Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי את המצלמה הקדמית והעברתי את כאבל הוידאו ממנה עד הבגאז׳  

  1. מהיכן אני מעביר את כאבל הוידאו שמחובר למצלמה האחורית מחוץ לאוטו (מאזור לוחית הרישוי אני מניח) אל תוך האוטו? מהצצה על הפחחות הפנימית שבבגאז׳ לא נראה שיש פתחים. 
  2. להיכן לחבר את הכאבל האדום - כאבל הכוח?

תודה מראש לעונים. 

פורסם

אתה מדבר על מצלמת רוורס? אם כן, אין מקורית ברכב? היא מותקנת ליד ידית הפתיחה של תא המטען:

image.png.b46f9628c4a4933ba5a511a7e4dcf27e.png

כבל אדום במקרה של מצלמת אפטרמרקט, הוא בדר"כ אכן למתח עבור המצלמה, שהחיבור שלו הוא לנורות הרוורס או טריגר אחר (ריליי) מהם, כך שהמצלמה תפעל רק עם העברה להילוך אחורי. לא קיבלת הוראות התקנה? או תן לינק אולי אפשר להבין מהתמונות/תיאור.

 

או שאתה מדבר על מצלמת DVR אחורית? אם כן, מה הסיבה להתקין אותה בחוץ? לא בטוח שהיא בכלל עמידה בפגעי מזג האוויר.

ועל איזה כבל אדום אתה מדבר במקרה כזה?

פורסם

היי

תודה על התשובה. לא מדובר על מצלמת הרוורס המקורית אלא על מצלמת דרך חיצונית אשר מתחברת למצלמה הקדמית.

אעלה בהמשך תמונה. 

ֶהשאלה היא איפה אמורים להתקין אותה לחבר? או שהעלית לי רעיון… האם אמורה להיות פנימית בתוך השמשה האחורית?

פורסם

מצלמת דרך אכן אמורה להיות פנימית, בצמוד לשמשה האחורית.

ולכן שוב אשאל, על איזה כבל אדום אתה מדבר? במצלמות דרך דו-ערוציות יש כבל בודד שמתחבר בין המצלמות וכבל USB שמתחבר למצלמה הקדמית והראשית שמתחבר למקור מתח, בין אם מטען מצת או קיט חיבור קבוע.

פורסם

היי

ראה תמונות. 

  1. בהינתן שהיא אמורה להיות מותקנת מבפנים - מאיפה מעבירים את החיווט מבחינת כל הפלסטיקה/ גומיות שחורות? 
  2. לאן יחובר הכאבל נחושת האדום?

תודה

IMG_3271.jpeg

IMG_3272.jpeg

פורסם
לפני 13 דקות, Tom_22 כתב:

זאת מצלמת רוורס.

הפלאג הצהוב בכלל מתחבר לזה השחור מהמצלמה?

זה נראה שחסר שם פיצול בין מתח לאות וידאו. ראה לדוגמה כאן.

האם בטוח שזאת מצלמת רוורס? אם כך אין לי בה צורך. 

בספרון הוראות לא מצוין שום דבר בקשר אליה (גם לא שהיא לשימוש אחר מאידך)

הפלאג הצהוב אכן נכנס לפלאג השחור של המצלמה.

 

האם זו לא הקלטה דו כיוונית, של נסיעה לכיוון קדימה + קובץ מקביל של מצלמה לאחור?

 

תודה 

 

 

 

 

 

היי

ראה תמונות. 

  1. בהינתן שהיא אמורה להיות מותקנת מבפנים - מאיפה מעבירים את החיווט מבחינת כל הפלסטיקה/ גומיות שחורות? 
  2. לאן יחובר הכאבל נחושת האדום?

תודה

פורסם

לדעתי, כל הסימנים מעידים על כך שמדובר במצלמת רוורס ולא מצלמת דרך אחורית.

לאן מתחבר הכבל (הצהוב) בצידו השני? האם מתאים לחיבור כלשהו במצלמה הקדמית? איך הוא נראה?

לכן ביקשתי לינק למוצר, אולי יעזור להבין במה מדובר.

 

לגבי העברת חוטים לדלת האחורית (אם יש צורך), ראה בתמונה שלך את הגומיה השרשירית בצד שמאל ליד הציר.

