פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קניתי מערכת מולטימדיה מאליאקספרס: https://a.aliexpress.com/_ol0T4te ניתקתי את המערכת המקורית ונראה שהחיבורים לא מתאימים. ניגשתי לחנות שמתעסקת במולטימדיה לרכב כדי לקנות מתאם, אבל כשהראתי לו את החיבור שהגיע עם המערכת מאלי, הוא אמר שזה חיבור של מאזדה 3. מישהו יכול להסביר לי מה אני מפספס פה? ב2 התמונות החיבור החום זה מה שהגיע עם המערכת ובתמונה השלישית אלו החיבורים ברכב שלי.
הודעה אחרונה מאת BruZo, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בעבר החברה שעשתה את ההתקנות לרכבי אופל, היתה "טורבו הדר", מי עושה כיום את ההתקנות? מחפש מידע על התקנה שבוצעה בשנת 2013.
הודעה אחרונה מאת kobisimchi, -
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום אשמח לעזרה רכשתי בשעה טובה רכב חדש יד שנייה שנת 2022 מציבושי אוטלנדר החדשה קיבלתי אותה עם מצלמה רוורס אחורית בלבד בעניין שהאוטו ענק ואני לא מצליח לראות כלום בעיקר שאני מנסה לחנות אשמח לקבל המלצה על מתקין, בגלל שהרכב דיי חדש חשבתי אפילו ללכת למתקין של מציבושי אני פשוט לא יודע מי המתקין מדייה של מציבושי אשמח לשמוע למי שיודע תודה מראש לכל העזורים
הודעה אחרונה מאת יהונתן ישי, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 834 צפיות
יש לי מערכת מותקנת ברכב (אני התקנתי) הכל עובד פיקס אני רוצה לחבר את המסך למד מהירות ולמזגן וכו' וכו' איזה התקן צריך לקנות? איך הכי פשוט לחבר את זה?
הודעה אחרונה מאת צוקרמן, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, אני מחפש לשדרג את המולטימדיה בהונדה ג׳אז שלי, כרגע מותקנת מולטימדיה סינית כלשהיא שהחיבור לבלוטוס מרבית הזמן לא עובד, כדי לגרום לו לפעול למשך 2-3 יום צריך לאתחל את המערכת מחדש, והאמת שדי נמאס לי כבר מזה ואמרתי נשדרג למשהו טוב. אני מחפש המלצה למערכת שתומכת קארפליי שתאומת מקור להונדה ג׳אז 14. בנוסף, אשמח לקבל המלצה לרמקולים איכותיים ושנשמעים טוב. אני לא מבין בסאונד כלל, לכן אני לא יודע בדיוק מה אני מחפש. בגדול, שהמוסיקה תשמע טוב, שלא יהיו רעשים מוזרים, ושיהיה צליל נקי.
הודעה אחרונה מאת Jester, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם כרגע יש לי שני סטים של מורל וירטוס (602) ומגבר של hertz ep4x (עם יציאה אחת שרופה). אשמח לשמוע את דעתכם בנוגע להשלמת הרכיבים למערכת שתנגן יפה באופן סביר סאב: אני מעוניין לרכוש סאב שיוגבר על ידי המגבר הקיים, בגישור. העדיפות היא למשהו קומפקטי אם ניתן. 1. סאב free air (הם עושים את העבודה?) 2. סאב עם תיבה רגילה, אולי משהו קצת קטן שראיתי שיש ל JL Audio ערכת התקנה: משום שיהיו לי 2 מגברים אז אצטרך 2 ערכות התקנה? האם יש משהו מומלץ שאפשר להזמין מחו״ל? מגבר: מגבר כדי להגביר את שני הסטים של מורל, אז 4 יציאות ואני מניח שהמינימום הוא 4x75? אופציונאלי: 1. ממיר בלוטוס ל aux,…
הודעה אחרונה מאת HHaimz, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 638 צפיות
שלום רב וסופ"ש נעים ושקט לכולנו יש לי מגבר שאני מעוניין לחבר, מן הסתם גם הרמקולים יוחלפו, דווקא את המולטימדיה אני לא מעוניין להחליף. השאלה שלי, לפני שאני מתחיל לפרק את המערכת ולבדוק חיבורים, יש למישהו תרשים? או איך אני משיג תרשים של החיבורים של המערכת המקורית. ומה הפתרונות לחיבור הגברה למערכת המקורית? תודה מראש מקס
