פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 737 צפיות
שלומות! קודם כל הקדמה קלה - ברכב כרגע מותקנת מערכת עם פרוססור אלפיין F1, שכרגע מחובר אנאלוגית לנגן MP3\FLAC של PONO (אם מישהו זוכר... הנגן שניל יאנג הוציא לפני כמה שנים) במקור היה לי HU שבניתי בעצמי מראספברי פיי שהוציא יציאה אופטית לפרוססור (בסראונד דיסקרטי), ושמעו נפלא, אבל לצערי היו לי המון בעיות (בעיקר עם המסך) אז נאלצתי לרדת מזה. לאוטו הבא כבר אעשה משהו יותר רובסטי, אבל כרגע אני מעוניין בפיתרון ללא התקנה (זאת אומרת - חיבור אוזניות AUX רגיל ונגן מונח איפשהו). כרגע הפונו מספק אותי, רק שהוא כל כך ישן וכנראה השהות שלו בחום של הרכב לא עשתה לו טוב - ולוקח שעה לשים עליו מוזיקה, הוא נתקע כל הזמן בזמן החיבור למחשב, משער שהאחסון הפנימי נדפק (הוא עדיין …
הודעה אחרונה מאת flytomars, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 249 צפיות
כמה אמורה לעלות לי מערכת מולטימדיה עם חיישני רוורס למאזדה 2?
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 453 צפיות
אהלן חברים, לאחר רכישת ראב שנת 2022. הסאונד די עלוב, ומרגיש לי שבא לי לשדרג את המצב. האפשרויות שחשבתי עליהן הן או החלפת הרמקולים ברמקולים טובים יותר, ללא התקנת מגבר, או, אפשרות של התקנת מגבר, זוג קומפוננט מקדימה, שדרוג הרמקולים בדלתות ללא חיבור למגבר וסאב וופר (שאותו בכל מקרה אני רוצה לחבר מעל הגלגל הרזרבי כי אני לא רוצה לתפוס מקום בתא המטען. אשמח לעצת המומחים, כיוון שעברו שנים רבות מאז שהתעסקתי עם נושא הסאונד ברכב. תודה!
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 164 צפיות
מחפש פיוניר דולפין
הודעה אחרונה מאת Strix, -
רדיו דיסק פיוניר דולפינים. בבוקר שקריר,בכל במפר כבה ונדלק לאחר שניה.בצהריים שחם-שום דבר לא מכבה אותו גם לא חור שחור של פלוטו. בעיה מוזרה. מה אני מתחיל לבדוק בכלל?
הודעה אחרונה מאת BEEKER, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 350 צפיות
שלום לכולם אני חדש בפורום . וגם די חדש בתחום המערכות לרכב . רוב חיי נסעתי ברכבי מרצדס שאפשר להגיד שהמערכות שלהם הספיקו לי ולא היה לי צורך לשדרג. לפני כמה חודשים רכשתי לקסוס NX300 ורציתי לשדרג את המערכת הממש לא טובה שלה . פניתי לחבר יקר באיזור שלי ומפה לשם כרגע זו המערכת שיש לי ברכב . מגברים : מערכת מקורית בלקסוס NX300 2018 DSP Mosconi AEROSPACE 8|12 מגברי Mosconi PRO 5|30 ו־Mosconi ONE 130.4 מערכת קדמית 3-WAY: טוויטר, מידריינג', מידבאס (אקטיבי) GLADEN SIGMA + MID ZERO PRO 80 מערכת אחורית Gladen RS (פאסיבי) סאב Audison APBX 10 DS (2Ω) השאלה שלי היא אם כדאי להשקיע ולקנות נ…
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 319 צפיות
מישהו יודע אם קיימת אופציה לעדכן גרסה לרכב פורד פוקוס משנת 2016 כיום יש לו את הגירסה המקורית והראשונה ללא וייז יש לו חיבור לאינטרנט
הודעה אחרונה מאת TZR84, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 194 צפיות
שלום לכולם, חבר מאוד קרוב קיבל מתנה מאחיו הגדול תואם מקור של טרגייט אם אני לא טועה, הוא מאושר עד הגג, הבעיה שבדיבורית (קאר פליי אם זה משנה) כאשר הצד השני טיפה רועש (רעשי רקע או דיבור ישיר) הצד השני שומע נורא מקוטע עשינו ניסוי ואמרתי לו להנמיך את הווליום ולראות האם חולף, ואכן חלף, ככה שלפי דעתי מדובר במיקום המיקרופון, האם יש לכם טריק או משהו שיכול לעזור בנושא? מיקום המיקרופון בקו האוזן הימנית קדימה למעלה מקווה שהצלחתי להעביר את המידע תודה לעוזרים !!
