פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 341 צפיות
קיבלתי מהעבודה את הרכב לפני שנתיים בערך מקורי לגמרי. כבר בנסיעה בדרך הביתה המערכת הייתה נחמדה, מספיק בקושי כזה, נסיעות, מוזיקה, פה ושם מגביר קצת - ועדיין חלש, חסר אבל אחרי כמה חודשים התחיל הגירוד 😄 הוצאתי כל מיני דברים שנשארו במחסן מגבר Cerwin Vega CVP1600.4D סט קדמי Morel Tempo Ultra 602 סאב NAKAMICHI NS-W12D - זה מה יש ועם זה ננצח, ואז גם נכנסתי לסרט של בידודים, דלתות, יריעות, טבעות, קצת בגאז’, ומה שאפשר לעשות בתנאי בית זה כן עשה קצת הבדל, הבאס הרגיש מלא יותר, פחות קרקושים. אבל עדיין… משהו היה חסר. זה היה חזק יותר, כן. היה באס, כן. אבל זה לא הרגיש “מערכת”. כאילו הכול עובד… אבל חנוק. אין נשמה. אין…
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 398 צפיות
אני עם המסך המקורי ורוצה להחליף למסך גדול יותר עם קארפליי שיהיה יותר נוח בנסיעה ולא אצטרך לגעת במסך, הבעיה שאני לא מבין בזה כלום. אשמח לדעת מה צריך לדעת ובנוסף איפה אפשר לבצע דבר כזה באיזור רחובות עד תל אביב
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 438 צפיות
בטיוב ראיתי שמעבירים את החוט של המצלמה האחורית על ידי זה שמורידים את גומיות האטימה בדלתות ודחופים את החוט מתחת לריפוד הגג, אבל באוטו שלי יש כרית וילון שנמצאת לאורך הגג מעל הדלתות ומטריד אותי שזה עשוי להפריע לכרית להתנפח במקרה חירום. יש דרך אחרת לחווט את זה?
הודעה אחרונה מאת Avi135, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 524 צפיות
שלום, ברצוני לשדרג טיפה את הסאונד ברכב סוזוקי, מותקנת מולטימדיה Dudu7 ברכב. לצערי למרות שיודע שסאב יוסיף המון, לא מתכנן להוסיף אחד ברכב הזה. מחפש קומפוננט לא יקר שיכול לרוץ על המערכת הקיימת ללא מגבר. הוצע לי Infinity REF-6530cx שאומרים שיכול לעבוד גם ללא מגבר. איך האינפיניטי הזה? מה בערך הטווח עלות להתקנה בערך מישהו יודע? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 541 צפיות
רכב של ידידה. לטענתה הוייז במולטימדיה לא מתחבר לרשת/אנטנה כבר תקופה ארוכה באופן קבוע (זה התחיל בתקלה לסירוגין). למיטב הבנתי זה מולטימדיה מקורית של הרכב. מישהו מכיר את התקלה הזו? יש אולי איזה עדכון תוכנה שניתן לבצע כדי לסדר את התקלה?
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 475 צפיות
מערכת מולטימדיה האיחסון מלא עד הסוף ביצעתי "הגדרות יצרן/מפעל" ריסט רך וריסט קשוח כלום לא עוזר עדיין האיחסון מדווח על מלא מחפש קבצים להורדה והמערכת לא מוצאת כלום מה עושים ? כמו כן ניסיתי לבצע עידכון מערכת שלא צלח משום מה כניראה עקב אי מקום פנוי לדעתי
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
אני רוצה להזמין פאנל וקבלים למסך מולטימדיה 9 אינץ שיש לי בבית, לרכב מאזדה 3 2010 אשמח לקישור לעלי /טמו בבקשה....