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום, בבניין יש לי מערכת פתיחת מחסומים של אופן גייט עם אפליקציה ושלט פיזי. יש אפשרות להוסיף פתיחה אוטומטית ככה שהשער מזהה את הרכב מתקרב בלי ללחוץ על האפליקציה או בשלט ע״י התקנת דונגל usb פשוט ברכב. העניין שהדונגל יקר, 150 שח, בשביל רכיב של 2 דולר מעלי אקספרס. מי יודע איזה דונגל אני צריך לקנות מעלי אקספרס כדי שיעבוד? בסהכ בלוטות usb אני משער… מצרף לינק של הדונגל של אופן גייט: https://www.belshop.co.il/items/5768870-דונגל-USB-לפתיחת-שערים-חשמליים-בהתקרבות-רכב-לשער תודה
הודעה אחרונה מאת יובל61, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 813 צפיות
היי אני מעוניין לשדרג את הרמקולים ברכב לקומפוננט איכותי בתקציב של 500-600 שח פלוס מינוס כרגע יש לי סאב ומגבר ברכב ורמקולים מקוריים, אני רוצה להיפטר מהסאב לגמרי ולשאר רק עםקומפוננט יכולתי שלחו סאונד טוב וגם אחלה באס מצרף תמונה של המגבר וסאב שיש לי כרגע אשמח להמלצות לקומפוננט ויעוץ איך לבצע את ההתקנה עם היפטרות מהסאב
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 703 צפיות
שלום ניסיתי להתקין במאזדה 2 מצלמת רוורס וכל החוטים היו מחוברים טוב אבל המצלמה לא שדרה למסך רק נדלק במצלמה הפנס השאלה האם צריך להגדיר משהו בהגדרות בשביל שתעבוד תודה רבה
הודעה אחרונה מאת משה חחחח, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 288 צפיות
שלום לכם,הרמקול מרשרש במיוחד ברגעי באס,האקולייזר מכוון על 0 על בס טרבל וכל השאר,לא רואה קרע,מה יכול ליהיות הסיבה? זה קורה ב2 הצדדים וצד נהג קצת יותר רשרוש,לא מצאתי קרעים
הודעה אחרונה מאת דור-ל, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 774 צפיות
היי, אני מחפש להחליף את הציוד המקורי שהגיע עם האוטו למערכת תואמת אפל, מגבר, סט קומפוננט מקדימה וסאב בועט בבגאז'. מתגורר באזור הרצליה, אשמח אם יש משהו באזור אבל לא חייב. תודה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Daniel car systems, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 801 צפיות
היי, המערכת תואמת חיבור אלחוטי דרך בלוטוס ומשום מה היא עושה לי מלא בעיות. לפני יומיים שיחקתי איתה כמה שעות ואז היא התחברה לי לטלפון , חשבתי שהבנתי מה שעשיתי ואז אתמול שהנעתי את הרכב לעבודה הוא התחבר לי שוב ולאחר מכן בחזור עוד פעם עשה לי בעיות ולא התחבר. היום בדרך הלוך ללימודים עוד פעם עשה לי בעיות עד שהתייאשתי. מה אני מפספס? אני בעל IPHONE 13 שתומך בCARPLAY וגם הרכב עצמו כמובן... וידאתי שבמערכת של הרכב החיבור שלי על CARPLAY ולא על בלוטוס וגם אצלי בטלפון נתתי לרכב גישה לCARPLAY. 🆘🆘🆘
הודעה אחרונה מאת XVSTI, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 311 צפיות
יש לי בעיה ואני לא מצליח למצוא פיתרון. סיאט איביזה 2021 עם מערכת connect-it, היא מבטלת את האנדרואיד אוטו ולא נותנת כלום חוץ מוויז ועוד כמה שבכלל לא נחוצים לי. איך ניתן "להעיף" אותה מהאוטו? הלכתי למקום שעוסק במולטימדיה ונאמר לי שאם מבטלים אז לא תעבוד מצלמת הרוורס, הוא המליץ לי לא להתעסק עם זה ולהחליף למולטימדיה חדשה.. זו הדרך היחידה שלי להתגבר על המערכת הלא נחוצה הזו?
