פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, פה ושם, אני נתקל במוצר שבאמת - אני חושב שראוי לסיקור וחוו"ד. אמנם מדובר בדעה האישית שלי ובשלב הזה הסיקור יתמקד דווקא! בשימושים שהם מחוץ לייעוד האמיתי שלו וזה כלי מדידה ייעודי למוצרי אודיוטק פישר בעזרת תכנת הDSP-TOOL גרסאות 5 ומעלה. רוצה להזכיר כי אינני "מקצוען" - אינני מתקיים מהתחום. כן אתייחס לנושא זה אף על פי כן בקצרה ואעלה סיקור מוצר של חובבן יוטיובר במקביל. לינק לדף המוצר באתר היצרן - AMI. לינק לדף המוצר באתר היבואן המקומי - CARAUDIO - AMI. **מציע בחום לפנות ישירות אל היבואן ולהתענין תמיד במחירים עדכניים ומבצעים למוצר אם ישנם. בעל הבית גם מסוגל לספק את התשובות הנחוצו…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 5 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי חברים אני חדש פה, אשמח להמלצה למערכת מולטימדיה חדשה, המקורית הטאץ׳ שלה כבר לא תקין. כמו כן הבנתי שיש קבוצת וואטסאפ לבעלי רכבים כמו שלי אשמח לקישור לקבוצה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Sagigo89, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח לעזרה רכשתי מאזדה 6 עם הציוד שמפורט למטה ואני מעונין לשדרג את המסך כרגע יש ברכב מסך זאטה 12 רמקולים קדמים Pioneer אין לי מושג איזה דגם מגבר HELIX D FOUR באס Pioneer TS-WX306B 1,300W הסיבה שאני רוצה להחליף את המסך כיון שהבלוטוס לא עובד טוב והיתי שמח לצליל יותר נקי התקציב 2000+- לא כולל התקנה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 635 צפיות
היה לי מולטימדיה 7 אינץ עקב החלפת הפאנל (עקב בעיה בכפתורי המזגן) נאלצתי להחליף למולטימדיה 10 אינץ שקניתי מעלי אקספרס (M95S MEKEDE). המצלמת רוורס פועלת רק מיד כשאני מפעיל את הרכב , אבל אחרי שהמערכת מפעילה את תוכנת האנדרואיד מצלמת הרוורס לא עובדת ונכתב על המסך "no signal" אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 985 צפיות
שלום חברים. אני רוצה להזמין מסך מולטימדיה לרכב מסוג הונדה סיוויק סאדן 2010. איזה סוג מסך מולטימדיה הכי מומלץ עבורי? ומאיזה אתר להזמין? מטרת השימוש שיהיה ניתן להפעיל וויז וגם להתחבר למוזיקה דרך בלוטוס, זה בגדול. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת BEEKER, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 877 צפיות
שלום לכולם, חשבתי לקנות את המערכת הזו עבור סיאט איביזה 2016 האם צריך לקנות עד משהו כדי שתהיה שליטה בכפתורים מההגה? או בשביל לראות נתוני פתיחת דלתות ולחץ אויר בצמיגים? מצרף תמונה של פאנל נוכחי. תודה רבה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת לבלר, -
- 4 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לי צ'רי טיגו 8 פרו, והאנדרואיד אוטו לא מספק אותי כ"כ ואני רוצה לרכוש קופסת אנדרואיד בדומה לזה: https://he.aliexpress.com/item/1005005974980297.html?businessType=ProductDetail&shareId=6000286153572&srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=6000286153572&aff_fcid=180d386c283c432bab4c944428ce66a3-1756155529336-07141-_om5FPCJ&tt=CPS_NORMAL&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBExRmgyQURtOHR6WnBsNGl1bAEewqD92xyYYN03laLjutqn_j-zR_G8zC9QZ1lzQ4TqIP4OUa7J3cGtJVe3V_Y_aem_qyubxHoUFksrWEZZ3O8oZQ&aff_fsk=_om5FPCJ&aff_platform=shareComponent-detail&sk=_om5FPCJ&aff_trace_key=180d386c283c432bab4c944428ce66a…
הודעה אחרונה מאת Sitbon, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 678 צפיות
היי. לאבא שלי יש מערכת מולטימדיה שהותקנה בפולו 2015. האפליקציה מצב הרכב מתרסקת, האם יש איך לסדר? רעיונות? ניסיתי לנקות זכרון מטמון של האפליקציה, ניסיתי RESET עם סיכה.