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 362 צפיות
שלום חברים. ברשותי סיטרואן C4 פיקאסו 2017. אני נעול על תחנה ברדיו ושומע היטב אך בתזוזת הרכב של עשרות או מאות מטרים התחנה נעלמת ובמקומה נשמע רק רעש לבן. לאחר כמה קילומטרים הרדיו קולט שוב את התחנה, לפרק זמן קצר, ושוב רק רעש לבן. לסיועכם אודה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 365 צפיות
אני מניח שאני לא הראשון שמעלה את זה, אבל לא מצאתי משהו מדויק למה שאני מחפש. יש לי סוזוקי קרוסאובר 2019, ואיך נגיד בעדינות - מערכת המולטימדיה שלה לא להיט. בדרך כלל אני מחבר את הטלפון למערכת בבלו טות׳ (או בשמה השני ״שן כחולה״ 🤦♂️) ותהיתי אם אני יכול לחבר את האייפד במקום. בהנחה שכן, וסביר להניח שכן, אני צריך תושבת יציבה וחזקה שתוכל להחזיק את האייפד. יש למישהוא מושג איפה אפשר להשיג משהו כזה? גם רעיונות להכנה עצמית של תושבת כזאת יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת yuval15, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 331 צפיות
הי, לצערי השלט השני הלך (כרטיס שלט נפל ונשבר) הנורה דולקת אבל לא פותח. בדקתי עם מנעולן ולא ניתן לשכפל שלט מהשלט הזה. הוא המליץ להחליף את המערכת שלטים במקום שמתעסק בחשמל לרכב. מצרף צילום שלט וכרטיס. בהנחה שאני האנדי מן , האם זה משהו שאני יכול להזמין מאליאקספרס ולהתקין (לחסוף קצת כסף, בכל זאת תקופה כלכלית לא להיט)? אם לא, כמה זה צריך לעלות והאם יש המלצה למקום בסביבת אשקלון? תודה!
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 432 צפיות
מבקש המלצה לזוג קומפוננט קדמיים 5×6 עם טוויטרים בעלי באס עמוק ונעים שמתאים למולטימדיה ללא מגבר חיצוני (מולטימדיה לא מותג) ניסיתי פיוניר ts a1678s (לא קומפוננט) שלא ממש עושה את העבודה , לא צלילי נעים , לא באס עמוק תקציב של עד 500 שח. תודה !
הודעה אחרונה מאת HEBO, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 496 צפיות
קבלתי מקרוב משפחה סאב 10 אינץ דגם Hertz ES 250.5 מגבר Hertz HDP 4 הרכב יונדאי טוסון מולטמדיה מקורית אני לא רוצה להכנס להשקעה גדולה רוצה להוסיף קומפוננטים וטוויטרים עם באס רך וטוויטר לא צורם שמוע בעיקר מוזיקת האוס דיפהאוס השאלה אם אני צריך להחליף מולטמדיה כדי שבאמת הכל יעבוד טוב אז אשמח להמלצות תודה
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 516 צפיות
היי חברים יש ברשותי רכב מאזדה CX-5 שנת 2016 ראיתי היום חיבור דונגל אצלו ברכב, אם אני רוכש כזה הסלולרי שלי יעשה מראה למסך מהטלפון ישירות למסך? מצרף את המוצר, רק לי יש אייפון.
