פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 857 צפיות
היי חברים , אחרי התקרית של ה6x9 שנשרפו בגלל קרוסאובר אני מתכנן להתחדש בקומפוננטים 6.5 חדשים. התקציב בין 800-1000 ש"ח. יודע להגיד על עצמי שאני אוהב צליל חם ומעדיף מיד ובאס מדויק ובועט על גבוה "צלול". יש סאב מוגבר+ הוופרים מה קומפוננט של אינפיניטי 6530cx ומגבר של 100w לערוץ(Infinity kappa). מציין שכרגע זה יהיה 2 Way אבל בהמשך יצטרף גם מיד ל3 Way. מתלבט בין ה Infinity kappa csx60 לאלפין s65 ולמורל מקסימוס. עם זאת אני בא בראש פתוח לרעיונות מחוץ לקופסא שלי.
הודעה אחרונה מאת EEEBBR, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, רכשתי סיטרואן c4 קקטוס ידני, מודל 2016. האם ניתן להחליף את מערכת המולטימדיה המובנית של הרכב, למערכת אחרת (שאינה של סיטרואן)? אינטואיטיבית, התשובה אמורה להיות כן, אבל בגלל שברכב זה המזגן (כמו גם פונקציות נוספות) נשלט דרך המולטימדיה, אני בספק גדול. תודה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת ברנד, -
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 495 צפיות
אהלן אז ככה קניתי קיה ספורטאז 2021 והמערכת מבחינת סאונד לא הכי טובה נגיד ככה אני מעוניין לשמור על המולטימדיה המקורית בעיקר בגלל הנוחות של ה AirPlay לכרגע קניתי מגבר של INFINITY קומפוננט של הרץ dsk165.3 ולאחורה הרץ Dcx165.3 בלי סאב את המערכת תיכננתי להתקין עם מנחת יש לי ניסיון בהתקנות עד כמה הסאונד ישתפר לי או שאני אהיה חייב להחליף את המערכת מולטי מדיה
הודעה אחרונה מאת Dorian144, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 619 צפיות
היי חברים, לפני כמה ימים במהלך נסיעה התחילו רעשים שפשוט שרפו את ה6x9 שעל המגש האחורי. תדר נמוך מאוד ומיד אחריו תדר גבוה מאוד שמחריש את האוזניים וחוזר חלילה. רק בניתוק המצבר, הרעשים הפסיקו. התחלתי לבדוק מה הבעיה ואחרי הצטלבות של ערוצים ורמקולים(רק קומפוננטים הקדמיים כי כאמור ה6x9 העלו עשן ופשוט ניצלו) וגיליתי שאחד הקרןסאוברים הוא הגורם לבעיה. גם כשהוא עובד צד/מוחלף ליציאה אחרת במגבר, הוא הבעיה. בתמונה רואים שאחד הנגדים שרוף. החלפתי אותו בנגד חדש עם ערך דומה והבעיה נשארה. מיד כשהמערכת נדלקת, יש "פיצוץ" ומתחיל סדר של תדר נמוך ואחריו תדר גבוה. כאמור, כל שאר הרכיבים נבדקו ועובדים בצורה טובה. החיווט מהמגבר שאליו הקרוס היה מחובר הוחלף…
הודעה אחרונה מאת EEEBBR, -
איך אני יודע אם אני צריך single din או double din ? יש לי פג'ו 208 2015 ייצור סלובקיה , מותקן מסך טאץ' 7 אינץ' מקורי . רוצה לשדרג למשהו נורמלי עם אפל קארפליי .
