פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי חברים, אני מחפש מידריינג שיחמיא לtempo ultra 602. מגבר infinity kappa 4(מגבר נפרד לtempo) עם dsp(ערוצים אקטיבים לכל רמקול). סאב infinity primus 1200t(מגבר נפרד). HU pioneer deh4250bt יש מקום בישראל שאפשר גם לשמוע? יכול להזמין מחול. תקציב של בערך 400-500 שח
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 4 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן, התחדשתי בפולו יד 2. בינתיים הספקתי לנסוע רבע שעה הביתה לאחר הרכישה ושמעתי קצת ספוטיפיי ורדיו. ייקח לי עוד זמן להתרגל למערכת OEM שיש בו, כיוון שהאוטו הקודם והאהוב שלי ישן מאוד. יש לי בו מערכת שכוללת HU של פיוניר, מגבר 4 ערוצים של ARC, קומפוננט מורל אוביישן וסאב של סאנדאון (נראה לי 8 אינצ'). יש לי עוד מגבר של הרץ ישן מנותק (תכף נגיע אליו). היה גם בידוד בדלתות הקדמיות. אני לא מכיר את הפרוצדורה במערכות OEM כאלה ואיך עושים את זה, אז אשמח לשמוע מבעלי ידע ונסיון איך כדאי לגשת לעניין. לגבי המגבר - אני לא בטוח שאהבתי את התוצאה של הARC יותר מאת ההרץ. אהבתי את הסאונד שלו מאוד. אני יודע שבהרץ יש מנחת, כך שאמור להיות אפשרי לחבר מערכות כאלה ישירות ולא צרי…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 606 צפיות
שלום, יש לי מערכת מוליטימדיה חדשה של nippon. איכות השמע נוראית עם הרמקולים המקוריים ואני רוצה לשדרג. העניין שאני רוצה כמה שפחות התעסקות עם הרכב ולכן לא מעוניין להתקין מגבר אלא להישען על מערכת ההגברה הקיימת מהיחידה. השאלה: האם החלפת הרמקולים המקוריים בקומפוננט של חברת הרץ או אודיסון תשפר את איכות השמע? ברור לי שבשניהם אני לא אנצל את היכולת שלהם, השאלה אם יש טעם להחליף ואם כן, האם להרץ או אודיסון שיקרות יותר
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 536 צפיות
שלום אני צריך עזרה בלמצוא מערכת מולטימדיה תואמת מקור באליאקספרס עבור סוזוקי קרוסאוור 2021. דרישות מערכת : Android 14 מינימום 4 גיגה רם במידת האפשר מעבד Snapdragon תומכת Car Play ו Andoid Auto דיבורית סינכרון אנשי קשר , GPS ,wifi , bluetooth, סלוט לסים. יכולת חיבור למצלמת רברס מקורית של הרכב. חיבור לרמקולים של הרכב. המטרה סופית היא להוציא מערכת ישנה ולחבר חדשה לאותם קונקטורים של הרכב. אולי ציינתי הרבה דברים מיותרים במידה ו Car Play ו Andoid Auto יעבדו בלי תקיעות אז לא צריך הרבה מהם. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת goshav30, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 353 צפיות
מחפש לרכוש מתאם למערכת מולטימדיה לרכב הונדה סיויק האצ'בק 2010 מצאתי בארץ בקישור הזה http://www.autos-sound.co.il/pl_product~SWHCH~5~13.htm ב600 ש"ח, מי שיכול לסייע לי למצא זול יותר אודה לו מאוד.
הודעה אחרונה מאת משה. ט, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 400 צפיות
שלום לכולם, מי יודע איך גורמים למולטימדיה בטויוטה ראב 4 (2024) להשמיע קול? מע' הניווט פעילה רק בחיבור קווי לטלפון והפעלת וויז או גוגל מפס. וויז מוצג על המסך אבל ללא קול למרות שאפשרות קול מודגשת. בבחירת גוגל מפס יש קול.
