Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתי לתחום עם פרויקט חדש - סקודה אוקטביה mk3


פוסטים מומלצים

שלום חברים! זהו פוסט ראשון שלי בפורום אחרי כמעט 10 שנים מחוץ לתחום.

 

רוצה לשתף אתכם בפרויקט ההתקנה + התיעצות שבגדול 95% גמור, כמעט כל הרכיבים הם מהמערכת הקודמת שלי.

 

קצת פרטים יבשים על הסט אפ, הרכב הוא סקודה אוקטביה שנת 2019, מכיוון שאני מאוד אוהב את הhu המקורי השארתי אותו, יודע שהעניין לא מיטבי אבל הדגש במערכת הזו היא נוחות שימוש ולכן הכנתי מתאם שמתחבר לצמה המקורית (חיבור high level) שנכנס ישירות למעבד סאונד audison bit 1. אליו מתחברים שלושה מגברים:

- celestra fa 2.150 שמגביר בינתיים זוג מידבאסים hertz mlk 165, בנוסף יש לי זוג AD VIPERA 6 שמחכות כרגע בצד, מאמין שאנסה אותם בקרוב.

- celestra ra 4.75 שמגביר טוויטרים AD MM1 וזוג מידריינגים AD 35 NEO.

-DC AUDIO 1.2K מונו שמגביר סאב DC LEVEL 2 בתיבה אטומה

 

וקצת על הפרויקט, אז העניין הגדול הוא שהגדרתי לעצמי שאני לא חותך שום כבל מקורי, לא הורס שם רכיב ברכב ולא עושה שום פרוצדורה שהיא בלי הפיכה ולכן בחרתי לבנות תיבה למידריינג שתשב על הדשבורק והטוויטרים יותקנו על המשולשים ליד המראות ולכן קנית זוג משולשים מפירוקיה ועליהן עשיתי בניה.

למידים היתה לי התבלטות, כן רציתי לבנות תיבה שתיהיה גדולה מספיק (800cc-+) מצד אחד, ומצד שני לבנות אותה בצורה כזאת שתחסום כמה שפחות את שדה הראיה בדשבורד, ולכן יצרתי תבנית בין הדשבורד, שמשה וקורת A. בדיעבד החלק יצאה דיי מגושם והייתי מוותר על חלק מהנפח של התיבה וכן עושה בניה ״קלאסית״ על קורות הA (אולי אעשה זאת בעתיד).

כל המגברים והביט 1 יושבים בבגאז ברצפה כפולה, בגלל שרציתי גישה קלה לגלגל ספייר המקום לכל המגברים והביט 1 מאוד מצומצם וסידור הכבלים בצורה סבירה הוא מאוד מאתגר, אסיים את סידור הכבלים בקרוב.

בנוסף דיפנתי את שני הדלתות הקדמיות בכמה שכבות וכמה מוצרים מבית STP.

 

המערכת עובדת אבל יש עדיין כמה עניינים.

1. יש רעשי אלטרנטור, לא חזקים בכלל אבל כן מפריעים כאשר הרכב אינו בתנועה, אשמח לעצות/רעיונות איך להעלים אותם (ברכב הקודם לא היו רעשים אבל הזנתי את הביט 1 עם כבל אופטי)

2. יש לי שני זוגות של של מידבאסים, מאוד חזקים, אני ממש רוצה להשתמש בכולם, באס ממידבאס הוא כנראה החלק האהוב על במערכות  וחשבתי על לחבר את VIPERA 6  למגבר שישב בסט הקדמי ואת ההרץ (שהם יותר נצילים) לדלתות מאחור (לא מוגברים ממגבר חיצוני ומקבלים אות ועוצמה ישירות מהHUהמקורי) הבעיה מתחילה מזה שהם יקבלו full range מהמערכת המקורית ללא כל יכולת כיוון/חיתוך וכו.

מישהו פה עשה דבר כזה וקיבל תוצאה סבירה? 

 

3.jpg

5.MOV6.MOV7.MOV

8.JPG

9.JPG

1.HEIC 2.HEIC 4.HEIC 10.HEIC

11.HEIC 12.5.HEIC 12.HEIC 13.HEIC 14.HEIC 15.HEIC 16.HEIC 18.HEIC 19.5.HEIC 19.6.HEIC 19.HEIC 20.HEIC

21.HEIC 22.HEIC 23.1.HEIC 23.2.HEIC 23.4.HEIC 23.HEIC 24.HEIC 25.HEIC 26.HEIC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...