פורסם

הכי טוב להתקין במיקום 1 להעביר את הכבל דרך הגומיה הצד שמאל שבתמונה שהעלת

ןלהמשיך עם הכבל עד למיקום שסימנתי

 

בעיקרון המצלמה שלך נראה ברמה נמוכה מאוד וחשוב שהמצלמה תצלם ברגע האמת

 

החוט האדום זה חוט פיקוד שמתחבר למנורת רוורס ל+

וזה למי שיש מצלמה קידמית עם מסך אז הוא יראה את המצלמה ברוורס. מיותר אצלך

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

ראו תמונות של הצד השני של הכאבל. אם זו אכן מצלמת רוורס אז מיותר מבחינתי. 

 

ֶמוצר סוג ז - מאשר, אבל קיבלתי מתנה וגם לא נמכר כל כך בזול. 

 

ֶראו לינק. 

 

https://www.newpanoutlet.co.il/מצלמת-רכב-דו-כיוונית-sch-910-schneider?gad_source=1&gclid=cjwkcajwyfe4bhaweiwakil8sklhkqzzt2mgobx77fuhjnyhvnojurzb84tgifcfl6eudd1dyoxldxoc7q4qavd_bwe

IMG_3278.jpeg

IMG_3277.jpeg

פורסם (נערך)

זה נראה לגמרי כמו ישראבלוף/סיניבלוף זול 🤔

 

תראה בלינק הזה, מכשיר שנראה כמעט זהה עם מצלמה נוספת שנועדה להיות לפנים הרכב (ולכן נורות הלד האינפרא אדום מסביב, כמו אצלך, בשביל סביבה חשוכה וצילום לילה). שם יש כבל קצר מתאים, בלי חיבורים באמצע. 

 

לגבי החיבור, לפני ההתקנה המלאה, נסה לחבר רק את הצהוב עם השחור ותראה אם היא פועלת. אם לא, אז אולי האדום צריך אכן מתח. האם לא קיבלת חוברת הפעלה שמסבירה? אולי @DRcarLEd שהגיב קודם יודע ספציפית מאחר ונדמה לי שהוא עובד מול ניופאן, מעבר לעובדה הפשוטה שהוא מתקין מערכות. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אכן פח אשפה מהסוג הנחות… צר לי שנפלתי לתוך זה אבל לאור התמחור הסביר ציפיתי למוצר סביר. 

 

ראה מפרט טכני בחוברת - אין התייחסות לא למצלמה פנימית ולא למצלמת רוורס

IMG_3280.jpeg

פורסם
לפני 3 שעות, Droriley כתב:

אכן פח אשפה מהסוג הנחות… צר לי שנפלתי לתוך זה אבל לאור התמחור הסביר ציפיתי למוצר סביר. 

 

ראה מפרט טכני בחוברת - אין התייחסות לא למצלמה פנימית ולא למצלמת רוורס

IMG_3280.jpeg

 

המצלמה האחורית אמורה להקליט גם לא מכיר את הדגם ספציפי הזה

המצלמה הזאת האחורית זה סוג ישן שאיכות אולי 480p

המצלמה מבוססת סוללה. עלולה להתנפח בקיץ (החדשות מבוססות קבל)

תמיכה בwifi צפיה דרך הנייד שאתה ליד הרכב

 

אני אישית ממליץ על מצלמות של סמסוניקס 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

סמסוניקס זה סתם עוד מיתוג מדבקה שנמכר במחיר מנופח.

 

אם כבר מחליפים את המצלמה, מציע להיוועץ בשרשור הייעודי (אם כי חיפוש מועט אחורה בעמודים האחרונים יעלה כמה דגמים רלוונטיים):

 

לפני 3 שעות, Droriley כתב:

ראה מפרט טכני בחוברת

פחות מענין. אין סכימת חיבור?

פורסם
לפני 8 שעות, Tom_22 כתב:

סמסוניקס זה סתם עוד מיתוג מדבקה שנמכר במחיר מנופח.

 

אם כבר מחליפים את המצלמה, מציע להיוועץ בשרשור הייעודי (אם כי חיפוש מועט אחורה בעמודים האחרונים יעלה כמה דגמים רלוונטיים):

 

פחות מענין. אין סכימת חיבור?

 

 

המצלמות של סמסוניקס ״הסיניות״ זה מצלמות שסמסוניקס בנו אותם לפי הדרישות שלהם לא בדיוק מוצר מדבקה

בנוסף יש להם מצלמות תוצרת קוריאה של חברת עולמית GENT שמאוד מומלצת

אז בבקשה לא להטעות סתם. 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...