הודעה אחרונה מאת shemsha, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 634 צפיות
רוצה להזמין מסך מולטימדיה 10 אינץ לטויוטה קאמרי 2015 (צורה של 2016) היברדית דגם אמריקאי ,ומנסה להבין איך יודעים איזה קנבס להזמין שיתאים לרכב הזה ? נ.ב : ברכב הזה כבר שידרגו את המסך המקורי למסך 10 אינץ ,אבל הוא מאוד איטי .
הודעה אחרונה מאת ofer-1973, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 886 צפיות
שלום. יש לי סוזוקי sx42012. קניתי מערכת אנדרואיד מאלי אקספרס החיבור אנטנת רדיו שיש לי ברכב לא מתאים למערכת חיבור מאוד מוזר אני לא מצליח למצוא מתאם בשום מקום. הקונקטור הנקבה זה מהכבל אנטנה של הרכב. הקונקטור הזכר זה מה שנכנס למערכת אנדרואיד. 🤦♂️ חזלש. בסוף הפין של הקונקטור נשאר על המערכת הישנה.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 914 צפיות
שלום לכולם, ברשותי יונדאי איוניק פרימיום הסאונד שלו די חלש באוטו קאר פליי (גם אם מגבירים עד הסוף), האם אפשר לחבר לו מגבר? סאב יש לי ושאלה נוספת, כשאני מנסה לבצע עדכון למולטימדיה הוא כותב שאין מספיק מקום לעזרתכם אודה בבקשה.. תודה!
הודעה אחרונה מאת Ilan4ik, -
- 3 עוקבים
- 0 תגובות
- 676 צפיות
שלום, ברצוני לשפר את מערכת החשמל ברכב, הרכב ניסאן קשקאי דור 1 שנת 2012 מנוע 1.6 עם אלטרנטור מקורי, יש ברכב עכשיו מגבר 4 ערוצים ומונובלוק, בווליום בינוני האורות מהבהבים, סאב כפול של גראונד זירו 800 וואט כל אחד, הוספתי קבל של 8 פאראד וזה לא עזר, יש ברשותי סט כבלים של big 3 שהבאתי מחול, יש לי גם את המפצל המיוחד לצורך הוספת מגבר שני. מחפש מישהו עם נסיון בתחום לביצוע העבודה כולל כבלים חדשים של 0/1 גייג ולמצבר מתאים, ברצוני להגיע ללפחות 2000/3000 וואט בסופו של דבר ללא בעיות חשמל, כל רעיון אחר יתקבל בברכה כולל אם צריך החלפת האלטרנטור למחוזק יותר. תודה.
הודעה אחרונה מאת Vitaligal2, -
- 5 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, ברשותי משאית שיש בה כבר מצלמת רוורס שהפסיקו לפעול מישום מה "אין אות" מחפש מקום שיודע לבצע התקנת מצלמה כמו שצריך, מאחר ומדובר ברכב עבודה ואינני רוצה לחוות בעיות חשמל כאלה ואחרות.
