Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת הנוכחית עושה בעיות עם באסים. משהו נשרף שם כנראה.

אני מחפש המלצה למערכת של כ1K כולל התקנה. או אשמח לשמוע המלצה אחרת.

 

פורסם

אתה מתכוון ליחידת הראש או רמקולים שאתה מעונין לשדרג?

 

הבעיה היא לא בהכרח במערכת אלא אולי ברמקולים.

מה בדיוק הבעיה?

פורסם

הבעייה ברמקולים כנראה. 

בבאסים הוא פשוט עושה צליל לא נעים. 

המערכת עצמה סבבה לגמרי , הוחלפה, לא מקורית. 

פורסם

אוקיי, אז מה אתה רוצה לבצע בפועל?

להחליף נטו רמקולים?

להוסיף מגבר?

להוסיף סאב?

התקציב די מוגבל מעבר לשורה הראשונה (שניה).

 

לגבי צליל לא נעים, צריך להבין גם כמה מזה נובע מרעידות של פאנלים/חיפוי דלת. זה משהו שבוודאי ימשיך גם אח"כ אם לא יטופל עם/בלי קשר.

פורסם

אפשר להשיג אותם בערך בפחות 200 ש"ח. ויש בעקרון כבר MKII להם, לא ברור לי לגמרי מה מופיע בחנויות האלו.

והם פחות מתאימים ללא הגברה. סדרת המקסימו/מקסימוס קצת יותר.

@AUDIO KING עם רעיונות נוספים?

 

מגבר חיצוני יציע שליטה הרבה יותר טובה על הרמקולים, איכות וגם עוצמה אם היא דרושה, בהשוואה למגבר הפנימי של מרבית יחידות הראש.

אבל, כמובן שזה מגדיל את ההוצאה, מעבר לעלות הרכישה של המגבר, שכן יש צורך בעוד אביזרי התקנה ובהתאם גם עלות ההתקנה.

וזה פתח למציאת נקודות תורפה נוספות במערכת בכללותה, כמו פאנלים רועדים ו/או חוסר איזון שיצריך כיוון מדויק יותר ואולי אף התקנת בידוד/איטום ברכב (מינימום בדלתות).

  • רעיון טוב! 1
פורסם

התקנה זה 150? 

אני רוב הזמן עם חלון פתוח. 

מה זה פאנלים רועדים? 

מה העלות של מגבר ואיפה הוא יישב? זה חובה עם רמקולים אלה?

אני בסך הכל מחפש סט מומלץ בערך במחיר הזה

פורסם
בתאריך 10.5.2025 בשעה 19:37, arik100 כתב:

אשמח לשמוע המלצה אחרת.

אם יש לך מערכת אפטר-מרקט ולא מקורית זה כבר טוב.

 

איך לנצל 1K כולל התקנה? 

 

קומפוננט נציל לדלתות מקדימה Infinity REF-6530CX

רמקולים 6X9 בתא המטען או מתחת לכיסאות עם תיבות JBL Stage1 9631 

תוסיף 300-350 התקנה.

ואתה ביעד.

 

 

 

פורסם
פורסם
בתאריך 12.5.2025 בשעה 19:52, arik100 כתב:

הבעייה ברמקולים כנראה. 

בבאסים הוא פשוט עושה צליל לא נעים.

 

בתאריך 12.5.2025 בשעה 20:13, Tom_22 כתב:

לגבי צליל לא נעים, צריך להבין גם כמה מזה נובע מרעידות של פאנלים/חיפוי דלת. זה משהו שבוודאי ימשיך גם אח"כ אם לא יטופל עם/בלי קשר.

 

בתאריך 13.5.2025 בשעה 11:30, arik100 כתב:

מה זה פאנלים רועדים?

 

לדעתי, לפני שאתה רץ לקנות דברים כדאי שתבדוק אצל מישהו שמבין שמה שיש לך עכשיו מותקן היטב. אם נסעת בשטח וקיבלת מכה או טלטלה ומשהו התנתק או זז מהמקום או איזו חתיכה במרכב זזה ויוצרת ויברציות לא נעימות.

על סמך מה קבעת שהבעיה ברמקולים?

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

על סמך העובדה שהצליל נשמע לא טוב בבאסים וזה קרה פתאום גם ברכב הקודם שלי וגם שם החלפתי את הרמקולים וזה הסתדר( החלפתי אז גם את המערכת...)

מה אתם ממליצים לעשות? למי ללכת ? כל איזור המרכז זה סבבה בערך.

אני לא חושב שאשקיע יותר מ1000, לא רואה את עצמי נשאר יותר משנה עם הרכב הנוכחי

 

פורסם
לפני 11 שעות, arik100 כתב:

על סמך העובדה שהצליל נשמע לא טוב בבאסים וזה קרה פתאום גם ברכב הקודם שלי וגם שם החלפתי את הרמקולים וזה הסתדר( החלפתי אז גם את המערכת...)

מה אתם ממליצים לעשות? למי ללכת ? כל איזור המרכז זה סבבה בערך.

אני לא חושב שאשקיע יותר מ1000, לא רואה את עצמי נשאר יותר משנה עם הרכב הנוכחי

 

 

דיברנו בווסאצפ המסך שלך המעבד סאונד שלו לא איכותי

גם אם תחליף רמקולים לא תנצל את הכוח שלהם והאיכות שלהם כמו שצריך

 

אם הרמקולים שלך לא מחררים אז עדיף מסך

אם הרמקולים מחררים כבר אז להתקין סט קומפןנט נציל כמו Jbl קלאב

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...