פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- 5 עוקבים
- 4 תגובות
- 708 צפיות
קיבלתי מהעבודה רכב ג'ילי דגם pure 480, בסך כל הרכב בסדר מבחינת נוחות הנסיעה וכל שאר מערכות הבטיחות אבל יש משהו אחד שפשוט הורס את כל החוויה ממנו וזה מערכת המולטימדיה, אין לו אנדרויד אוטו , יש WAZE אמנם אבל גירסה מוזרה עם פונטים קטנטנים, אפשר איכשהו לבצע שיקוף ממסך הטלפון אבל זה לא נראה משהו, והרמקולים נשמעים כמו רמקולים של טרנזיסטור, מכיוון שזה רכב מהעבודה אני לא יכול לעשות מה שאני רוצה, יש פה מישהו שהצליח לשפר את המצב ? יש איזה דונגל/מסך חיצוני שיכול לתת את מה שחסר ? ואיך משפרים את האודיו שם ?
הודעה אחרונה מאת Qsz111, -
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 582 צפיות
שלום לכולם אשמח לעזרה איך ניתן להציג את מפת ה WAZE במסך המולטימדיה הסטנדרטי ברכב. מצורף הודעת שגיאה כאשר לוחצים על לחצן MAP. האם ניתן לשדרג גרסה/חומרה?
הודעה אחרונה מאת עצלן, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 341 צפיות
המולימדיה נעולה ומאפשרת רק את מה שיש בה- לא להוסיף תוכנות (יש, למשל, וייז ופאנגו ואני מעדיף מפות גוגל וסלופארק) חלק מהמתקינים אמרו לי שהם יכולים לפתוח חלק אמרו שלא כדאי מה דעת החכמים? שווה להתעסק עם זה? ואם להתעסק- זה משהו שאני יכול לבד על ידי APK של גוגל פליי על USB או לשלם לאיש מקצוע? תודה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 6 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי רכשתי לאחרונה מאזדה 2 2018 שמגיעה עם גרסת מערכת שאינה תומכת באנדרואיד אוטו. מה עושים כדי להוסיף ? למישהו יש המלצה על בעל מקצוע ? לא מעוניין להחליף למערכת aftermarket
הודעה אחרונה מאת pl7410, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 410 צפיות
שלום לכולם יש לי מיצובישי אאוטלנדר 2019 והייתי מעוניין להתקין מצלמת דרך שתתעד את מה שצריך. אני רוצה המלצה על מצלמה טובה ואיכותית עם התקנה פשוטה במחיר סביר. גם אלי אקספרס בא בחשבון. תודה .
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 698 צפיות
אהלן , יש לי רכב טויטה קורולה 2019 סדאן . לרכב שלי אין אופציה של אפל קאר פליי. לא אלחוטי וגם לא אופציה קווית. שמעתי שקיימים מתאמים או כוננים שעושים אפל קאר פליי בלי אופציה להחלפת במערכת מולטימדיה שעולה מלא… מישהו מכיר ויכול לעזור לי באופציה שיש ? או שיש אופציה רק להתקין מערכת מולטימדיה אחרת. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Opel Astra GSI, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 568 צפיות
אנחנו חדשים לעניין המסך מולטימדיה באוטו ויש לנו מספר שאלות כדי להבין איך להשתמש בזה בצורה טובה 1. יש אפליקציה של waze אבל היא לא עובדת כי היא כותבת שנדרש חיבור לאינטרנט. האם זה באמת מצריך לקנות סים לאוטו בשביל להשתמש באפליקציות הניווט gps במערכת? 2. עד כמה כדאי לשים סים יעודי במערכת? האם זה יכול לשמש עבור דברים אחרים חוץ מה gps ואפליקציות רדיו שיש שם? 3. בגרסה של המולטימדיה ביונדאי אלנטרה 2021 האם יש דרך להקרין את המסך של הטלפון על המסך של האוטו? את הדבר הבסיסי של לחבר את הטלפון דרך bluetooth למערכת עשינו ואנחנו מנהלים שיחות או משמיעים מוזיקה מהרכב נשמח לשמוע עוד רעיונות ודברים שאפשר לעשות עם המולטימדיה תודה!
