פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 906 צפיות
שלום אני מעונין לשדרג את איכות השמע ברכב 1 אין לי ידע בתחום 2 חשוב לי מאוד צליל נקי ובס 3 ראיתי באתר של אלכסנדר מגוון מערכות האם משהו מומלץ https://www.alexsander.co.il/cat/9914 4 התקציב שלי 1500 -2000 חוץ מהתקנה האם זה תקציב הגיוני או זה לזרוק כסף לפח 5 מה המחיר של התקנה כזאת אצל משהו שעושה עבודה טובה והאם יש המלצה למשהו כזה באזור פתח תקווה /תל אביב 6 היחידה ראש מצוינת תודה
הודעה אחרונה מאת רמי יו, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 947 צפיות
עכשיו חיברתי את הבלוטוס ופתאום הסאונד והאודיו האיכות על הפנים נשמע חרוך סדוק כזה כבר אין צליל נקי שרכשתי את הרכב קניתי עם רמקולים משופרים, אז אני יכול לפנות לחברה בנוגע לזה לא? איזה בדיקות הם יעשו?
הודעה אחרונה מאת Ronithen, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 730 צפיות
שלום, אני בקשר עם מוכר לגבי קניית מערכת מולטימדיה לסובארו אימפרזה 2014 והוא צריך את השם של המערכת שיש לי היום בשביל לדעת איזה סוג חיבורים אני צריך... מישהו יודע מה השם של הדגם בתמונה המצורפת? אני מנסה להימנע מלפרק את הכל פעמיים... חיפשתי בהגדרות ואין מידע על המוצר עצמו, רק על הגירסה של המערכת תודה.
הודעה אחרונה מאת wolfgang, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לא מצאתי כותרת אחרת 🤣 שלום לכולם איזה חיבור מאחור שייך ואיך אפשר לבטל שהמערכת לא תדלק עם הרכב תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת sonego78, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 15.2 אלף צפיות
מולטימדיה פאמפקין שהותקנה היום עם אנדרואיד 5.1.1 אני מצליח לסנכרן את אנשי הקשר מהאייפון לאנדרואיד של המערכת אבל התצוגה הראשונה שעולה כשבוחרים ב bluetooth היא רשימה של מספרים ורק בתחתית מופיעים אנשי הקשר עם השמות כפי שרשומים אצלי בטלפון איך משנים את התצוגה הזו? ניסיתי לסנכרן מספר פעמים , לנתק את החיבור עם הטלפון ולחבר אבל ללא הצלחה אשמח לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת רונה59, -
-
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין להחליף רמקולים לרכב סוזוקי אלטו 2011 רמקולים בלבד חברת JBL ללא מגברים וסאב. ורציתי לשאול איזה רמקולים יתאימו לדגם הנ"ל (אני מתמקד באיכות ולא בעוצמת המוזיקה) תודה
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, שואלת בשביל חברה יש להם יונאי I30 2010 והיא רוצה להפתיע את בעלה במערכת מולטימדיה. שמעה שאפשר להזמין מעליאקספרס אבל לא מבינה בזה בכלל יש למישהו המלצה למערכת מתאימה? המטרה לשימוש בעיקר וויז, רדיו, קבצי שמע, ואפשרות להתחבר (אולי בעתיד) למצלמת רוורס תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, בתהליך רכישה של פורסטר 2019 דור 5 מדגם sport. שומע בעיקר אלקטרוני, חובב באס מורגש עם תיבה פתוחה. ברשותי מגבר Hifonics מדגם BG-1600.4 BRUTUS קישור למגבר, אשר לקחתי מהרכב שמכרתי. ברכב הקודם (פאג'רו) הגביר קומפוננט morel tempo ultra 602 וסאב 12 אינטש JBL CSX1400BP בגישור (הסאב למכירה משיקולי גודל) בפורסטר ארצה: להחליף את הרמקולים הקיימים (6X9) ואפשרי גם החלפה של המידים שעל הדשבורד/ להתאים ל 6.5" אם תמליצו, מעדיף שלא להתקין טוויטר על הקורה או על הדשבורד אלא לשים רמקול 2-way או לשמוע את המלצתכם לפתרון נוסף. רמקולים בדלתות האחוריות, אפשר להחליף אפשר שלא, ברכב הקודם לא החלפתי וביטלתי אותם מהמערכת. מתלבט בין: …
הודעה אחרונה מאת sagi.it1, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
איך אני יכול לחבר מערכת מולטימדיה ברכב למחשב נייד?
