Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב של ידידה. לטענתה הוייז במולטימדיה לא מתחבר לרשת/אנטנה כבר תקופה ארוכה באופן קבוע (זה התחיל בתקלה לסירוגין). למיטב הבנתי זה מולטימדיה מקורית של הרכב. 

מישהו מכיר את התקלה הזו? יש אולי איזה עדכון תוכנה שניתן לבצע כדי לסדר את התקלה?

פורסם

תופעה ידועה. הוויז במסך שלה לא מעודכן. כי גירסת האנדרואיד עצמה של המכשיר לא עדכנית

 

המכשיר של גיל קאר. אפשר לעדכן את זה אצלהם בסכום של סביב ה400. אבל יגידו לך שזה בלי אחריות

 

לכן כדאי לשדרג למכשיר עם גירסה עדכנית חנות play פתוחה לעדכן / עם קארפלי / אנדואוטו 

  • אהבתי 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
בתאריך 28.4.2026 בשעה 23:34, DRcarLEd כתב:

תופעה ידועה. הוויז במסך שלה לא מעודכן. כי גירסת האנדרואיד עצמה של המכשיר לא עדכנית

 

המכשיר של גיל קאר. אפשר לעדכן את זה אצלהם בסכום של סביב ה400. אבל יגידו לך שזה בלי אחריות

 

לכן כדאי לשדרג למכשיר עם גירסה עדכנית חנות play פתוחה לעדכן / עם קארפלי / אנדואוטו 

תודה על התשובה. תוכל בבקשה להרחיב קצת יותר על היתרונות והחסרונות של כל חלופה והעלויות של ההצעה  שלך? 

פורסם

אני גם עם זבל של גיל קאר מותקן (לנס 2016). יש לי בעיות רשת עם הוויז כבר תקופה ארוכה כולל שרשור פה. עוד לא עשיתי עם זה כלום, כי אין לי בינתיים תקציב. 

אני בעד להחליף את הזבל הזה למשהו אחר שאני אבחר- גם כשהוויז עבד, הוא לא עבד טוב (נתקע יותר מדי). המערכת עצמה היא עם נתונים נוראיים מבחינת זיכרון וכדומה. 

והבעיה הגדולה ביותר שלה היא שהיא פשוט סגורה. גם לעדכן את התוכנות שכבר מותקנות לא ניתן בעצמך. 

אני לא הייתי מוציא כסף אצל גיל קאר על מוצר נחות שלהם לעדכון- שבהחלט יתכן שגם לא יפתור לך את המצב וגם אם כן, ייתכן שבעתיד תצטרך לעשות את זה שוב. 

 

לגבי עלויות, חפש מכשיר לרכישה בעלי שמותאם לרכב שלך (שיתכן שייתקע במכס בגלל משרד התקשורת) או שפשוט מנסה למצוא חנות שמוכרת ומתקינה אביזרי רכב, כולל מערכות כאלו. 

בחיפה יש את אוטו'ס שבררתי אצלהם עלות (וכשכבר הכנתי את התקציב, הייתי צריך להחליף מוצר חשמלי לבן שהתקלקל בתזמון פלאי).

אני לא יודע מאיפה אתה בארץ אבל די בטוח שיש כמה חברות מומלצות באיזור שלך. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...