הודעה אחרונה מאת יוס1, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 484 צפיות
לילה טוב לכולם, אני מחפש להתקין מולטימדיה לרכב שלי ופניתי עד עכשיו לכמה אנשים ופתחתי בפייסבוק פוסטים ואמרו לי שמה שהציעו לי זבל ושזה לא שווה את הכסף, בגדול אני סה"כ צריך ווייז, יוטיוב וכו'... יש לי תקציב של עד 2000 שקל כולל התקנה ואני לא רוצה ליפול על כל הזבל הסיני שמציעים, יש משהו מומלץ שאתם יודעים לכוון אותי אליו? אני מחש מסך שלא ייתקע עוד חודש אלא יחזיק הרבה זמן בלי תקיעות ויעבוד כמו שצריך, חוץ מזה יש לי בבית מצלמת דרך שאני רוצה להתקין בנוסף למולטימדיה, האם יש משמעות מה אני מתקין קודם? הכוונה היא האם אני יכול מחר להתקין את המצלמת דרך ואחרי זה את המולטימדיה שארצה? או שצריך ההפך? יש באמת הבדל מה מתקינים קודם? אשמח לעזרתכם בנושא, תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Nissim123, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 631 צפיות
היי לכולם, אבא שלי (אדם מבוגר) נמצא בתהליך רכישת רכב, ובסוכנות של הציעו לו מצלמת רוורס ברזולוציית 2K במחיר של כ־2,000 ש"ח — מה שנראה לי יקר יחסית. רציתי לשאול: - כמה עולה היום התקנה מלאה (מצלמה + עבודה) של מצלמת רוורס איכותית? - חשוב לנו שתהיה איכות תמונה גבוהה גם ביום וגם בלילה. - האם יש דגמים מומלצים או דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שמתקינים? אשמח לשמוע מהניסיון שלכם 🙏 תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת AMIRTLV26, -
-
- אחראי פורום
- 12 עוקבים
- 75 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
לבקשת @BEEKER אני פותח שרשור שהמטרה שלו להעלות מוצרי אודיו עם עיצוב ייחודי\הזוי או כל פיצ'ר אחר ששם אתכם בלבטים על רומו של עולם. אתחיל באחד שתפס אצלי לאורך השנים הכי הרבה תשומת לב - סאונדסטרים - שלטון האדם (human reign) כן - זה מגבר סדרתי שלהם
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 441 צפיות
שלום חברים, יש לי Cla Sport Cupem 2019. איך אני יכול להפעיל את Android Auto ואת Apple Car? מה אני צריך לבדוק כדי לשנות? אני מבין שיש OBD למכשיר שעושה את זה לבד ויש אפשרות ידנית דרך תפריט הניהול במערכת. אשמח להדרכה ממי שמבין לגבי מה לבדוק ומה לעשות?
הודעה אחרונה מאת elad098, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 450 צפיות
היי, זה המוצר. לא קורא את הUSB ניסיתי פירמוט שלו לFAT32 ולNTFS. כלום כן מוציא מתח כי למשל להטעין את הטלפון אפשרי ממנו שאלתי הבעלים הקודם- מ2016 יש לו דיסק של אייל גולן תקוע במערכת והוא לא השתמש בצינגר הזה. רעיונות?
הודעה אחרונה מאת eladns, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 616 צפיות
שלום חברה אצטרך עזרה בהמלצה למתקין מקצועי (חשוב מקצועי) מכיוון שאצטרך בהתקנה של רמקולים ופתירת תקלות של מערכת קיימת באיזור ירושלים או קרוב לשם תודה
הודעה אחרונה מאת ITAY1101, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 607 צפיות
אתמול במסגרת חפירה שגרתית עם הג'ימיני בנושא האודיו, כיולים וכיוונונים, עלו כל מיני אפליקציות שיכולות לעזור בתהליך. האמת שהופתעתי מהמגוון (גם ישר חשבתי - איך לא חשבתי על זה קודם... זה נמצא בכל דבר בחיים אז למה לא כאן?). חשבתי שאולי יהיה נכון לעלות פה כדי לשתף ידע ביכולות של האפליקציות לסייע לנו בתחום הזה. הנה כמה אפליקציות מעניינות שעלו: - Polarity Checker - אפליקציה לטובת בדיקת קוטביות ברמקולים. למעשה לפני המלחמה קניתי מן מודול קטן שעושה את זה אבל מתברר שיש אפליקציה בטלפון. מעניין. - RTA - בעצם Real Time Analyzer אני חושב שכבר ראיתי כמה איזכורים לזה בפורום, אבל לא חפרתי עד אתמול. אגב, יש המון כאלה שנקראות RTA! במה אתם משתמשים? האם יש הב…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 433 צפיות