הודעה אחרונה מאת השחקן, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
כבר במשך מעל שנה וחצי אני חולם על להביא את הטייפ אר, והצלחתי בגיל 22 בסוף כמו שקיוויתי ישר לפני התואר. אוטו מדהים מבחינתי (האוטו הראשון שקניתי בעצמי, הקודם שלי קיבלתי בירושה מאחי הגדול -לנסר 2008 1.8). תגובתיות מצויינת בהאצה (לא יכול לזקוף לטובת הלנסר גם..), מאוד מהנה לנהיגה ולוקח פניות באופן מדהים (סתם ככה ברחוב), תיבה ידנית סלחנית מאוד לנהג ידני לא מנוסה כלל (רכב ידני ראשון מעבר לשיעורי נהיגה לטסט), פרקטי עם לא קצת מקום בתא המטען (אופני ההרים שלי נכנסים בלי בעיה!) ומרווח לנוסעים איתי ברכב, ולקינוח צריכת דלק לא רעה בכלל לרכב שמפיק 320 כוח סוס! אז עכשיו לפני שנכנסים לכל הבלאגן של תואר בהנדסת חשמל בטכניון חשוב שיהיה סאונד טוב באוט…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אשמח להמלצה למ. מולטימדיה 7 אינצ' פשוטה ! למאזדה 5 2015 תומכת במצלמת רוורס ובמסכים אחוריים
הודעה אחרונה מאת Yu1208, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שמתי מערכת חדשה לא מקורית אם אנדרואיד אוטו, ואני לא מצליח לכוון את השעון שיש בלוח מחוונים. במערכת המקורית, כיוון שעון נעשה מהמערכת, והשפיע גם לוח המחוונים
הודעה אחרונה מאת TDI, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 832 צפיות
היי, אודה לכם על המלצה על מערכת סאונד SUB רמקולים קדמיים + מגבר מאליאקספרסס לטויוטה קורולה היברידית דם 2020 התקציב 1000 ש"ח באותה נשימה אשמח להמלצות למתקין בארץ לכשהמוצרים יגיעו תודה
הודעה אחרונה מאת eyals2, -
האם ניתן לפתוח את המערכת של יונדאי טוסון 2010 שתהיה אנדרואיד רגיל? היא תסחוב אנדרואיד רגיל? (בנוסף, היא אמורה לתמוך במצלמות 360?) תודה
הודעה אחרונה מאת aiib, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי קיה ספורטז 2015 הגעתי למתקין להחלפת סט רמקולים, הציע סט איכותי בעלות של 1,100 ש"ח. בדיעבד התברר לי שאת הסט הנ"ל מוכרים ברשת ב480 ש"ח ללא התקנה ויותר מזה, שככל הנראה מדובר במוצר מיושן, היות שכמעט ולא איתרתי אותו ברשת. כמובן, טעות של טירון, חוכמת הבדיעבד וכו', ובכל זאת, אמתתי את המתקין עם העלות ברשת, טען שלקח 550 ש"ח ללא מעמ על הרמקולים ו400 ללא מעמ על העבודה [סה"כ 1100]. מדובר במתקין מוכר בתחום ובעל המלצות רבות ברשת. אני צריך לחזור אליו לעבודה נוספת, שלא הושלמה, אך אני חושש כי "גזר עליי קופון" ומתלבט אם להמשיך עמו. 1. האם אכן מדובר במחיר מופקע ביחס לרמקולים+ להתקנה? עב…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 0 תגובות
- 958 צפיות
שלום! צריך עזרה עם המערכת מולטימדיה ZETA 14 Vision שהתקינו לי ברכב. אני הורדתי את הנגן המוזיקה Poweramp ומסתבר שאין לו גישה לקבצים בכרטיס זיכרון שלי המחובר בusb. גם שהורדתי נגן דומה AIMP וניסיתי להוסיף לו קבצים מכרטיס זיכרון לא ניתן לקרוא אותם - כותב לי access restrictive. מה לא עשיתי חיפשתי באינטרנט פיתרון אבל שום דבר לא עזר. רק הנגן שבא כבר מותקן במערכת יכול בלי בעיה לקרא ולנגן קבצים מusb אבל אני לא מרוצה ממנו. הגעתי למסקנה שזה קשור לאישורים במערכת android אבל גם בsettings >App permissions נירא שאפליקציה מאושרת לגשת למדיה . לכן אני פונה אליכם בתקווה שיש לכם פתרון לבעיה הזו. תודה !