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום חברים, אחרי הרבה שנים שלא עסקתי באודיו לרכב, לאחרונה חזר לי החיידק והחלטתי לשדרג את המערכת ברכב. ברכב היה מערכת נחמדה מלפני 12 שנה בערך שעם הזמן הלכה והתפרקה לה אט אט. זה התחיל מרמקול שרוף ומחרחר (של פוקל אגב K2P) ועד מה ששבר אותי זה ה- HU של JVC שהתחיל לקרטע ולעשות בעיות במסך, בחיבור BT והיה מתנתק בכול בור בכביש. בתחילה חשבתי להחליף רק את ה- HU ולתקן את הרמקול השרוף, אבל יצא ככה (כרשום נדבקתי שוב) שיצאתי עם סטאפ חדש שלם שכולל את הנ"ל: מכשיר של אלפיין iLX-705D מגבר DSP של Audison AP F8.9 bit שמגביר סט קידמי של הרץ MLK 165.3 בחיבור אקטיבי בגישור כפול למיד בדלתות מאחור נשאר סט ישן אבל תקין של פוקל Performance PS 165 מגבר מונו Audison SR 1.500 שמגבי…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 5 תגובות
- 701 צפיות
שלום לכולם מה שלומכם? שאלה בבקשה: יש לי שברולט ספארק 2022. לא יודע איזה חברה הרמקולים שהגיעו עם הרכב. סה"כ אני שומע בסדר גמור, אך האם שידרוג הרמקולים לחברה אחרת ישפרו את הסאונד עוד יותר? ואם כן, איזו חברה מומלצת? הבנתי שjbl טיל, יש עוד? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת moter97, -
-
- 5 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לאשתי סוזוקי איגניס 2019 עם המולטימדיה המקורית. לא חפרתי לעומק בה אבל אני די משוכנע שאין לה חיבוריות של אנדרויאד-אוטו. יש שם אפלקציות אבל זה לא כל כך ידידותי למשתמש ובפועל משמש כרדיו בלבד ומוזיקה מועברת דרך BT מהטלפון. ראיתי מוצר זה: https://cbex.co.il/product/מערכת-מולטימדיה-לסוזוקי-איגניס-2019/ האם זה מומלץ? חלופה אחרת? אני לא בקיא גדול אבל מה שאני מחפש זה חיבור אנדרואיד אוטו. או לפחות חושב שזה מה שאני צריך. אשמח להתייחסות ועצות
הודעה אחרונה מאת פאר האורה, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 582 צפיות
שלום לכולם יש לי ניסאן נוט 2013 והתקנתי לה מערכת אנדרואיד לבד במקום מערכת זולה שהיתה שם קודם חיברתי דיבורית אוניברסלית שלא עושה את העבודה בכלל בגג של הרכב ליד המנורה הפנימית יש משהו שנראה כמו דיבורית מקורית של הרכב . ואיפה שכל החוטים של המולטימדיה יש קונקטור שלא היה מחובר לכלום כנראה שהיה מחובר למערכת המקורית השאלה אם יש דרך לחבר את הדיבורית הנל למערכת שלי כיום (מערכת מולטימדיה קלאסית) בצורה מסויימת מצרף תמונות שיעזרו להבין במה מדובר ... תודה רבה
הודעה אחרונה מאת אפי .., -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 418 צפיות
אהלן. המערכת שמגיעה עם הרכב רק באנגלית, כולל המפה והניווט. האפשרות של אנדרואיד אוטו שצריך כל פעם לחבר את הכבל לטלפון גם לא אידיאלית. מעוניין לדעת לגבי החלופות הקיימות: 1. להחליף לגמרי את המערכת במערכת תואמת מקור של אנדרואיד - אבל השאלה היא האם אני מאבד דברים כמו מבט על בזמן חניה, עזרה בחניה ושאר פיצ'רים? 2. לקנות מערכת בשם UX999 שמתחברת לאנדרואיד אוטו והופכת אותו לאלחוטית - רק שיש כמה דגמים ואני לא יודע מה לבחור. 3. אם יש אפשרות לפרוץ את המערכת ולעדכן לבד? מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת gil80, -
האם אפשר בכלל ?
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 642 צפיות
שלום רב, רכשתי סמארטפון חדש ובכל פעם שאני מניעה את הרכב צריך לעשות התחברות מחדש בין הבלוטוס לנייד, מישהו יודע מה הפיתרון לכך?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
מערכת לאוטו
מאת ortsur- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 621 צפיות
היי לכולם לפני שאקנה את המערכת הזאת רציתי לשאול מה דעתכם ואם הייתם משנים משהו😃 קומפוננט Morel tempo ultra 602 מגבר Pioneer GM-D8704 סאב Alpine SBE-1044BR תודה מראש
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 695 צפיות
שלום אנשים! אשמח לעזרת המבינים: יש לבת זוגתי יונדאי i10 והרמקולים ממש נדפקו, שומעים על הפרצוף ואני רוצה לעשות לה הפתעה ולהחליף לה את זוג הרמקולים מקדימה. 2 שאלות - הראשונה, בתקציב של איזור ה250-400 ש''ח לסט רמקולים מקדימה - איזה דגמים מומלצים היום? והאם בכלל טווח המחירים הזה יספק לי איכות סאונד טובה + ? השאלה השניה היא עד כמה מסובכת ההתקנה - מחייב בעל מקצוע או שלמי שיש רקע טכני עם צפייה של מס' סרטונים ביוטיוב יצליח? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 443 צפיות
אהלן מחפש שדרוג שיהיה ברמה טובה ל3008, מבחינת היקף תקציב ורכיבים מומלצים.. מישהו מכיר?