שלום, אני מנסה להשתמש בכרטיס ה SIM של הטלפון הנייד שלי בהתקן קופסת AI לרכב לצורכי גלישה באינטרנט בלבד. ההתקן מזהה את כרטיס ה SIM ואת שם הרשת הסלולרית, אך בפועל אין חיבור לאינטרנט. מדובר בכרטיס SIM של חברת פלאפון. פניתי אליהם והם ציינו שאין הבדל בהגדרות ושזה אמור לעבוד ללא בעיה. בנוסף, הגדרתי בהתקן את הרשת הסלולרית של פלאפון, אך עדיין איני מצליח להתחבר לאינטרנט. אשמח לעזרתכם בנושא.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 4 תגובות
- 459 צפיות
קורולה 2020, חיבור אייפון למולטימדיה בעייתי, החיבור דרך בלוטוס, הרבה ניתוקים וקשיי התחברות מחדש. יש עצה ?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
-
- 4 עוקבים
- 2 תגובות
- 587 צפיות
היי יש לי טויוטה קורולה 2021, אני מעוניין להתקין מערכת מולטימדיה חדשה שתתמוך ב carplay. אשמח לקבל המלצות למתקינים אמינים מאיזור המרכז תודה
הודעה אחרונה מאת tepic, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 486 צפיות
יש לי קורולה 2020 היברידית עם מערכת אנדרואיד שהותקנה בארץ והיא על הפנים - איטית, תקיעות ב-Waze ואין תמיכה באנדרואיד אוטו. אני רוצה להחליף למשהו מתקדם יותר. הצעות מחיר שקיבלתי בארץ היו במחירים גבוהים (שעם זה עוד אני אתמודד) אבל מערכות חלשות עם 2 ג׳יגה ראם - נשמע לי לא מספיק. רוצה להתקין פעם אחת משהו איכותי שלא יעשה בעיות. בדקתי ומצאתי את הדגם הזה באליאקספרס- https://www.aliexpress.com/item/1005007428302798.html כמה שאלות למקצוענים כאן שמתקינים/מכירים: הדגם הזה יתחבר לי לרכב בלי בעיות? מצלמת רוורס + כפתורים מההגה יעבדו? מבחינת הstyle שצריך לבחור בזמנה: לפי התמונות של המוכר יש A/B/C/D מצרף תמונה של המערכת שלי כרגע - זה סטייל A נכון? אשמח לטיפ…
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 554 צפיות
היי, יש לי גלאקסי S24 אולטרא ושאני מחבר את הטלפון יש לי בוייז על מערכת המולטימדיה אפשרות להזין כתובת בעברית. כשאישתי מתחברת לאותה המערכת מולטימדיה באוטו, אין לה מקלדת בעברית בוייז במאפס וכו'. יש לה גלאקסי S25. אני מאמין שהבעיה בהגדרות ולא קשורה לדגם המכשיר. לשנינו מותקן GBOARD בתור מקלדת ראשעת, לשנינו השפה של הוייז עברית. מישהו יודע מה הסיבה להבדל?
הודעה אחרונה מאת ykg, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 519 צפיות
שלום לכולם! אודה לעזרת המומחים. רכשתי לאחרונה סיאט ארונה FR מודל 2021. מעבר למערכת המקומית שהותקנה על ידי היבואן (כוללת WAZE וכו'), יש אפשרות לApple carplay. כאשר אני מחבר את הנייד המערכת מתחברת, עובדת ואז מתנתקת מיד. החלפתי כבלים, הקפדתי על כבלים מקוריים וכו' - ללא הועיל. ביצעתי שדרוג תוכנה למערכת, מגרסה PO514T ל PO516T, אך עדיין ללא ההועיל. מה גם שאחרי עדכון הגרסה אין בכלל חיבור ראשוני של המערכת (אחרי שאני מחבר את האייפון זה מיד כותב ANDROID AUTO (המערכת המקומית שהתקין היבואן). האם מישהו מכיר פתרון? במידה ונדרש לגשת למוסך שמתמחה במולטימדיה, האם יש המלצות? אופיר
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 468 צפיות
היי חברים קניתי לא מזמן קורולה היברידית 2021, למרבה ההפתעה היא הגיעה מהיבואן עם מולטימדיה ישנה מאוד של אנדרואיד שאפילו אין לה בהירות אוטומוטית (מטריף לגמרי). שמתי לב שאין במערכת הזאת תמיכה באנדרואיד אוטו, אחרי שהתאוששתי מהאכזבה שרכב 2021 מגיע עם מולטימדיה כזאת בלי הפונקציות הבסיסיות האלה, אשמח לדעת האם מישהו התנסה בהתקנה של מולטימדיה מקורית של טויטה שכן תומכת באנדרואיד אוטו? כמה זה יעלה? האם מישהו יכול להמליץ על דגם ספיציפי לרכב והשנתון האלו שיהיה מספיק מתקדם לתת אנדרואיד אוטו ובהירות אוטומטית? תודה
הודעה אחרונה מאת MRCOHENN, -
מספר שאלות
מאת outnex- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 557 צפיות
יש לי רכב ישן עם מערכת ישנה,השמע לא כמו מה שהיה. בת 14. חוץ מהראש המיושן יש לי עוד מה להחליף כמו חיווט או רמקולים? איך מופיע בלאי במערכת? יש כל מיני ראשים בעלי ב400-500 דולר דגמים חדשים,יש סיבה לא ללכת עליהם?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 417 צפיות
היי, למשהו יצא להזמין מאלי אקספרס מערכת מולטימדיה לקרוסבר 2020 ? איך ניתן לדעת איזה דגמים מתאים ? תודה.