הודעה אחרונה מאת דווידל, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, מי יודע איך גורמים למולטימדיה בטויוטה ראב 4 (2024) לא להציג בכל התנעה מסך כחול עם תנאי שימוש?? הבנתי ש"גיל קאר" מגיירים את המולטימדיה בארץ ואין להם פיתרון לבעייה. תודה
הודעה אחרונה מאת דווידל, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 551 צפיות
בכל נסיעה אני מתחבר חוטית ל - android auto בארונה. לפעמים אני נתקל במה שנראה כמו באג בתוכנה, שמונע ממני להתחבר מחדש. הפתרון היחיד שמצאתי הוא אתחול של הטלפון והמערכת. האם סיאט מוציאים עדכוני תוכנה למערכות מולטימידה שלהם? אם כן, איך מעדכנים תוכנה? תודות לעונים
הודעה אחרונה מאת asaf_miron, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 703 צפיות
שלום לכולם. אייפון 15, ios18.1. סיטרואן c3 מודל 2023. ווליום ההנחיות נמוך יחסית למרות שמכוון למקסימום.ניסיתי להגביר ווליום במכשיר ובמולטימדיה המקורית של הרכב-לא עזר.החלפתי כבל איכותי בכבל איכותי אחר-גם לא עזר. רעיונות כיצד להגביר? תודה
הודעה אחרונה מאת מיץ פטל, -
- 0 תגובות
- 424 צפיות
היי כולם, מחפש לרכוש מערכת אנדרואיד אוטו לרכב סוזוקי סוויפט 2013 + מצלמת רוורס + מצלמת דרך + דיבורית. אודה מאוד להמלצה על מקום לרכוש + להתקין באיזור גבעתיים/ת"א. תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת pl7410, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 624 צפיות
לא מבין הרבה בתחום האודיו לרכבים, אבל יודע שהסאונד פשוט על הפנים (במיוחד שהאוזניות בבית זה BOSE QC35 ו-B&O). אשמח להכוונה מה הסכום שידרש לשדרג את המצב (נגיד, זוג ALPINE R2-S65 יסגרו פינה?), ומחפש מקום אמין לשיפור המצב (נייד בין המרכז לדרום). תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 621 צפיות
היי, אשמח לקבל המלצות למערכת עם אנדרואיד אוטו כדי להחליף את הרדיו המקורי בסוויפט 2013, מצ"ב תמונה של הרדיו. אין דרישות מיוחדות מבחינת סאונד, אביזרים או קישוריות, רק שאנדרואיד אוטו יעבוד טוב ומהר. בנוסף אשמח מאוד להמלצות על מתקין בבית הלקוח באיזור ת"א. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 381 צפיות
רכב משומש שנמכר עם מערכת אנדרואיד שנראית די סטנדרטית (סובארו) כמו בתמונה. הכפתורים שעל ההגה לא שולטים במערכת (ווליום וכו'). בהגדרות מפעל הכנסתי את הדגם (XP - Subaru.....) אבל אין זיהוי. כאשר אני משתמש באפליקציה של התאמת כפתורים, זה עובד אבל אם אני מתאים את הכפתור הנכון לפונקציה, כמו הגברת והנמכת ווליום, ברגע שמדליקים אורות הווליום עולה למקסימום כך שאני מניח שמשהו לא נכון בחיבורים מאחור או שצריך להוסיף משהו מאחור? בנוסף, מצלמת הרוורס (מקורית) לפעמים עובדת ולפעמים לא. אשמח לרעיונות או לחילופין המלצה על מקום באזור רחובות שמוכן להתעסק עם דברים כאלו (אני מניח שהם פחות אוהבים אם לא רוכשים משהם).