הודעה אחרונה מאת SLaSH1Z1, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קודם כל, מדובר ברכב מדגם הונדה אקורד 2007. קניתי רמקולים חדשים מדגם focal ps 165 fxe. הסט הקודם היה jbl gto609c, בגלל שעומק התקנה של הרמקולים החדשים שונה אני צריך מישהו שיתאים ויתקין לי טבעות שיתאימו לרמקולים ולדלת שלי. רכשתי ביחד עם הרמקולים החדשים טבעות הגבהה שהמוכר טען שהם אוניברסליות (הם לא מבדיקה באתר שלו), בכל מקרה חתכתי אותם וניסיתי להתאים אותם לדלת ללא הצלחה בדלת שמאל. הפלסטיקה של הדלת לא יושבת וננעלת על הקליפסים כי הטבעת נוגעת בה או בגלל בעית גובה או בעיית רוחב. אפשר לראות שגם שייפתי חלק מהפלסטיקה של הדלת בצד הפנימי מה שעזר אבל לא לגמרי. מה שרואים בתמונות זה את הטבעת שחתכתי וניסיתי להתאים לדלת שמאל, יש רווח מספיק לרמקול והחלון…
הודעה אחרונה מאת אבי 526, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 869 צפיות
שלום לכולם! לפני כשנתיים קניתי מיצובישי אאוטלנדר 2016 יד שניה עם מערכת מולטימדיה שבה לא ניתן להשתמש בסים דאטה לתקשורת (תקול). הבנתי שלא ניתן להחליף איזה תת רכיב במערכת ואם אני רוצה תקשורת נתונים שלא דרך הטלפון אני חייב להחליף את מערכת המולטימדיה כולה. יש השבוע באלי אקספרס מבצעים ממש יפים על כל האתר וכמובן גם על כל מני מערכות מולטימדיה של מותגים סינים לא ידועים. סדר גודל מחירים של בין 500 ל 600 שח למערכות עם מסך "10 , אנדרואיד 11, תמיכה ב 4G וכו. האם מהניסיון שלכם מערכות מולטימדיה גנריות כאלה עושות את העבודה, או שהן בעייתיות ומומלץ להתקין רק מערכות מקוריות של היצרן. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Seffi, -
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי לכולם, הסאונד בלקסוס GS שלי לא עובד. המערכת עובדת, הפיוזים לא שרופים, רק כשמסובבים ו/או לוחצים מההגה על הווליום, אין שום חיווי. ראיתי מספר סרטונים ביוטיוב ונראה כי הבעיה היא עם ה-Amplifier (מגבר בעברית?). להבנתי, זהו מספר החלק 862800WA10 - קישור לחלקי חילוף של לקסוס באתר הרשמי. א. האם מישהו מכיר את הבעיה באופן אישי? ב. האם ניתן לתקן את ה-Amplifier? אם כן, איפה? אשמח מאוד להמלצה. ג. האם ניתן להתקין Amplifier אחר/תחליפי? במידה ואני מחליף מערכת מולטימדיה למשל. בקיצור, מאוד רוצה לפתור את הבעיה כי מבאס לסוע בשקט ואשמח לעזרתכם במציאת הפתרון הכי טוב. כמובן, אשמח להמלצה לבעל מקצוע באזור הרצליה פיתוח או ח…
הודעה אחרונה מאת CarAudio Workshop, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 19 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי שריטה, אני שונא עננים. לא רוצה לנגן מוזיקה מיוטיוב או ספוטיפיי או כל פיתרון אחר. אז... המכשיר המקורי שהגיע עם הלנצ'יה דלתא כבר לא ממש קולט דיסקים, כן אני עדיין עם דיסקים. הוחלט לשדרג את המכשיר למולטימדיה, מגבלת גודל 7 אינץ'. בנוסף אני צריך מכשיר שיודע לאחסן קבצים והמולטימדיה צריכה לדעת לגשת לקרוא ממנו. מעבר לכך נדרש גם החיבור לשליטה מההגה אבל זה בקטנה. מה עדיף במקרה כזה, אנדרואיד או מותג ? אני לא זוכר איך קוראים למכשיר שמאפשר לאחסן מוזיקה ברכב. אשמח לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם הרכבתי מערכת אנדרוראיד לרכב ומאז הצג של הרכב הסינית לא מצליח להגיע לשינוי שפה של המערכת לפי סירטונים ביוטיוב משנים דרך המערכת המקורית אבל במערכת שהרכבתי לא מצליח להגיע לזה זה המספר שלי אם יש למישהו דרך להדריך אותי טלפונית *0502455276* תודה מראש לכולם ובשורות טובות ! אופל אסטרה 2013