הודעה אחרונה מאת kalmangar, -
- 4 עוקבים
- 13 תגובות
- 492 צפיות
היי, אני רוצה להחליף רמקולים ברכב, ומנסה להבין איזה גודל רמקולים אני צריך + מתאם לרמקולים וכבלים. בכל מקום אני רואה שאומרים משהו קצת שונה, אם מישהו אולי יוכל לעזור לי לדעת בדיוק איזה גודל אני צריך(לרוב אומרים רמקולים 6.5 אינץ'), ואיזה מתאמים מאליאקספרס אני צריך להזמין כדי להתקין את הרמקולים, כי אני בעיקר מוצא מתאמים גנריים אבל לא כל כך מוצא מתאמים ספציפיים לדגם שלי. תודה.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 14 תגובות
- 582 צפיות
זה מרגיש רק לי? או שבאמת נכנס יוזר מבוסס AI לפורום? 🤣
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 360 צפיות
שלום לכולם ראיתי כאן סקירה מפורטת ומחכימה במיוחד של אחראי הפורום בעניין בידוד הרכב אך מכיון שאין לי ידיים טובות אני זקוק בדחיפות לבעל מקצוע בעניין זה שיקח על עצמו את פרויקט בידוד הרכב שלי אשמח להצעות מחיר בפרטי אפשר לשלוח לי0512832092 תודה אשמח להצעות ממקצוענים המעוניינים בפרויקט
הודעה אחרונה מאת ראובי, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 492 צפיות
מחפש להתקין מוטימדיה לאינסייטט 2010 רוצה גם אפשרות גלישה בקטנה לוייז וכדו' איזה גודל מומלץ? איפה מומלץ?- לא רוצה לשים סכום גבוה. שווה להסמין ולהתקין לבד? מעונין גם במצלמת רוורס וחיישנים
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 5 עוקבים
- 9 תגובות
- 617 צפיות
שלום , ביצעתי את השידרוג הבא: 1. מגבר ADSP 406 goldhron 2. מגבר Morel MPD1.500 3. סאב 10" Morel 4. רמקולים אחוריים : רמקולים Audison prima Apx6.5 רמקולים קדמיים ואלה שבדשבורד באיכות דיי טובה אז לא נגעתי. לגבי הצעד הבא ,מתלבט בין לשדרג HU או סט קומפוננט קידמיים קיבלתי הצעה ל : Audison Prima APK 165 , סט קומפוננט לקדימה עם טבעות ספוג 1950 עם התקנה ותושבות מותאמות ללקסוס. מה אומרים?
הודעה אחרונה מאת V6, -
אז המגבר הנוכחי סביר אבל לא משהו ולאור זה שאין אפשרות כיוון חיצונית, אני רוצה לשדרג את המגבר למגבר מסוג Plug and Play כך שתהיה כמה שפחות עבודת פריסה ושמירה על הקיים. האופציות שאני רואה בשוק זה או סני (LQ-F960 Pro DSP) שהוא בערך חצי מחיר (1200 ₪ לפני מע"מ) או משהו גרמני בעיקר וכאן האופציות הן: musway M6 מדור 3 או 4 MATCH UP 6DSP Helix 206 ds phoenixgold ZDA כלום שישה ערוצים כי זה מה שיש אצלי. מבחינת קלות התפעול/כיוון , ל-phoenixgold יש יתרון כי הוא היחיד שכולל אפליקציה לאנדרואיד. במערכת המקורית חיבור הרמקולים היה מהמערכת לשני סאב מתחת למושבים ומשם היה פיצול לרמקולים בדלתות ועוד חיבור לרמקולי המדף מאחור. במערכת הנוכחי הרמקו…
הודעה אחרונה מאת madmaxx, -
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 18 תגובות
- 866 צפיות
אם מערכת סאונד לרכב מורכבת ממקור השמע, רמקולים, מגבר, DSP, חיווט ובידוד, מה החלק של כל רכיב בעוגת הסאונד? אני שואל כי אני חושב על להגדיל קצת את המסך המרכזי ברכב (לעבור למערכת אנדרואיד) ואחת האופציות היא חבילה של מסך + MOST Fiber Optic/Ethernet Audio Decoders. המסך מחובר בכבל כבל קואקסיאלי לממיר הזה וגם יחידת הראש המקורית מעבירה סאונד לממיר (אצלי זה מוסיף כבל אופטי שלא קיים במערכת) ומשם זה יעבור למגבר.
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
