Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי השבוע סנדרו סטפווי 2018 ואיכות הצליל, בינונית ביותר. מעוניין לשדרג את איכות השמע ברכב במינימום השקעה כי זה רכב שני בבית. 

האם החלפה של הרמקולים הקדמיים לקומפוננט עם טוויטרים נפרדים שיותקנו בדשבורד והחלפת הרמקולים האחוריים יכול להיות מספיק?

ללא החלפת המולטימדיה המקורית של הרכב (מצורפת תמונה שלה) וללא התקנת מגבר וסאב? או שאין מנוס ואם אני רוצה לשפר את הסאונד, חייב להחליף גם מערכת?

IMG_5710.webp

פורסם

המערכת של הסנדרו בסיסית ביותר 

החלפה של רמקולים בלבד לא תועיל הרבה 

אם אתה רוצה סאונד ברמה גבוהה אין מנוס מלהחליף את המערכת המקורית 

באחת אפטר-מרקט מבית טוב.

על הדרך תוכל לקבל גם פיצרים מתקדמים של אודיו כמו אקולייזר רחב 

קרוס אובר, תיקוני זמנים. יציאות למגבר. אנדרואיד אוטו - או אפל קאר-פליי ועוד.

 

 

פורסם

תתחיל להחליף למסך תואם מקור חשוב שתיקח מסך באמת איכותי שהמעבד סאונד טוב ישפר לך ויתן לך עוד בסיס לשיפור בעיקר בדגמים שיש פלטפורמה ts10

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
בתאריך 26.7.2025 בשעה 23:16, DRcarLEd כתב:

תתחיל להחליף למסך תואם מקור חשוב שתיקח מסך באמת איכותי שהמעבד סאונד טוב ישפר לך ויתן לך עוד בסיס לשיפור בעיקר בדגמים שיש פלטפורמה ts10

אין לי שאיפה להגיע לרמת אולפן או לפוצץ את האוטו במוזיקה בווליום מטורף, כן רוצה לשמוע איכותי יותר ממה שנותן הבסיס. 

אם נגיד אני לא מחליף את המערכת אבל כן את הרמקולים ובנוסף שם סאב אקטיבי שאליו מחברים גם את הקומפוננטים? זה משהו שכן ישדרג את הסאונד?

פורסם
לפני 51 דקות, FluffyShit כתב:

אין לי שאיפה להגיע לרמת אולפן או לפוצץ את האוטו במוזיקה בווליום מטורף, כן רוצה לשמוע איכותי יותר ממה שנותן הבסיס. 

אם נגיד אני לא מחליף את המערכת אבל כן את הרמקולים ובנוסף שם סאב אקטיבי שאליו מחברים גם את הקומפוננטים? זה משהו שכן ישדרג את הסאונד?

 זה ישדרג אבל לא ישמעו טוב

 

המסך זה הדבר הראשון משפיע 

הבסיס הבסיס זה המסך. אני אמרתי תתקין פשוט דגם טוב ולא בשמיים ויתן לך שיפור מורגש ואולי יספיק לך. ואם לא זה יתן לך בסיס לשידרוג רמקולים אפילו בלי מגבר

 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...