Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לדעתי המשורר התכוון לשטח חתך (mm²) לא קוטר.

וחשוב, בעיקר גם כשזה נוגע לכבלי המתח, להתחשב באורך הכבל.

 

לגבי אביזרים נוספים שאתה שוקל להכניס, תמיד תן לנו איזה לינק שנראה במה מדובר.

וכן, לכל חלק מיחידת הראש ועד הרמקולים יש השפעה על האיכות. מה יתפס כמשמעותי (ואם טוב או לא) תלוי בעיקר בך ;) 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

כן קצת קשה לי להעריך כי אני לא יודע מה גובה האות אצלי. 

 

שאלה נוספת: האם ידוע לכם על חסרונות בהתקנת מגבר כך שישכב למעלה (כלומר יוברג מבפנים לגג של הבגאז׳ כשה״פרצוף שלו״ מופנה כלפי מטה)? שמעתי שהוא עלול להתחמם כך קצת יותר. אבל זה יכול לצאת יפה 😎

עריכה אחרונה על ידי HHaimz

פורסם

לא רואה בזה שום בעיה - בדיוק כמו התקנת מגבר על רצפה - אם יש פתחי אוורור בתחתית המגבר - עדיף להתקין אותו על הגבהה קטנה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

אז ברשותי מגבר 5 ערוצים של מורל. כעת אני מבין שהתבלבלתי משרטוטים באינטרנט והאות שמגיע למגבר מאחורה הוא אופטי (חיבור most) והמגבר מוציא אות אנלוגי לרמקולים. 

 

חשבתי על כמה אופציות (עד כ500 שח) לחיבור בין האנלוגי שיוצא מהמגבר המקורי למגבר החדש:

1. להשתמש בכניסות hi-level של המורל

2. מנחת של audiocontrol

3. eqs755 שבתקווה ישמש כמנחת טוב וגם כאיקוולייזר

 

ניסיתי גם לבחון אופציה של המרת האות האופטי ישירות לאנלוגי עבור המגבר אבל לא מצאתי משהו באזור ה500 שח

 

מה דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי HHaimz

פורסם

בעיני הפתרון הכי נכון יהיה מאוד יקר - לחבר מוצר מבוסס MOBRIDGE (כמו BIT DMI או MOBRIDGE עצמם - גם לאודיוטק פישר יש משהו כזה) אבל זה לבד כבר חורג פי כמה מה500 שציינת + אינטגרטור. 

מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק אם המגבר המקורי של הרכב שלך מוציא דרך אחת היציאות שלו סיגנל שלם שעובד עם הרדיו, הניווט וגם דיבורית בעזרת סקופ שיראה לך אם הוא מנגן מ20 הרץ עד 20 קילו הרץ - ואם כן - אותו להנחית. 

 

יכול להיות שהמגבר שלך מפצל תדרים לרמקולים ספציפיים (קרוס אקטיבי בתוך המגבר) ובגלל זה חשוב לוודא שיש לך סיגנל מלא. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

אכן זה נשמע פתרון טוב יותר אבל אני לא מעוניין להגדיל את התקציב עבור זה בנתיים. 

 

אין לי סקופ, אבל אין לי סאבוופר ברכב, יש 3 רמקולים מקדימה ו2 מאחורה (בכל דלת). 

 

המגבר מוציא שני אותות לכל דלת מקדימה (אות נפרד לרמקול התחתון ואות אחד למיד+טוויטר)

 

ואות אחד לדלת שלמה מאחורה. 

אני מניח שהאותות מאחורה לא חתוכים וזה מה שחשבתי לחבר למנחת. 

 

מה דעתך לגבי האפשרויות הנחתה שציינתי?

ה- eqs755 ממש מעניין אותי כי אשמח לקבל גם eq אבל אני לא יודע איך הוא כמנחת. 

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי HHaimz

פורסם

אנחנו מדברים על קלריון? 

כנראה שיהיה בסדר גמור.

Screenshot_20240407-111323_1.thumb.jpg.d692804af8663b0e34a6f045eb054ee9.jpg

 

השאלה היא מה אתה עושה לגבי הפיצול שקיים במגבר המקורי ואיך מחבר לקלריון.

 

אגב, ההנחה שהאות מהמגבר המקורי לא עובר עיבוד/איקווליזציה וחיתוך כלשהו, עלולה לעלות "ביוקר". 

פורסם
לפני כשעה, HHaimz כתב:

אני מניח שהאותות מאחורה לא חתוכים וזה מה שחשבתי לחבר למנחת. 

נשמע כמו האפשרות היחידה להנחתה כל עוד אין לך DSP עם מטריצה של כניסות שגם יודע לסכום "אות" אחת מלאה ורציפה מערוצים נפרדים עם אות חתוכה. 

 

לגבי הEQS אני סומך על תם שנתן לך את התשובה שחיפשת. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

תודה!

 

אכן הייתי מעדיף למדוד עם סקופ אבל אין לי אפשרות כזו. 

 

לגבי ה eqs - אני קצת חושש מזה שהוא יכול להשתמש באינפוט כניסה של עד 10.8 וולט לעומת ה20 וולט שהמורל יכול לעמוד בהם. אני לא יודע מה גובה האות שיוצא מהמגבר ואולי כדאי באמת להשתמש ב- high level של המורל?

 

אני חושב שאלך על מנחת עם 6 ערוצים וכך אנצל את החיתוך שה DSP המקורי ברכב מבצע. תודה חברים. 

עריכה אחרונה על ידי HHaimz

פורסם

אתה יכול למדוד עם אות סינוס ורב-מודד.

 

לגבי מנחת 6 ערוצים וניצול החיתוך של יחידת המקור - ואז מה? עבודה אקטיבית מתוך תקווה שנקודות החיתוך תואמות לסט רמקולים שלך? חיתוך על גבי חיתוך כשהנקודות המקוריות לא ידועות?

 

לגבי סקופ, יש אפליקציות שיודעות לעשות את זה. כמובן שזה תלוי בטיב המיקרופון הפנימי/חיצוני.

לכל הפחות זה יתן משהו ייצוגי גם אם לא מדוייק אולי.

×
×
  • תוכן חדש...