הודעה אחרונה מאת DIN_13345, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מעוניין לשדרג את הסאונד ברכב, אחרי שקראתי קצת גם פה בפורום וגם במקומות אחרים התייעצתי עם chat gpt כדי להתחשב גם בסוג המוסיקה שאני שומע והייתי שמח לקבל חוות דעת על ה ״הצעות״ שקיבלתי. התקציב הוא סביב 4k עם התקנה. אפשרות- 1 Component Speakers: JL Audio C2-650 Amplifier: Alpine MRV-F300 Subwoofer: Pioneer TS-WX130EA אפשרות- 2 קומפוננט- PS165V1 FOCAL מגבר- Focal IMPULSE 4.320 מגבר מונו- Rockford R500X1D סאב - PSB 200 אשמח להכוונה. מגב
הודעה אחרונה מאת Daniel car systems, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 880 צפיות
היי חברים, קניתי רמקולים לאטקה 2020, כולל רמקולים קדמיים, אחוריים, מגבר (5 ערוצים) וסאב. אחרי ההתקנה, הרמקולים הקדמיים לא מחוברים למגבר ויוצא מהם סאונד חלש מאוד. הטויטרים והאחוריים עובדים סבבה. המתקין אומר שזו בעיה במערכת של האטקה ויש לטויטרים ערוצים בנפרד והציע להחליף את המערכת מולטימדיה. מישהו מכיר את הסיאט אטקה ויודע אם זו בעיה אמיתית? יש דרך לחבר גם את הרמקולים הקדמיים מבלי להחליף מערכת מולטימדיה? רמקולים: קדמי: מורל מקסימו אולטרה אחורי: JL AUDIO דגם C1 מגבר: PIONEER GM-D9705 סאב: jbl 8 inch תודה!
הודעה אחרונה מאת CarAudio Workshop, -
הוויז מחפש רשת
מאת Judily- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הצילו הוייז מחפש רשת..... כל הנסיונות לפיתרון הבעיה כולל אתחול ועזרת "מומחים" לא צלחו. מה עושים?
הודעה אחרונה מאת tan tan, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 697 צפיות
שלום מסך המגע של המולטימדיה הקיימת, של בלאופונקט, הפסיק להגיב. האם יודעים להמליץ על תחליף מהארץ או מחו"ל? כמה מסובך יהיה להתקין לבד אם מזמינים מחו"ל? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת era, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 486 צפיות
שלום רב, יש בבעלותי מיצובישי ספייס סטאר עם מערכת Grundig GX-3800. האם מישהו יכו להמליץ על דונגל שיתמוך ויעבוד בחיבור אלחוטי במקום עם כבל? תודה
הודעה אחרונה מאת גיא זומר, -
- 6 עוקבים
- 13 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
שלום חברים, קיבלתי היום את המערכת מולטימדיה שהזמנתי מאליאקספרס וכמובן שהמסגרת לא הגיעה תואמת לרכב(כפי שהובטח לי), אבל אילתרתי והצלחתי להתגבר על זה, הבעיה היא שאני מחבר את כל הכבלים כמו שצריך והמערכת פשוט לא נדלקת, אולי אני מפספס משהו ואני לא יודע? ניסיתי אפילו להחליף את הפיוז, אבל כלום. בסרטון ניתן לראות הכל, למרות שבסרטון אני מחבר רק את הכבל חשמל, אבל לפני כן ניסיתי ביחד עם הכל... המערכת אמורה להידלק גם כשכלום לא מחובר מלבד הכבל חשמל, נכון? אשמח לעזרה כי אני אובד עצות והמוכר לא ממש עוזר.. סרטון-
הודעה אחרונה מאת Alon Goldfiz, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 490 צפיות
סאב מוגבר מחייב גם התקנה מלאה כמו מגבר רגיל? תודה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 833 צפיות
שלום לכולם. הרמקול האחורי ברכב משמיע רעשים לא נעימים בכלל, כנראה נקרע/התפוצץ או משהו בסגנון. מחפש לשדרג את השמע ברכב מבלי לקרוע את הכיס יותר מידי, שיהיו רמקולים איכותיים עם סאונד טוב ונעים שיחזיקו לנצח(: האם כדאי כבר לשדרג את כל הרמקולים כולל טוויטרים? ואיזה גודל אני צריך מבלי לפרק את הדלתות? רכשתי גם מסך מולטימדיה, אולי זה יעזור בבחירת הרמקולים, זה המסך: https://www.aliexpress.com/item/1005004784369560.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.5d2b18028aofgV תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת eliah00, -
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני הולך להחליף מערכת ברכב, הרמקולים ברכב ממש דפוקים ואחד מהם קרוע לגמרי, אני רוצה להחליף גם רמקולים. במערכת שאני יתקין כתוב לי עליה שהיא מיועדת לרמקולים 50W *4, השאלה האם צריך דווקא עד רמקולים עד 50W ופחות, [כמה וואט רמקולים פשוטים שמגיעים עם רכב פרייבט רגיל] או אפשר לשים גם לדוגמא רמקול 70W והוא רק לא יעבוד בתפוקה הכי גדולה שלו. תודה גדולה!