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 27 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
וובכן... מה אומר... אני שייך לאסכולה (שהיום היא כבר ישנה מאוד) של אלו שמאמינים באופן שלם כי טווח דיגיטלי איננו אות - אלא זרם של מידע - אפס ואחת. באסכולה הזו לא אמור להיות שום הבדל בין מקור דיגיטלי אחד לאחר כי בסופו של דבר מדובר במידע. (כל עוד המידע זהה - אותו קובץ מקור) וכן! ברור לי - שברגע שמתבצעת המרה לאנלוגי (DAC) - שם יהיו כבר הבדלים ברורים בין DAC אחד למשנהו כי מתן הסתם ברגע שמדובר באות, ההמרה שונה בין אחד לאחר, המתחים שונים, הרעשים שונים בין מכשיר למכשיר. אבל בטווח דיגיטלי - אין רעש, הוא נקי מהדברים האלה - כן יש ג'יטר - רק שהשעונים היום גם במוצרים הכי פשוטים כל כך טובים שזה מגוכח לגמרי. כן יש רעשי…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 408 צפיות
מדובר בדגם אמבישן הפשוט, קניתי את הרכב כך, במולטימדיה יש מידע הרכב, אך אין הגדרות, וראיתי בכמה סרטונים שכן יש הגדרות, יכול היות שבדגם הזה אין? או שכן יש אך יש בעיה בהתקנה? והאם יש דרך לבצע שיקוף? אולי דרך מכשיר חיצוני או משהו? כי נראה שמדובר במכשיר ישן עם אנדרויד 7 שלא מופיע שיש שם איזה אייקון של android auto
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 730 צפיות
אז כאמור מעלה. ההתלבטות בין 2 מגברי 6 ערוצים הולכים להגביר טרי אמפינג דרך קרוס. FOCAL FDP 6.900 V2 HELIX M SIX יש עוד המלצות? מקס
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 492 צפיות
שלום לחברי הפורום. אם אפשר לקבל המלצה על מצלמת רוורס חיבור ישיר לדאבל דין. תודה.
הודעה אחרונה מאת _YAIR_, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב אז כאמור מעלה אני מעוניין להחליף את המערכת המקורית ברכב, כיוון שהבנתי שאין מערכת שתשמור לי על תפעול המערכות המקוריות של הרכב כמו במקורית, מחפש מערכת מולטימדיה איכותית לא סינית עם אופציה של אפל קארפליי חוטי או לא זה פחות קריטי. המערכת המקורית במאזדה שולטת בכמה אופציות תפעול של מערכות הרכב, ונשלטת ע"י גלגלת/ג'ויסטיק מאוד שימושי מבחינתי. אם מישהו עשה שינוי כזה? או שיש אופציה להשאיר אפשרות תפעול מקורית דרך מולטימדיה לא מקורית? ובנוסף לכך אשמח לשמוע על המלצות למערכת מולטימדיה כגון פיוניר/אלפיין מאזדה CX5 שנת 2016 עם מערכת מקורית MZD CONNECT אודה על תשובתכם. מקס
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי לכולם אז אחרי שהשתדרגתי לספורטאז', בא לי להתחיל לשדרג את הסאונד ברכב. 1. מערכת מקורית: מתכוון להחליף ככל הנראה ל-TEYES CC3 2K. 2. רמקולים+סאב+מגבר: ברכב הקודם היה לי את מה שמופיע בחתימה (עדיין), מאד נהניתי. מתלבט האם ללכת שוב על VIRTUS 602 שאולי עם מגבר טוב יותר ומערכת טובה יותר אצליח לחוות ממנו סאונד יותר טוב או שמא כדאי לנסות ללכת על ה-VIRTUS 603 או על אחד מדגמי HYBRID 602. לגבי סאב ומגבר חשבתי אולי ללכת על מה שנקרא טהרת ה MOREL, גם לגבי זה עוד לא סגור. 3. איטום דלתות: מניח שמשהו די רצוי, לא יודע האם יש צורך ממש לבצע את זה כעת או שאפשר להמתין עד אחרי השלמת כלל הרכיבים. אשמח לעזרכתם.
הודעה אחרונה מאת Daniel car systems, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 544 צפיות
הי חברים, מודל 2017. אני היד השניה. מצאתי באחד המסמכים ברכב את מפרט ההזמנה ובו מצויינת התקנת אנדרואיד. אם זה עדיין קיים ותקין - איך אני מתפעל את זה?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
התקנתי את המצלמה הקדמית והעברתי את כאבל הוידאו ממנה עד הבגאז׳ מהיכן אני מעביר את כאבל הוידאו שמחובר למצלמה האחורית מחוץ לאוטו (מאזור לוחית הרישוי אני מניח) אל תוך האוטו? מהצצה על הפחחות הפנימית שבבגאז׳ לא נראה שיש פתחים. להיכן לחבר את הכאבל האדום - כאבל הכוח? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 526 צפיות
אשמח למידע אני מעוניין להחליף את הסים של גיל קאר. תודה מראש לעונים .
