i ועדין.

 

מצד שני היכולות של ההליקס שהוזכר הן פי כמה וכמה מהמנחת של אודיו קונטרול.

נראה שיש בשוק מגברים/DSP זולים מעט יותר, אם כי איני יודע איך הם ואיך התוכנה שלהם. אפשר למצוא גם אצל הסינים כל מיני אפשרויות.

אבל, וזה אבל גדול, צריך למצוא מישהו שיודע לכוון מעבד כזה כמו שצריך, אלא אם יש לך את הראש והזמן ללמוד איך עושים את זה מעבר לרמה הבסיסית ביותר של כיוון קרוסים.

פורסם
לפני 12 שעות, Tom_22 כתב:

הייתה לי תחושה שזה מישהו מישראל 😅

 

מה דגם המגבר שברשותך? מה שאר הציוד?

אולי יש לו כניסות Hi-Level שזה למעשה מנחת מובנה. אומנם מדובר בפתרון פחות איכותי בעקרון ביחס ל-lc7i ועדין.

 

מצד שני היכולות של ההליקס שהוזכר הן פי כמה וכמה מהמנחת של אודיו קונטרול.

נראה שיש בשוק מגברים/DSP זולים מעט יותר, אם כי איני יודע איך הם ואיך התוכנה שלהם. אפשר למצוא גם אצל הסינים כל מיני אפשרויות.

אבל, וזה אבל גדול, צריך למצוא מישהו שיודע לכוון מעבד כזה כמו שצריך, אלא אם יש לך את הראש והזמן ללמוד איך עושים את זה מעבר לרמה הבסיסית ביותר של כיוון קרוסים.

 

מגבר של mb quart 5 ערוצים 

סאב של פיוניר 

קומפוננט כניסה של אודיסון 

ו6.5 לדלתות מאחורה אני צריך לקנות

פורסם (נערך)

דגם מדויק של המגבר?

אל תמהר לקנות רמקולים אחוריים. מוזיקה באה מקדימה. המקוריים יכולים להשלים מאחור אם יש לך צורך כזה.

 

אני מבין שכלום לא השתנה מאז השרשור הזה?

 

אגב בפורום מכירת ציוד יש 2 הודעות של @Daniel car systems שבהן הוא מציע DSP, אחד מהם ההליקס שהוזכר תמורת 1000 ש"ח. אם עדין לא נמכר משום מה חצי שנה אחרי, זה בהחלט שווה לדעתי. ובכל מקרה אולי יש לו גישה לציוד יד שניה נוסף בתור מתקין. ואפשר לסרוק עוד אפשרויות דומות בפורום או במקורות אחרים.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 3 שעות, Tom_22 כתב:

דגם מדויק של המגבר?

אל תמהר לקנות רמקולים אחוריים. מוזיקה באה מקדימה. המקוריים יכולים להשלים מאחור אם יש לך צורך כזה.

 

אני מבין שכלום לא השתנה מאז השרשור הזה?

 

אגב בפורום מכירת ציוד יש 2 הודעות של @Daniel car systems שבהן הוא מציע DSP, אחד מהם ההליקס שהוזכר תמורת 1000 ש"ח. אם עדין לא נמכר משום מה חצי שנה אחרי, זה בהחלט שווה לדעתי. ובכל מקרה אולי יש לו גישה לציוד יד שניה נוסף בתור מתקין. ואפשר לסרוק עוד אפשרויות דומות בפורום או במקורות אחרים.

 

הדגם הוא oa 1100.5 

 

עדיין לא התקנתי ולא השתנה כלום בגלל עיסוקים אחרים אבל כן חקרתי בכמה מקומות ובעיקר פורומים מחול והדעות הן לכאן ולכאן. 

 

העלות של הlc7i הוא בסביבות ה540 ש"ח (חדש בקופסה) 

פורסם

אהלן

 

או שאתה מתקין מסך מולטמדיה עם מעבד סאונד איכותי שמתחבר אליו עם היי לבל

 

או

שאתה מתקין dsp בניפרד שמוציא יציאות rca

למגבר

 

 

אם לא אל תתחיל לעשות כי זה לא ישמע טוב על המסך המקורי 

 

(אני מתקין)

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני כשעה, Talpinto כתב:

הדגם הוא oa 1100.5...העלות של הlc7i...

אומנם אפשר להזמין הכל ברשת, אבל קח בחשבון שהשוק בחו"ל בדגש על ארה"ב (שזה העיקר ברדדיט) שונה לרוב מבחינת הציוד ומבחינת "הלך הרוח" לגבי מערכות לרכב.

 

המגבר שלך אומנם ללא כניסות היי-לבל, אבל יש לו אפשרות לשכפל את הסיגנל לכל הערוצים מרק 2 כניסות (או 4 ושיכפול לערוץ הסאב).

זה בתורו יכול לאפשר לך לרכוש מנחת אחר (אם לא הולך לכיוון של DSP בכל זאת) ואולי זול יותר, אם כי כמובן זה לא יאפשר שליטה מהרדיו של הפיידר, וכל שינוי אחר של אופי הצליל דרך יחידת הראש ישפיע בעקרון על כל הערוצים במגבר. לא יודע אגב איך אות המוצא במאזדה שלך ואם יש בכלל יתרון כלשהו לפונקציית ה-AccuBass ב-lc7i ואחרים.

 

עוד יש למגבר הזה קרוסאובר רחב, עד 4KHz (לא ברור הסלופ). שוב, אם לא הולך לכיוון של DSP, זה יכול להיות שימושי למשל להגברה אקטיבית של סט קדמי, אולי משודרג.

 

הנ"ל פשוט רעיון נוסף. לא בהכרח המיטב.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...