הודעה אחרונה מאת s.a_gas_system, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי מגבר PIONEER GM-D9705 איפה ניתן למצוא את החלק המתאם לחיבור הלבן (SPEAKERS INPUT)? יש מקומות שמוכרים חלקים כאלה? תודה!! תמונה של המגבר PIONEER GM-D9705
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 411 צפיות
שלום רכשתי מכשיר MP5 פשוט באלי אקספרס/ המערכת הקיימת לא תומכת, כנראה, ב אנדרואיד אוטו. המכשיר שקניתי אמור להתחבר ולשקף את המכשיר הסלולרי אל המערכת שקניתי. בפועל זה לא עובד כלל למרות שכשאני אופציה של שיקוף כתוב מחובר אך לא רואים כלום. האם אני עושה מהו לא נכון, או שפשוט המערכת שקניתי לא ממש תקינה או עומדת בהסטחות. תודה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
אני הזמנתי dsp amp של 8 ערוצים מאלי אקספרס שיש עליו ביקורות טובות ביוטיוב ( כולל מדידות מקצועיות ) , עכשיו אני שוקל איזה תצורה אני מעוניין , אני הולך להשתמש במגבר 4 ערוצים שבתוך הdsp amp עצמו לטוויטרים , וופרים של הסט הקדמי ולהשתמש ביציאות rca של המכשיר לסאב . השאלה היא - חשבתי במקום סאב ענק בפגוש , פשוט לשים שני סאבים קטנים מתחת לכיסאות הקדמיים . אינטואיטיבית חשבתי לעצמי שזה יפזר את הבאס בצורה שווה יותר ויהיו גם פחות בעיות פאזה ודיליי . כמובן שאני יפסיד תדרים מאוד נמוכים בהשוואה לאיזה סאב ענק בפגוש אבל כל עוד זה ימשוך עד 35hz בערך נראה לי זאת גישה טובה כדי לפזר את הבאס באופן אחיד . מה דעתכם ????
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, יש לי יונדאי i30 דגם 2019, החדש ודי נדיר. באוטו אין קופסת מולטימדיה של היבואן, אלא רק מסך מולטימדיה מקורית. התייאשתי מנסיונות לעבוד עם Android Auto. מתחבר כשבא לו ומתנתק כשלא בא לי. עשרות כבלים USB הוחלפו, לאחרונה קניתי דונגל Android Auto Wireless. אותה התוצאה: מתנתק על בורות וקפיצות ולא אמין באופן כללי. הגעתי להחלטה להתקין קופסת אנדרואיד ולחבר למסך מולטימדיה קיים. הדרישות: Waze בעיקר, חיבור לספק סלולרי( sim/ esim), שליטה מההגה על אנדרואיד, אפליקציות מוסיקה באיכות סבירה (רמקולים מקוריים וללא מגבר). כל השאר - בונוס. - מה הדרישות שאני צריך לחפש בקופסה כזאת? - מה סוג החיבור למולטימדיה המקורית? - המלצות למוצר כזה? - מחיר צפ…
הודעה אחרונה מאת mobzy, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב יש ברשותי קיה ספורטאז'2017 עם מערכת מקורית...לא מרוצה ממנה . ובחורף לאחר גשם המצלמה נהיית עכורה ולא ניתן לראות כלום במצלמה. כנראה האיטום נשחק. אשמח לדעת האם רצוי להזמין מאליאקספרס משהו תואם לאוטו כולל מצלמה ואם יש למישהו נסיון בהתקנה . או לחילופין המלצה למתקין מומלץ באיזור כרמיאל. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Safe_n_Sound, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 808 צפיות