הודעה אחרונה מאת Guyziv, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מעוניין לשדרג את המולטימדיה הבסיסית ברכב ולהוסיף מצלמת רוורס. הצרכים הם בעיקרון מסך גדול, waze, android auto. הייתי מעדיף לא לעבור את ה- 2000 ש"ח אבל מוכן להשקיע יותר עבור התקנה/מוצר איכותי/ אחריות ארוכה יותר. לא מבין בזה יותר מדי ואשמח להמלצה על בעל עסק או על מוצר מסוים. קיבלתי הצעת מחיר 2400 ש"ח (לא כולל מע"מ!) ממישהו עם ביקורות חיוביות אבל נראה לי יקר.. מצורפות תמונות אם זה עוזר.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 894 צפיות
שלום חברים, לאחרונה רכשתי סיאט לאון 2018 מנוע 1.0 (המסך הקטן). החיסרון במצלמת רוורס די מורגש.. רציתי בבקשה לדעת איך ניתן להוסיף מצלמת רוורס ומה העלות המוערכת של העניין?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, לקחתי את הרכב (פורסטר 2025) לסדנא של יוסי אלפיין ויצאתי משם עם: מגבר Mosconi one 8|10 DSP קומפוננט Gladen sigma 165.2 (מחוברים אקטיבית) רמקולים קואקסיאליים של Audiocircle בדלתות האחוריות סאב Gladen RS-X 10 slim חיוך ענק על הפנים כמו ילד בן 5 שמקבל אופניים זה בנוסף לבידוד רעשים בדלתות וכל מה שכרוך בהתקנה של יוסי, אני לא אחפור על זה. מניח שיודעים כאן טוב מאוד במה מדובר המקור לאודיו אצלי הוא אייפון שמחובר למע' מולטימדיה המקורית באמצעות Apple Carplay אלחוטי (המערכת ברכב שלי תומכת בקארפליי באופן אלחוטי בלבד). האם יש פתרון שמאפשר שימוש בקארפליי על גבי מסך המולטימדיה …
הודעה אחרונה מאת Niko_SP, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
קניתי השבוע סנדרו סטפווי 2018 ואיכות הצליל, בינונית ביותר. מעוניין לשדרג את איכות השמע ברכב במינימום השקעה כי זה רכב שני בבית. האם החלפה של הרמקולים הקדמיים לקומפוננט עם טוויטרים נפרדים שיותקנו בדשבורד והחלפת הרמקולים האחוריים יכול להיות מספיק? ללא החלפת המולטימדיה המקורית של הרכב (מצורפת תמונה שלה) וללא התקנת מגבר וסאב? או שאין מנוס ואם אני רוצה לשפר את הסאונד, חייב להחליף גם מערכת?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אולי למישהו יש רעיון , פתאום המצלמה הפסיקה לעבוד, מדובר במערכת שנראית מקורית, בלי אנדראויד , גירסה 072A, ששמים רוורס רואים מסך שחור, אולי מישהו קנה מערכת אנדראויד לרכב הזה מאליאקספרס ויכול להמליץ ?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי טויטה היילקס 2017 שהגיעה אליי עם המערכת המקורית שלה - רמקולים מקוריים ו- head unit סוג ז׳ בהתקנה מקומית. את ה- Head Unit כבר החלפתי ל- Mekede Dudu7 10.3# (מפרט כאן: https://www.mekede.com/qqw10/3778.html) שעושה רושם מצויין ונשמעת סביר בהחלט אפילו עם הרמקולים המקוריים שקיימים היום. אני רוצה להוסיף לה סט קומפוננט, וכיוון שהמערכת החדשה מוציאה 45 וואט לערוץ - אני חושב גם להוסיף הגברה. מבחינת ההעדפות המוזיקליות שלי - אני שומע בעיקר רוק (קלאסי וכבד) ופופ מכל השנים, כמעט ולא שומע היפ-הופ או מוזיקה אלקטרונית. אני אוהב צליל נקי ומדויק, עם הפרדה טובה ודיוק בגבוהים ובנמוכים. מצד שני, אני לא שומע בווליום גבוה ולא אוהב שעוצמת הבאס …
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים אני רוצה לעשות התקנה ואשמח להמלצות לא רוצה להשתגע יותר מידי יש לי רכב מסחרי חדש פלוקסווגן קראפטר זה שיש לו מחיצה בתא נהג אני רוצה לשים סאב כניראה בכסא כי אין טעם לשים מאחור אשמח להמלצה למשהו עוצמתי וטוב הומלץ לי על אודיסון פרימה מגבר עוצמתי לסאב כבר יש לי מולטימדיה יביא תואם מקור מה שימצא הכי נורמלי שיש מגבר אני לוקח מהרכב הפרטי בוסטון gt2200 קומפוננט אני לא יודע מה כדאי הסגנון מוזיקה שלי זה אייל גולן וכל המסביב ושנות ה 80 נכון להיום מתלבט לגבי הסטים הבאים ואשמח להכוונה HELIX C 62C של הליקס MLK 1650.3 LEGEND של הרץ AVK 6 S II של אודיסון …
הודעה אחרונה מאת oded_ak, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, האם יש דרך להפעיל את ה- bluelink במערכת של הסנטה פה החדש? זה לא עבד -
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 726 צפיות
כמה אמורה להעלות לי מערכת מולטימדיה פלוס התקנת מצלמת רוורס (מערכת נורמאלית) ליונדאי i10 שנת 2016?