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היי, לא מזמן מצאתי את המדריך הבא: http://tech.panshin.me/uncategorized/install-connect2-ctvszx001-aux-adapter-into-suzuki-splash-2013.html והזמנתי מתאם CONNECT2 לאוטו שלי(סוזוקי ספלאס) כדי שסוף סוף יהיה לי חיבור AUX נורמלי. איך יש בעיה אחת, כדי לחבר אותו צריך לפרק דלת כזאת מתחת להגה ומשם יש גישה לחיבור שמאחורי המערכת, אני רואה את החיבור אבל הגישה אליו עם היד כמעט ולא אפשרית כי בדיוק ליד עוברת אצלי באוטו צמת כבלים די גדולה שחוסמת את הגישה. איך אני יכול לחבר את זה? חשבתי על לפרק את המערכת אבל אני לא ממש מצליח. ככה נראה הדשבורד: http://pds9.egloos.com/pds/200802/10/81/a0001681_47aebd9409172.jpg לא מצאתי מדריך על איך לפרק אבל אני מניח שצריך להסיר את …
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 523 צפיות
שלום לכולם כמו בכותרת, האם מישהו שמע או התנסה עם המגברים האלו? להניע מידבאס 8״. תודה
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 391 צפיות
המגבר הזה טוב ואיכותי ? כמה עולה בארץ
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 291 צפיות
ספורטאז 21, רק נרכש- אני נוהג לחבר את המולטימדיה באוטו להוטספוט בנייד שלי (יותר נוח לי מכבל ואנדרואיד אוטו). וכאן, למרות שיצרתי את החיבור, ולמרות שמסך המולטימדיה מראה רשת WIFI טובה, הוא לא מצליח לגשת לאינטרנט. למה? איך מתקנים את זה?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 626 צפיות
Zeta ultra למה המכשיר הזה עולה 5100 שקל זה מערכת מולטימדיה טובה?
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 441 צפיות
אני ממש לא מבין הסאונד לרכב ישלי פונטו איבו רכב קטן ואני רוצה להתקין מערכת איכותית נורא חשוב לי שיהיה אפשר להנות מרוב העולמות טראנסים ראפ ומנגד רוק מתקדם וצלילות ודיוק מה הייתם בונים ברכב כזה קטן שייתן את הקלות ואת המעבר הנקי בין הזאנרים תקציב זה גם שאלה כמה בתכלס צריך כדי להשיג את זה כעיקרון יכול להוציא עד 10 אבל אשמח גם בז5 אלף הבעלים הקודם שם דניימט בדלתות הקדמיות ובבגאז אשמח גם להשתדרג למסך מהיר ומגיב עכשיו ישלי טאץ' איטי
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 631 צפיות
שלום לכם, אולי מכאן תבוא הישועה! קנינו לפני כחודשיים טויוטה קורולה שנת 2021 יד שניה מליסינג. עם מסך מולטימדיה מקומי (הכל בעברית), ולא בדקנו הכל טוב שם. כרגע יש לנו כמה בעיות: 1. כשמתניעים את האוטו הרדיו נדלק מיד, חזק ולפני שכל המערכת פועלת אז גם לא ניתן לכבות אותו מהר. בסוף מצאתי כפתור ״השתקה״ שעובד. אבל עדיין אני מתניעה את האוטו ויושבת בהיכון לכבות אותו לפני שהוא יתחיל לצרוח. האם יש דרך כלשהי לגרום לו לא להתחיל בצורה אוטומטית כל פעם? 2. האנדרויד אוטו לא עובד. ניסינו שני טלפונים ושלושה קבלים. ההטענה עובדת אבל החיבור לאוטו עצמו לא. אולי יש איזה טריק שצריך לדעת? תוכנה שצריך להתקין? 3. מצליחים להתחבר בבלו טוס, אבל לא ניתן במכונית עצמה להגדיר לאיזה לה…