הודעה אחרונה מאת אוהבים, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 875 צפיות
הפלסטיק החיצוני של הקוד של הרכב נשבר וכל שנייה נופח החוצה... יש מאיפה להשיג מאלי אקספרס? משהו אמר לי שכדאי לי בכלל להוציא את הקודן הזה....אין בו תועלת
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 458 צפיות
היי ברשותי הציוד הבא: מערכת אנדרויד של Joying (יש חיבור אופטי) סהכ מערכת נחמדה עם DSP קומפונט של פוקל דגם פשוט Focal RSE-165 סאב: Focal P30f מחפש מגבר שיתאים לי לכל הסט הזה, וקיט התקנה איכותי. אני מעדיף שהשמיעה תיהיה איכותית ולא מחפש לסובב ראשים. מה שכן אני בטוח שאצטרך לשדרג את הקומפונט בעתיד. אז צריך לקחת את זה בחשבון תקציב באיזור 2500 שח , גם יד 2 בא בחשבון בנוסף מחפש המלצה למתקין באיזור דרום (באר שבע) תודה.
הודעה אחרונה מאת Daniel car systems, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 339 צפיות
מחפש מעבדה לתיקון מגבר Hertz , אזור המרכז, אודה להמלצות אם קיים אחד כזה (חפשתי ולא מוצא)
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 453 צפיות
בטוח זה נאמר פה המון עדיין לא הבנתי, את הרימואוט הכחול מעבירים יחד עם הגיד 12 v? ואם הקורוסובר שלי עובר בדלת ,חייב צד אחד שהוא יעבור בו עם ה 12v מה עושים?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 375 צפיות
שלום לחברי הפורום. אני מחפש מתקין לדאבל דין דגם pioneer z9250bt באזור פתח תקווה לרכב קיה ריו 2015. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת _YAIR_, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 425 צפיות
מתלבט בין teyes 2k cc3 ל star premium 2k ואם יש משהו ברמה הזאת, אשמח לשמוע תודה מראש
הודעה אחרונה מאת חראשו, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 371 צפיות
היום מותקנת מערכת target an101 , ה wifi והסנכרון של הטלפון הפסיקו לפעול. הבנתי שאין לי ברירה אלא להחליף מערכת. יעצו לי להזמין מערכת באחד מהאתרים בחול. צריכה משהו בסיסי, שיאפשר שימוש בטלפון, ברדיו, בוויז, יתמוך במצלמת הרברס ובפיקוד מההגה. יש המלצות מאיפה להתחיל ומה חשוב חבדוק? המערכת הנוכחית הינה 7 אינטש, מודעת לכך שהחלפה ל 9 אינטש תחייב החלפת הפאנל אבל לא בעיה למצואפאנל מתאים. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ayelet2, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 302 צפיות
מעוניין להתקין מערכת מולטימדיה ללקסוס 2016 GS300S אשמח להצעות
הודעה אחרונה מאת danielyd,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- DubelBoom
- רכוב כעומד
- avizaz
- bogib
- אורח לרגע
- yoav911gt2
- עוזי ל
- פול-טנק
- נהג חדש תקציב קטן
- ypz
- איציק נ.
- שחר 1
- elibaba
- Michaelgir
- daniel.asu
- AmitGo
- itzik123
- orsh99
- sperial
- IsraCar
- AUDIO KING
- Aviady001
- GTI33
- amosbmw
- שי
- נעם101
- yossiaviel
- David32
- farkash7
- Nemesis
- outnex
- yahaga
- Tal7
- itsik170
- רב הנסתר
- om2
- Pavlik
- garicho
- Ash1
- asix
- eladts
- asher111
- motior