הודעה אחרונה מאת aeon, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 993 צפיות
העניין הוא שבכל הוצאה של המפתח מהסוויץ המערכת מאתחלת את עצמה ועולה מהתחלה עם סמל האנדרואיד כלומר לוקח לה כדקה וחצי עד להגעה למסך הראשי מה שאמרו לי שיכול להיות שזה בעיית זיכרון השאלה אם יש לזה פיתרון ? אשמח לתשובה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Deutz912, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, אני לא מאלה ששומעים בקולי קולות , מחפש רמקולים סבירים-טובים, ששומעים בהם צליל איכותי, עדיפות ללא מגבר כדי לחסוך בעלויות אבל אם צריך אז אשקול. ללא סאב תקציב - כמה שפחות 😝 (סביב ה 500) תנקס
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי לכולם, יש לי פורד פוקוס 2014 עם המערכת מולטימדיה שהורכבה ע"י היבואן בארץ. המסך מגע כבר לא עובד רוב הזמן, לא רואים בו טוב ועוד הרבה בעיות. מבקש המלצות למערכת איכותית, עם אנדרואיד ואנדרואיד אוטו שתהיה מהירה, שמע איכותי ותיתן כמה שיותר אינטגרציה עם מערכות הרכב, חיבור עם הכפתורים על ההגה, תצוגת מידע על הרכב וכו'. לא יודע אם כדאי לקחת מערכת סינית גנרית או שיש משהו יותר איכותי. ראיתי שיש מערכות מקוריות של פורד שנקראות SYNC 3, זה שווה להשקיע בזה והאם אפשר להשיג בארץ? בנוסף, אשמח להמלצות על מתקין באיזור חדרה/פרדס חנה (אפשר גם תל אביב או חיפה אם זה משנה ) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת orbarya, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בסיאט אטקה שעלה לכבי בתחילת 2020 מרמת גימור הביסית, יש full link או לא? במידה ואין, מה זה אומר לגבי המולטימדיה? אי אפשר לחבר את הטלפון בכלל? אם לא, מה כן אפשר לעשות איתה?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 5 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שאלה בענין המסך ב2008 פרימיום שנת 2017 . המסך מרצד עם כל תחילת התנעה ומפסיק עם לחיצה על כפתור המסומן באדום. מה התקלה ומה הפתרון?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, עוזר לחבר שרכש סקודה סקאלה אמבישן 2020. רוצה להוסיף למסך המקורי מצלמת רוורס+חיישני רוורס הבנתי שצריך גם לפתוח את האופציה במחשב. כמה עולה סיפור כזה של מצלמה + פתיחת אופציה? בנוסף המלצה למקום שעושה את זה באיזור פ"ת, הוד השרון, רמת גן
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מערכת מקורית - מערכת משודרגת תוצרת Zeta connected Audio . 4GB MEM , 64GB Storage , 8 ליבות וכו' וכו'. הרבה זמן רציתי לשדרג את הרמקולים ולהוסיף סאב - הציוד הנבחר - קומפוננט 6.5" תוצרת JBL מדגם - GTO609C . סאב - אינפיניטי INFINITY PRIMUS 1270B 5812 . מגבר שהיה לי בצד - Lanzar vibe 420 600 watt חיווט - Vega Germany X2 . מתחילים התקנה - חיתוך יריעות לטובת מניעת ויברציות רמקול ישן , לפני קידוח ניטים אחרי הדבקת ספוג למניעת ויברציות וופר במקום השחלת כבל פלוס דרך הקיר אש בתא המנוע החור נאטם עם בידוד נגד חום ורעשים השחלת כבל אודיו בצידו השני של הרכב למניעת יללות אלטרנטור טוויטרים במקום א…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 0 תגובות
- 941 צפיות
שלום קניתי GAC חשמלי 2021 מסוכנות אני לא מוצא את הדונגל של המערכת כדי שאוכל לשים סים במערכת מישהו יודע איפה זה נמצא?