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 375 צפיות
היי יש לי מערכת של ZETA דגם NEO 14 לפני כמה ימים עשיתי למערכת שחזור הגדרות יצרן ומאז הסאב שמחובר לא עובד לי יכול להיות שיש איזושהי הגדרה שצריך להפעיל ? חפרתי בהגדרות אבל לא מצאתי משהו הסאב והמגבר בוודאות תקינים כי שאני מחבר אותם למערכת המקורית של הרכב אז הסאב עובד אשמח לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 523 צפיות
אפשר לקבל על המלצה על 4 רמקולים מעליאקספרס באיכות טובה מאוד שמתאים למיציבושי אטרז 2014 בבקשה
הודעה אחרונה מאת ofirng, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 395 צפיות
ברשותי עשר אלף שקל כולל התקנה מחפש מערכת לפונטו איבו שלי 5 דלתות דניימט דלתות מקדימה דניימטט בבגאז חשוב לי קודם כל סאונד נקי וחד ואחר כך באסים חזקים לטראנסים ולראפ רוצה מסך מולטימדיה איכותי איך ה g sound? קומפטנטיים מקדימה איכותיים סאב איכותי לא אכפת לי גודל באגז ומגבר איכותי
הודעה אחרונה מאת Daniel car systems, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 419 צפיות
היי, אני רוצה להחליף את המערכת המקורית שכבר ישנה. כמה אנשים המליצו לי על תואם מקורי של חברת Target? משהו מכיר? יש המלצות אחרות? עד כמה התקנה כזאת רגישה מבחינת זה שעלולות להתחיל לי בעיות חשמל ברכב? אני קצת חושש שאיזה "גרציאני מערכות ואביזרים" יתחיל להתעסק לי ברכב.
הודעה אחרונה מאת OmerK, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 665 צפיות
אהלן חברים, אשמח לעזרתכם בעניין מערכת השמע של קיה ספורטאז שנת 2024. לטעמי (וגם לדברי הנוסעים) מערכת השמע של הקיה על הפנים. לא כיף לשמוע כלום. אשמח להמלצה על מערכת שמע לרכב שתשדרג משמעותית את החוויה. אני שומע בעיקר דרך ספוטיפיי עם חיבור קארפליי אלחוטי ואני חד משמעית מעדיף איכות על עוצמה. אני לא מחפש שישמעו אותי מקצה הרחוב אלא באמת להינות מהמוזיקה בצורה ברורה נקייה וחמה. חשבתי על קומפוננטים של Infinity KAPPA + קוואקסליים אחוריים מאותה הסדרה. אני שוקל להוסיף סאב, אני רק מתבאס על המקום בתא המטען. לגבי מגבר - אין לי מושג מה יתאים... אשמח לדעה והמלצות
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 493 צפיות
איפה הסים של מערכת המולטימדיה בטויוטה קורולה 2021
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 381 צפיות
שלום לכולם, ברשותי הציוד הבא ברכב פיגו 308 שנת 2015: זוג רמקולים קדמיים מורל הייבריד 602 140RMS מגבר HERTZ HDP4 סאב JLAUDIO (אין לי מושג דגם אבל מרוצה מאוד ממנו) פאנל אנדרואיד סיני עם DSP בסיסי אתחיל בזה שלצערי לפני כמה שנים התקנתי את המערכת ובדיעבד עשו לי התקנה ממש לא טובה ולא איכותית. זה מתבטא שפעם בכמה זמן הרמקול מתנתק לי (פעם אחת כבר החזירו אותו למיקומו) אני מרגיש שאני לא מנצל מספיק את החווית שמע. אשמח לקבל המלצה על מתקין מקצועי לפרק ולהתקין מחדש את המערכת (אני מאזור המרכז) בנוסף, מכיוון שהפאנל שולט על מערכות המיזוג של הרכב אין לי אפשרות לשדרג לראש איכותי..השאלה האם DSP חיצוני יעשה את העבודה? …