הודעה אחרונה מאת clubnet, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 606 צפיות
שלום רב אשמח לעזרה התנעתי את הרכב אחרי כמה ימים שלא, היה קושי קל בהנעה בגלל המצבר ואז המסך ברכב נדלק מחדש לא כמו כל פעם שאני מדליק שהוא ישר נפתח על מסך הבית המסך נדלק רק למספר שניות ואז נכבה המסך וגם הסאונד קורה לי גם במצלמת רוורס אחרי כמה לחיצות על הכפתורי טאצ' הוא נלדק ושוב נכבה אחרי כמה שניות הפכתי את ההגדרות הכל תקין מרגיש שזה קשור לענין של המצבר אבל מה הקשר? אם מישהו יכל לכוון אותי אשמח תודה.
הודעה אחרונה מאת אבי1122, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 428 צפיות
אהלן חברים קניתי לאחרונה מיצובישי ASX 2018 ואני מעוניין להחליף מערכת (זו שמגיעה עם הרכב דיי זוועה) הדרישות הם סאונד סביר +, דיבורית טובה, אנדרואיד אוטו אלחוטי + אפל קאר אלחוטי , מערכת יציבה בלי תקיעות וכו את ההחלפה אני מתכנן לעשות לבד, אשמח להמלצה למערכת טובה (הזמנה מעלי אקספרס \ אמזון וכו) תודה!
הודעה אחרונה מאת ram1910, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שבוע טוב. פיג'ו 2008 חדשה. מבקש המלצה למערכת שמע הכי טובה שיש. תקציב בערך 50k. מאד מאד חשוב לי לקבל איכות סאונד מושלם.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 402 צפיות
אהלן חברים אשמח לעזרתכם יש לי ג'יפ סובארו מדגם Forester לפני יומיים החלה לי בעיה במערכת המולטימדיה המקורית של הרכב. המערכת נדלקת אך קיימת ישר מריחה של הצג אין אפשרות שליטה על המערכת (מצורף סרטון). אשמח לדעת אם יש אפשרות לבצע איפוס הגדרות יצרן למערכת ללא יכולת שליטה על הצג בכללי אם ניתן לפתור את הבעיה ? תודה לעוזרים וידאו של WhatsApp 2025-06-06 בשעה 08.33.24_98b1b2f0.mp4
הודעה אחרונה מאת TZR84, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים רציתי לדעת, האם אפשרי לבצע עדכון תוכנה עצמאית למערכת המקורית של סקודה, בקארוק 2019? יש לי קצת הבנה בדברים האלה, כמובן שאצטרך מדריך מדויק בשביל לדעת מה לבצע אבל לפני הכל אני צריך לדעת אם זה בכלל אפשרי, ואם כן אז איך? תודה מראש לכולם.
הודעה אחרונה מאת avizaz, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 398 צפיות
החלפתי מערכת מולטימדיה ביונדאי אקסנט 2013 (אליאקספרס)הלחצנים מההגה לא פועלים האם משהו מכיר את הבעיה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 476 צפיות
שלום למומחים, האם ידוע אם קיים מתאם לרדיו דיסק, שדרכו אוכל לחבר דיסק און קי למערכת ברכב?? מדובר בטויוטה ראנקס 2007. אשמח ללינק למוצר , או מוצר דומה. תודה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 377 צפיות
אהלן, יש לי מולטימדיה ברכב, קשה מאוד לנהל שיחות טלפון בעזרת הדיבורית - יש דיליי של שניה או שתיים בין הדיבור שלי לבין הקליטה של הצד השני - כמו דיליי של מעבר הקול מהמיקרופון (החיצוני) לצד השני בשיחה.. נשמח לעזרה בנושא - האם יש משהו בהגדרות שאפשר לעשות? האם מיקרופון דפוק? מה יכולה להיות הבעיה? תודה אלעד
הודעה אחרונה מאת wonderd, -
מערכת לטסלה 3
מאת איתי73- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 555 צפיות
שלום חברים אשמח להמלצה להתקנת מערכת לטסלה 3 חדשה הבנתי שאני צריך : 3 חלקים קדימה 2 חלקים אחורה סאב מגבר עם פרוססור המלצות שלכם תודה