הודעה אחרונה מאת מחשמל, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 816 צפיות
שלום רכשתי קיט התקנה של חיישני רוורס אני לא יודע היכן בידיוק למקם את החישנים בטמבון. יש 4 חישנים מה המרווח והגובה שצריך ליהיות בין החיישנים ? היכן למקם אותם בטמבון , באיזה איזור ? https://i.postimg.cc/TwFBv58K/20240711-194000.jpg'
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 962 צפיות
שלום יש לי רדיו דיסק של פיוניר דגם Dhe x3950bt איזה מיקרופון/דיבורית מתאים לרדיו ? כרגע מצאתי את הפריט המדהים הזה ב-AliExpress. כדאי לך לבדוק אותו! ₪14.19 | מיקרופון ניווט אודיו לרכב 3.5 מ "מ שקע תקע חוטים חיצוניים קליפ חוטי מיקרופון קווי רדיו קווית מיקרופון אוטומטי https://a.aliexpress.com/_oo59pEM תודה
הודעה אחרונה מאת HEBO, -
- 5 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לילה טוב חברים, קניתי רכב עם מסך\מערכת לא מקורי (נראה כמו טאבלט סיני באיכות גבוהה). המערכת בעלת נתונים סבבה, יש לה סים חיצוני, חנות PLAY וכו. היום אני מתחבר בבלוטוס למערכת ומשמיע דרכה את השמע מהטלפון פשוט. אני מכיר שאפשר לעשות שכפול מסך שלה טלפון למסך הרכב אך לא מצליח להבין כיצד. ברשת מצאתי דרכים לחיבור קווי ועל רשת הוויפי אך לא מצאתי דרך אחרת. מישהו יכול להדריך אותי? יש לי טלפון גלקסי S23 שתומך בוודאות.
הודעה אחרונה מאת dany, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
זה המתאם שיש ברכב וזה מה שהגיע עם המערכת: לא יודע אם מצליחים להבין את זה פה בתמונה אבל החיתוך הפוך והמחבר לא נכנס .. אז אין לי רדיו ברכב כרגע. יצרתי קשר עם המוכר באליאקספרס והם אמרו לי שאין להם פתרון בשבילי כי הם לא מייצרים משהו אחר. מישהו יודע לעזור לי עם זה? בנוסף ברכב שלי (סובארו אימפרזה) אחרי שחיברתי הכל כמו שצריך עדיין לא עובדים חלק מהכפתורים של ההגה (הכפתורים התחתונים יותר, כמו הכפתור של לענות לשיחה, לנתק ).. יש כבר כחול שמגיע מהאזור של ההגה אבל לא יודע מה לעשות איתו קראתי בגוגל באיזה פורום ישן (2010) שיש איזה טריק שקשור לרכבי סובארו ולשיטת החיווט של בקרת השליטה דרך ההגה, אם מישהו פה מכיר ויכול לעזור יותר מ…
הודעה אחרונה מאת ELI001, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אחרי ששדרגתי את המערכת מולטימדיה במערכת מודרנית יותר תומכת Carplay וכו׳ החלטתי שהגיע הזמן לשדרג את הרמקולים שלי, קניתי סט קומפוננט של JBL וסאב ומגבר החלטתי למחזר מרכב אחר שהלך טוטאל לוס זה מגבר 4 ערוצים של CARDINAL(כנראה סיני) לפני שסיימתי להשחיל את כל הכבלים עשיתי בדיקה בבגאז׳ ולא הצלחתי לנגן שום דבר ברמקולים.. עכשיו אני תוהה אם עשיתי משהו לא נכון או שהמגבר תקול. 1. אני רואה שמגיע חשמל למגבר (כי נדלקת נורה) 2. אני יודע שמגיע שמע מהמולטימדיה למגבר (כי בדקתי עם רמקול..) 3. הרמקולים עצמם כנראה בסדר (חדשים מקופסא) מה אומרים יש רעיונות? תמונה מהתהליך להמחשה בלבד
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, מחפש המלצה למערכת מולטימדיה מומלצת עבור KIA PICANTO דגם LX שנת 2016. חשוב לי כמה דברים: נראות - שהמערכת תתלבש בצורה מיטבית תמיכה בCARPLAY - רצוי ללא חוטים שלא תתחמם - אני איש IPHONE - נורא חשוב לי הטאץ שיהיה טוב ושהמערכת לא תתחמם. מצלמת רוורס - בונוס אדיר מבחינתי אם המערכת כוללת מצלמת רוורס מחיר - לא רוצה להשקיע יותר מ500-600 שקל. תודה
הודעה אחרונה מאת ברנד,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 302 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- natco
- nglancer
- avargel
- RBRB
- Be roo
- Erel
- שימי 85
- EliC25
- mottis
- דובצע
- hans
- ntd
- גולדן191
- nir eli
- Nico62
- David32
- yahaga
- lanosforce
- thazethaze
- laviil
- discoTD5
- איציק נ.
- אדום אדום
- mikk
- שלמה.נ.
- BRAVO_SX
- לירון .ה.
- shahar188
- יבגניפ
- viper83
- YULI1
- D4K
- Michazzz
- Tom78
- eladts
- BoazB11
- mcshmupi
- Liquidator
- itzik123
- yossiaviel
- amosbmw
- nadavd4
- פינדר
- ninickname
- om2
- SurfHigh
