Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

תקופה שלא כתבתי בפורום ותמיד כיף לחזור - אז ברוכים הנמצאים ! 

אחרי תקופה ארוכה של התפשרות על איכות ושימוש במשדר FM לניגון מוזיקה דרך בולוטוס של הטלפון

התפנה לי זמן והחלטתי לשדרג.

החלטתי שאני הולך על נגן אודיו רגיל ומוותר על המולטימדיה.

אז רכשתי נגן משומש של kenwood בתור התחלה - מצרף תמונה, אחרי שיטוטים אצל ספקים בארץ ומשם באינטרנט מצאתי גם מסגרת דאבל דין תואמת.

עכשיו אני מניח שהשלב הבא הוא ה"כלוב" - מסגרת מתכת שבעצם מחזיקה את הנגן, וכאן השאלה :
האם המסגרות הללו בגדלים סנדרטיים או שאני צריך לחפש אחת תואמת לנגן ? 

מצרף גם תמונה של מסגרת לדוגמא שמצאתי בעלי אקספרס.

 

תודה לכולם ובשורות טובות

Screenshot 2025-09-12 225943.png

Screenshot 2025-09-12 230828.png

WhatsApp Image 2025-09-12 at 22.53.17.jpeg

פורסם

בכל חנות מערכות זרוק מלא ״כלוב״ ברזל

 

מה שהיינו עושים פעם זה 

פנאל של 7. כמו שהעלת

מגירה שלא יהיה חור מה שהעלת

 

ומשתמשים בשתי פלחים שמחזיקים את הרדיו המקורי מעבירים אותם עם הברגים לרדיו החדש. נדרש לעשות קצת התאמות ולהיזהר שהברגים לא ארוכים שלא יפגעו ברכיבים בתוך הרדיו

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני 21 שעות, AUDIO KING כתב:

 

מעולה תודה רבה ! 

אגב, לנפש שאוהבת ללמוד - איך ידעת לאתר אחד שמתאים בדיוק לדגם ? או שזה מותאם פר יצרן ולא דגם ?

 

לפני 14 שעות, DRcarLEd כתב:

בכל חנות מערכות זרוק מלא ״כלוב״ ברזל

 

מה שהיינו עושים פעם זה 

פנאל של 7. כמו שהעלת

מגירה שלא יהיה חור מה שהעלת

 

ומשתמשים בשתי פלחים שמחזיקים את הרדיו המקורי מעבירים אותם עם הברגים לרדיו החדש. נדרש לעשות קצת התאמות ולהיזהר שהברגים לא ארוכים שלא יפגעו ברכיבים בתוך הרדיו

 

אז זהו ששאלתי בחנויות בארץ ומאחר וכולם עברו לעבוד גורף עם מולטימדיות (לפחות זה הרושם שקיבלתי) אין לאף אחד. 

אולי תדע לתת לי כוון איפה למי יכול להיות זרוק ? מניח שיעלה פחות מלהזמין בחו''ל

לאיזה שני פלחים אתה מתכוון ברדיו המקורי ? בספלאש זה רדיו גדול (גודל של 2 DIN)

 

Suzuki Splash 2009 Stereo CD MPS Radio Head Unit E19 | eBay UK

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...