Jump to content

danielmiz11

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של danielmiz11

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום לכולם, מחפש מערכת מולטימדיה מאליאקספרס לשברולט ספארק 2013 (להבנתי ts-10 הם טובים אז אשמח לעזרה במציאת מולטימדיה עם המעבד הזה). מצורף תמונה של המולטימדיה שקיימת לי עכשיו ושל החיבור הראשי ברכב תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...