הודעה אחרונה מאת liorlev1, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 373 צפיות
שלום יש לי סוזוקי אלטו 2011 עבר טיפול אצל מוסך בשביל להחליף רדיאטור חימום ובשביל זה פירקו את כל הדשבורד... אבל לצערי מערכת השמע נדפקה לאחר בירור הבנתי כי הרמקולים שבתוך הדשבורד (קטנים) נהרסו - נקרע החוט וכו' אני מחפש עכשיו רמקולים חדשים להתקין אותם - זוג רמקולים אך אין לי מושג בכמה אינץ מדובר אשמח לתגובת המומחים כאן
הודעה אחרונה מאת BEEKER, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 370 צפיות
היי, יש לי מאזדה 3 2005 ללא צג דיגיטלי כפי שמופיע בתמונה, אני לא יודע אם יש מקום שאפשר לקנות את זה ויחברו לי את זה לרכב. יש לי מערכת מולטימדיה אם זה משנה משהו. מצרף תמונה של מה שיש לי כרגע, ואת הצג הדיגטלי שאני רוצה. (קניתי את האוטו ללא הצג הדיגטלי, בעל הרכב הקודם אמר שזה נגנב.)
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 329 צפיות
כנראה שעל בעיה כזו לא יצא לכם לשמוע... הרמקולים באוטו לא עובדים כשממש קר בחוץ, בדקתי את זה שוב ושוב, כשקר אין שמע, וכשקצת מתחמם אז יש שמע. האם זה הגיוני בכלל? מישהו נתקל בכזה דבר פעם? מדובר על אאוטלנדר 2014 תודה.
הודעה אחרונה מאת מיצובישניק, -
המלצה על מערכת
מאת t_bs- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 871 צפיות
מה ההבדל בין מורל טמפו אולטרה 602 למורל וירטוס 602...האם התוספת מצדיקה את עצמה?והאם נכון שהאיכות של מורל מאז שמיצרים בסין כבר לא מה שהייתה? איזה מגבר וסאב כדאי לצוות להם או בכלל יש המלצה אחרת במידה ואני צריך מנחת ובא נצא מנקודת הנחה שלא לעבור את ה2000 כולל.....
הודעה אחרונה מאת t_bs, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 325 צפיות
שלום רכשתי לפני יותר מחודש דרך אליאקספרס - מערכת מולטימדיה חדשה אבל בחבילה שקיבלתי לא צורפו קליפסים U type, בניסיון די נואש במשך השבועיים האחרונים לקבל מענה מהמוכר. קיבלתי לאחרונה שהם לא יכולים לעזור. בניסיון לחפש באליאקספרס, ניתקלתי בהרבה אופציות אבל אני לא בטוח מה יתאים לרכב שלי. אחרי חיפושים רבים ואיטרציות שונות הצלחתי לעלות שקוראים לקליפסים הללו U Type Plastic Dashboard Clip. בניסיון נוסף להוסיף את השם של היצרן+ דגם, לא הצלחתי למצוא את הקליפסים הללו. ומקווה שאולי פה אני אמצא את הישועה, אשמח להכוונה או לינק או למשהו שיכוון אותי בשביל לקנות את הקליפסים המתאימים. תודה מראש 🙏🙏🙏 מצ"ב של הקליפסים המדוברים.
הודעה אחרונה מאת DareDevil, -
קיבלתי את הרכב מהעבודה, בסך הכל אין תלונות חוץ מהמולטימדיה שמרגיש שלקחה אותי קצת אחורה,שומעים לא משהו כשמזרימים דרך BT, אני מנסה איכשהו לשפר את המצב. בגלל שזה רכב ליסינג לא יכול ממש לחתוך חוטים אבל מגבר שקע תקע אולי יכול לשפר את המצב שם.