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בזמן האחרון כל האפליקציות קורסות אחרי הפעלה. כמו וויז וספוטיפיי עשיתי ריסט למערכת וזה לא עזר מה עוד אפשר לעשות
הודעה אחרונה מאת seohad, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 847 צפיות
היי קניתי לאחרונה cx5 2020 ומחפש לשדרג את המערכת הקיימת. אשמח להמלצות לקומפוננט מגבר וסאב קטן שלא יתפוס הרבה מקום עד אזור ה2500 כולל התקנה ואם יש מקום שאתם ממליצים להתקין בו😃
הודעה אחרונה מאת DIN_13345, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני עם סקודה קדויאק בימים אחרונים הרכב חזר מתיקון של החלפת 2 דלתות ימניים התיקון בוצע על ידי מוסך מטעם הביטוח של הנהג הפוגע שמתי לב מיד בפגיעה המשמעותי באיכות השמע בצד ימין הפעלתי גם את הBalance - Fader ושומעים בבירור את ההבדל בין צד ימני לצד שמאלי שלחתי סרטון לחברה אך לטענתם המוסך לא נגע כלל ברמקולים השאלה מי יכול לעזור לי בזה, האם עלי לפרק כל הדלתות כדי לגלות/להוכיח? בכלל נראה לי מוזר המצב הזה שאתה משאיר רכב אצל מוסך ובאפשרותו להחליף חלקים מקוריים בלי שתדע בכלל?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
היי לכולם יש לכם המלצה למגבר 4 ערוצים? עד אזור ה500 שקל תודה
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן, בבעלותי פולקסווגן פולו 6R והתקנתי עליה רמקולים חדשים, סאבוופר ומגבר. מולטימדיה: Pioneer AVH Z5050BT קומפוננט קדמיים: HERTZ CK165F (מחוברים לCrossOver) רמקולים אחוריים: מקוריים סאבוופר: של חברת ADVENT (לא בטוח לגבי הדגם המדוייק) מגבר: Premier PA5000, חמישה ערוצים שני הקומפוננט הקדמיים והסאבוופר מחוברים למגבר והרמקולים האחוריים מחוברים ישירות למולטימדיה ללא הגברה. המגבר הוא מגבר חמישה ערוצים ואני צריך לחבר אליו שלושה (שני רמקולים קדמיים וסאב). לצערי הסאבוופר לא מוציא סאונד לא משנה מה ניסיתי לעשות, שני סאבוופרים שונים לחבר את הסאב לכניסה של הרמקולים האחוריים (כמובן ביחד עם הRCA במערכת ובמגבר) החל…
הודעה אחרונה מאת V6, -
-
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי, אז אחרי כמעט 20 שנים, ה-HU שלי החזיר את נשמתו לבורא. מכיוון שאני לא ממש בעיניינים הללו בשנים האחרונות, אשמח להמלצה על מקום באיזור פ"ת בו אוכל לרכוש יחידת ראש 1DIN בעל שליטה אינטגרלית על סאב. עד עכשיו היה לי משהו של סוני, אני מחפש משהו ברמה טובה, סוני או פאיוניר וכו' לא משהו סיני. את ההתקנה אבצע בעצמי, רק לרכוש. תודה!
הודעה אחרונה מאת saay222,
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 401 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- שי
- BoazB11
- AmitGo
- Jack457
- samg
- mikk
- T_A
- SlowRide
- דאבל קלאצ
- itzik123
- RBRB
- David32
- chrono
- SixthGear
- אלעדית
- yoav911gt2
- eladts
- outnex
- `Infinity
- daniel.asu
- Liquidator
- itamar_by
- sperial
- urich
- kookoo1
- IsraCar
- elibaba
- פאר האורה
- רכוב כעומד
- פול-טנק
- *gal*
- נעם101
- DareDevil
- malcishua
- menir1
- Chabadi
- garicho
- Supertigre
- rashkana1
- Derish
- PASHUT
- flytomars
- om2
- פינקו
- amosbmw
- Itzik-b
- לירון .ה.
- chesh
- laviil
- 89cody
- discoTD5
- Avia
- Tal7
- fishmanl
- itaimoto
- גולדן191
- Golf_91
- Mushu_
- alex321
- Ldh_88
- ronrobin
- Gavrik
- yossiaviel
- mikyl
