Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה לזוג קומפוננט קדמיים 5×6 עם טוויטרים בעלי באס עמוק ונעים שמתאים למולטימדיה ללא מגבר חיצוני (מולטימדיה לא מותג)

 

ניסיתי פיוניר ts a1678s (לא קומפוננט) שלא ממש עושה את העבודה , לא צלילי נעים , לא באס עמוק

 

תקציב של עד 500 שח.

 

תודה !

פורסם
לפני 10 שעות, HEBO כתב:

מבקש המלצה לזוג קומפוננט קדמיים 5×6 עם טוויטרים בעלי באס עמוק ונעים שמתאים למולטימדיה ללא מגבר חיצוני (מולטימדיה לא מותג)

 

ניסיתי פיוניר ts a1678s (לא קומפוננט) שלא ממש עושה את העבודה , לא צלילי נעים , לא באס עמוק

 

תקציב של עד 500 שח.

 

תודה !

 

איזה מסך יש לך תצלם את המסך בית את האפלקציה של האקוליזר

 

איזה רכב איזה שנה מדובר

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

תום זה היה בעבר , והיום יש לי מולטימדיה אחרת שעדיין לא התקנתי ואני מחפש עבורה זוג 6×5 קומפוננט שתגביר אותם

 

זו המולטימדיות שיש

 

צריך לבחור מה יתאים

 

הנה משהו שמצאתי עכשיו ב-AliExpress: 
₪297.61 | אנדרואיד carplay אלחוטי 1din 13 רכב נגן מולטימדיה וידאו אוניברסלי 1 דין 7/9/10 אינץ autoradio ניווט אלחוטי
https://a.aliexpress.com/_oCNVmYA

 

הנה משהו שמצאתי עכשיו ב-AliExpress: 
₪207.74 | רדיו לרכב 7 אינץ '1 דין Carplay Android Auto נגן מולטימדיה HD מסך מגע FM כניסת AUX Bluetooth MirrorLink אוטורדיו אוניברסלי
https://a.aliexpress.com/_oB2KXDc

 

 

 

פורסם

אתה ממשיך לכתוב 6x5 אבל אני מניח שכוונתך ל-6.5.

איני יודע להמליץ לך באופן ספציפי בכל מקרה. 

 

לא הבנתי לגבי המולטימדיה. 

אתה כותב שיש לך כבר אחת אבל שלא התקנת אותה, ולא פירטת לגביה. ומצד שני נותן לינקים לשתי מערכות אחרות אנונימיות זולות. 

פורסם

כן 6.5 התכוונתי

 

אלה המולטימדיות שאני מתכוון להתקין , המומלצת ביותר לדעתכם , אפילו שזה סיני

 

עוד לא הותקן

איזה קומפוננט תמליצו בעלי באס עמוק ?

סידרת jbl כל שהיא ?

 

 

תודה

פורסם
לפני 13 דקות, HEBO כתב:

אלה המולטימדיות שאני מתכוון להתקין , המומלצת ביותר לדעתכם , אפילו שזה סיני

המפרט של הראשונה על פניו נראה עדיף.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...