הודעה אחרונה מאת The FixTrics, -
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 552 צפיות
הרמקולים הקדמיים באלנטרה שלי (2016) התחילו להרעיש, ואני אנצל את ההזדמנות להתקין את המערכת מהרכב הקודם. ברשותי מגבר cerwin vega 400.4, וסאב של cerwin vega (לא מותקנים). ברכב מותקן HU אנדרואיד. התקציב הכולל שלי: 1200-1500 ש"ח (כולל ההתקנה של הקומפוננט, המגבר והסאב). איזה קומפוננט כדאי לרכוש שיתאים לרכב? האם כדאי לרכוש גם אחוריים או אובליים בתקציב?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 244 צפיות
הי חברים, קניתי מערכת אנדרואיד לסוזוקי שלי.למערכת היה מחובר מיקרופון חיצוני ויש לה גם פנימי.כאשר ביצעתי שיחות טלפון דרך המערכת לא שמעו אותי טוב, מחיפוש באינטרנט המליצו לי לנתק את המיקרופון הפנימי. עשיתי את זה ובאמת הרעשים קטנו שומעים אותי טוב. הבעיה עכשיו היא שאנשים שומעים את עצמם בשיחת טלפון. נראה שהם שומעים את עצמם שהמיקרופון שומע את הרמקולים של הרכב( echo). ניסיתי לשנות את מיקום המיקרופון אבל זה לא עזר.ניסיתי לחפש משהו בהגדרות מערכת אבל לא מצאתי כלום.האם יש דרך לפתור את הבעיה? או מיקרופון חיצוני מומלץ?
הודעה אחרונה מאת dudu2683, -
- 4 עוקבים
- 16 תגובות
- 873 צפיות
שלום התקנתי זוג רמקולים קידמיים פיוניר במקום הרמקולים מקרטון שהיו (אשכרה התקינו אותם בדלתות עם ניטים, ההיתי צריך לקדוך את הניטים כדי לשחרר אותם) החלפתי בגלל שלא שמעו טוב ברמקולים המקוריים כשההיתי מעלה לווליום גבוהה הרמקולים החדשים נשמעים מצויין אבל לא שומעים את הבאס מספיק ,ממש חלש שומעים את הגבוהיים, אבל את הנמוכים ממש חלש, וזה חסר לי שאין באס יש לציין שהם מוגברים מהמולטימדייה המקורית של lg שיש ברכב שיחקתי עם ההגדרות שמע , אין שם כיוווני באס נמוכים בכלל. יש משהו שאני מפספס? דאציה סנדרו 2019 תודה
הודעה אחרונה מאת Tom_22,
-
מי מחובר 70 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 442 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- amosbmw
- eyalkar
- שחר 1
- Be roo
- PASHUT
- נולד לליסינג
- פול-טנק
- razi_pazi
- gollu
- David32
- shahar188
- Accent Coupe
- nir eli
- IsraCar
- Jack457
- ArikC
- Pavlik
- יובל .מ.
- shlomiko
- שלמה.נ.
- SurfHigh
- Avia
- Ron Poh
- garicho
- pooh-bear
- ברווז
- tan tan
- Stangg
- itaimoto
- פאר האורה
- BassDriver
- נהג חדש תקציב קטן
- `Infinity
- Matan1515
- chrono
- benny62
- shaymolcho
- yossiaviel
- quizlette85117701
- matan_mil
- 123Shmuel
- urich
- mikk
- TheArcane
- efraimc
- zaf
- daniel204
- דניאל1983
- nadavd4
- Bull-81
- orbanay1994
- om2
- מיץ פטל
- misterb
- yor2
- gadik6
- Step
- yahaga
- lanosforce
- stx
- נעם101
- danbr
- פריג'י
- פינדר
- מחכה
- Mech Morphix
- Shay Shd Dave
- ofralon
- rolling_stony
- גולדן191