הודעה אחרונה מאת סולידיצעיר, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 483 צפיות
רדיו דיסק ישן ברכב ישן. האם יש לו חיבור בלוטוס כדי שאוכל לשמוע מוזיקה מהספוטיפיי באנדרואיד שלי? בנוסף יש שם מקדימה חיבור לכבל, כשמחבר הוא מטעין את הטלפון אבל לא מצליח לחבר את הטלפון למערכת השמע. הדגם והשאלה המרכזית-בסיסית בכותרת. תודה! https://www.alpine-europe.com/fileadmin/user_upload/manuals//car_audio_manuals/CDE-111R/OM_CDE-111R_EN.pdf
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 490 צפיות
שלום רב, מחפש המלצה/ות על מצלמה שמצלמת לשני הכיוונים, כולל במצב חניה, באיכות צילום גבוהה. תודה.
הודעה אחרונה מאת AMIRTLV26, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 854 צפיות
מעוניין לשמוע למי שיש/היה את המערכת הנ"ל פשוט זה הפתרון היחיד ברכב שלי שישאר עם תפעול כמה שיותר מקורי ואסטטי ברכב. יתרונות, חסרונות, מהירות עבודה, קישוריות לסלולרי, צליל כמובן... תודה מראש מקס
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 518 צפיות
שלום חברים בעבר עשיתי שרשור לקניית מערכת בקישור כיום רוצה לשדרג רק אשמח לדעת מה המותגים הכי טובים שיש להשיג בארץ כי אני רואה שכבר רוב הדברים הטובים לא קימים בכלל וגם מה שיש בחול אין פה תודה רוצה רק קומפוננט ומגברים
הודעה אחרונה מאת oded_ak, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 529 צפיות
שלום יש לי רכב audi Q6 שקניתי ב יבוא מקביל רציתי לדעת איך אפשר לחבר אותו לאפליקציה myAudi או אפליקציה אחרת שמאפשרת שליטה מרחוק תודה
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 229 צפיות
יש לי פנאל מתאם למסך 9 אינץ׳ אני צריך המלצה למסך אנרואיד מעליאקספרס שיעשה את העבודה אבל לא יותר מידי יקר, אשמח מאוד למי שיש לו ניסיון תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת דאבל קלאצ, -
- 6 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי יונדאי קונה היברידית 2023 מהדגם החדש. אני אוהב את המערכת סאונד שהיא הסטוק אבל חסר לי קצת ווליום וטיפה באס איכותי. מתלבט מה לעשות, איני מעוניין להשקיע המון מה מומלץ לעשות במקרה זה? האם כדאי לשים מגבר + סאב מוגבר לדוגמא? ללא החלפת מערכת הרמקולים? או שהם לא יעמדו בעומס של מגבר? מה הייתם ממליצים במצב בו אתם מעוניינים בשיפור הסאונד אך בתקציב מוגבל? אציין שאני אוהב סאונד חם ולא מתכתי ולא צורם לכן גם אוהב את מערכת הסטוק יחסית
הודעה אחרונה מאת Daniel car systems, -
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 478 צפיות
אמנם לא הכל פתוח וניתן להתקנה אבל עדיין ניתן להפעיל שירים דרך אפליקציות דומות ליוטיוב וגם לעדכן את וויז ואולי גם להתקין אנדרואיד אוטו אם אמצא את הקובץ הנכון.
הודעה אחרונה מאת אודי זק,
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 583 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- elyas
- LEGACY 1.8
- ezuf
- פאר האורה
- ELI001
- פריג'י
- garicho
- RBRB
- רפי לין
- asix
- natco
- matan-d
- *gal*
- Haim_gds
- swiv
- Night Driver
- Igalz
- menir1
- David32
- גולדן191
- AUDIO KING
- mottis
- falou
- AviorXD
- Tom78
- פיני חד
- FuriousLift
- redroze
- guya72
- טויוטה סופרה
- Nemesis
- parnuk
- אוטו פריק
- GTאי
- Ron Poh
- Aviady001
- דובצע
- Or05230
- eran_k
- Boris
- malcishua
- RedLabel
- YoJ
- amosbmw
- Markm4
- 318i
- urich
- srool
- eladns
- bv12
- yoav911gt2
- davemustaine87
- tscr
- Pavlik
- yahaga
- spon83
- שביט
- BoazB11
- ishayk
- שחר 1
- ArikB
- אהרן ג
- benny62
- yovel673