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 558 צפיות
שלום יש לי מולטימדיה שהזמנתי לקיה פיקנטו מודל 2018 שאני רוצה להתקין. למישהו יש סרטון של פירוק הרדיו המקורי ? איזה חלקים מסביב מפרקים? תודה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
מערכות עם כפתור ווליום מכני (עגול), כניסת USB או SD, ותמיכה ב APPLE CAR PLAY - יש דבר כזה? 1 2
מאת crank- 4 עוקבים
- 16 תגובות
- 1 אלף צפיות
לאחר יותר מעשור עם blaupunkt new york 800, המסך לא מציג יותר תמונה. אני לא יודע אם זו תקלה פתירה של החלפת פיוז. אם למישהו יש ניסיון אשמח לשמוע. בהנחה שהתקלה לא פתירה, וממילא חשבתי על שדרוג, אני מנסה למצוא מערכת עם מאפיינים דומים: 1. כפתור ווליום שאפשר בקלות לחוש ולסובב בזמן נהיגה (להבדיל משני כפתורים קטנים, או כפתורי מגע - זה לא מעצבן?) 2. כניסת USB או SD - למקרה שארצה לשמוע שיר ללא תלות בחיבור של מכשיר סלולרי. 3. תמיכת WIRELESS ב APPLE CAR PLAY - שיהיה אפשר לשאוב את הפלייליסט מהטלפון, וגם להציג WAZE. CD בשביל הנוסטלגיה יכול להיות נחמד אבל לא חובה. נראה לי שדי קשה למצוא דבר כזה, בטח שבארץ. גם בחו"ל לא ממש הצלחתי למצוא - ראיתי באמזון משה…
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
עזרה בבחירת מגבר 1 2
מאת k.o.k-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צריך את עזרכתם בבחירת מגבר קניתי קומפוננט מורל טמפו אולטרה 602 בנוסף טמפו אולטרה אינטגרה 692 לאחור ללא סאב איזה מגבר עלות תועלת טובה מומלץ ? מדובר על פולקסוואגן קאדי שמשמש אותי לעבודה לידיעה אתקין גם מערכת מולטימדיה של teyes (יש לי בצד מגבר mbquart 4*80 ישן שלא מתלהב להתקין אותו, מעדיף חדש, לא יודע מה גורלו וכו ) בנוסף שאלה נוספת, קניתי קיט התקנה של nakamichi 4 גייג, רציתי לדעת אם הוא מספיק איכותי, אחד המתקינים אמר לי כבל זבל 30 אחוז נחושת, ובתור מתקין מנ"מ וסאונד אני נמנע מכבלים שהם לא נחושת מלאה
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 483 צפיות
שלום רב. יש ברשותי מאזדה 3 שנת 2014. במערכת מולטימדיה המובנת שלה יש בעיה, יש לה דיילאי. אם נניח אני עושה play/pause יש דיילאי של איזה שנייה וחצי עד שזה מריץ, זה נטו ב אודיו. האם יש דרך לתקן את זה? אולי משהו בהגדרות? תודה
הודעה אחרונה מאת lior00, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 406 צפיות
מעונין לרכוש מולטימדיה טאץ' מלא שתשפר את הסאונד פלוס כל האפליקציות כולל מצלמת רוורס מה מומלץ ואצל מי להתקין מדובר ברכב לנציה דלטא 2011
הודעה אחרונה מאת תומי סאן החתול, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 399 צפיות
היי, יש לי מערכת מולטימדיה ברכב, אני לא יודע מי היצרן של מהמערכת, אני רוצה לעדכן גירסת אנדרואיד למערכת, כרגע הגירסא 6.0.1 מאיפה אני יכול להוריד קובץ התקנה שמתאים למערכת לגירסא חדשה יותר? תודה רבה! צירפתי תמונות של הפרטים של המערכת מעמוד אודות.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 497 צפיות
שלום לכולם אני מחפש מצלמת דרך מומלצת לסקודה, כזו שמצלמת 24/7 עם אופציה לגישה גם מהטלפון בכל זמן?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd,
-
מי מחובר 34 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 419 אורחים (הצג רשימה מלאה)