שלום חברים! זהו פוסט ראשון שלי בפורום אחרי כמעט 10 שנים מחוץ לתחום. רוצה לשתף אתכם בפרויקט ההתקנה + התיעצות שבגדול 95% גמור, כמעט כל הרכיבים הם מהמערכת הקודמת שלי. קצת פרטים יבשים על הסט אפ, הרכב הוא סקודה אוקטביה שנת 2019, מכיוון שאני מאוד אוהב את הhu המקורי השארתי אותו, יודע שהעניין לא מיטבי אבל הדגש במערכת הזו היא נוחות שימוש ולכן הכנתי מתאם שמתחבר לצמה המקורית (חיבור high level) שנכנס ישירות למעבד סאונד audison bit 1. אליו מתחברים שלושה מגברים: - celestra fa 2.150 שמגביר בינתיים זוג מידבאסים hertz mlk 165, בנוסף יש לי זוג AD VIPERA 6 שמחכות כרגע בצד, מאמין שאנסה אותם בקרוב. - celestra ra 4.75 שמגביר טוויטרים AD MM1 וזוג מידריינגים AD …
הודעה אחרונה מאת nir schnaider, -
אין חיבור
מאת מנדי מעטוף- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 706 צפיות
יש לי מגבר ברכב עם סאב והכל עכשיו יש את הכבל הכחול הדק שמחבר בין המסך למגבר הוא עובד תקין הכל מחובר טוב יש מתח יש הכל אבל המגבר לא נדלק למרות זאת יש למישהו אולי פיתרון תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן ניסיתי לחבר כבל aux אך המערכת לא זיהתה חיבור. גיליתי שהשקע לא מחובר לכלום( 6 פינים). אני מאמין שהמסך הותקן בישראל. יש אמנם אפשרות 2adp. אבל אני מעוניין להשתמש בשקע aux למסך חיצוני. לא מצאתי כבל משוחרר שיש לו שקע מתאים. בתא הכפפות יש שני כבלים עם שקעים של usb, וב חיבור לאייפוד. אשמח לגלות לאן השקע aux אמור להתחבר. סליחה על החפירה.
הודעה אחרונה מאת kobisimchi, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
20240227_103720_1.mp4 אשמח לשמוע מניסיונכם, מה אני מפספס . S60 2016 VOLVO התקנתי מצלמת רוורס עם decoder. כאשר אני מכניס לרוורס המצלמה עובדת, כולל הסימונים בהזזת גלגל ההגה. אולם רואים שלג . מה יכולה להיות הבעיה ?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 925 צפיות
שלום לחברי הפורום, חדש כאן. קיבלתי בירושה רכב של אמי טויוטה אוריס 2016. יש שם מסך מולטימדיה גדול אבל לא הצלחתי למצוא דרך לשקף את הנייד. בפניה לשירות טויוטה נאמר לי שאי אפשר. נשמע לי ממש מוזר. אם מישהו נתקל בבעיה דומה ומצא פתרון, אשמח לתובנות. יום טוב לכולם! אבשי
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 723 צפיות
מעוניין לדעת אם יש חיישני TPMS שמראים את הלחץ בגלגלים דרך אפליקציה שניתן להתקין על אנדרואיד אוטו, במקום להתקין עוד מסך על הדשבורד.
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 395 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- FROGIE
- barak5915
- Ctzvi
- GTאי
- איציק נ.
- david3692
- davemustaine87
- Step
- ArikB
- Tom78
- נעם101
- ypz
- elad18
- רכוב כעומד
- flytomars
- עוזי ל
- פאר האורה
- DRcarLEd
- לירון .ה.
- avizaz
- מחכה
- asix
- nadavd4
- beresford
- Michaelgir
- mikk
- Pavlik
- samg
- DubelBoom
- bogib
- אורח לרגע
- om2
- yoav911gt2
- פול-טנק
- itsik170
- נהג חדש תקציב קטן
- שחר 1
- elibaba
- daniel.asu
- AmitGo
- itzik123
- orsh99
- sperial
- IsraCar
- AUDIO KING
- Aviady001
- GTI33
- amosbmw
- שי
- yossiaviel
- David32
- farkash7
- Nemesis
- outnex
- yahaga
