שלום
הבאתי מסך חדש לרכב והכל עובד וטוב תוך כדי שאני מרכיב אותו לפנאל החדש שכחתי לכסות את הפלוס והמינוס והם נגעו אחד בשני וניהיה קצר
בדקתי את כל הפינוקים ברכב של אלה שליד המושב וגם אלה שבמכסה מנוע כלום עובדים מה יכול להיות הבעייה?
תודה רבה.
מה קורה מקצוענים
יש לי ניסאן טידה 2009 כבר שנה בזמן האחרון אני מרגיש שאני ברמזור או עוצר לרגע עצירה מוחלטת ואני על הילוך D אז הרכב רועד כזה ושאני טיפה מתחיל בנסיעה זה מפסיק עד ליציאה הבאה מישהו יודע מה מקור הבעייה? והפתרון?.
תודה רבה !!
יש לי רכב משנת 2004 ללא טסט שנתיים אני רוצה להוריד אותו מהכביש הבנתי שצריך לשלם שתי טסטים בשביל להוריד אותו .
יש דרך לא לשלם על זה ולהוריד אותו מהכביש בלי זה?
יש לי מגבר ברכב עם סאב והכל
עכשיו יש את הכבל הכחול הדק שמחבר בין המסך למגבר הוא עובד תקין הכל מחובר טוב יש מתח יש הכל אבל המגבר לא נדלק למרות זאת יש למישהו אולי פיתרון
תודה רבה