Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

בגלל כיוון גרוע והתקנה גרועה נשרפו לי הטוויטרים (בדקתי במקום מקצועי)

יש לי סט של פוקל k2 

אני שומע בעיקר טראנס, ישראלי ישן ורוק ישן.

זקוק להמלצה לטוויטרים חדשים, בעדיפות להזמנה מאמזון/אייבי/חול 

ברמה של הפוקל ואולי מעבר

תקציב של 500 שח

תודה וברכה

פורסם
לפני 9 דקות, AUDIO KING כתב:

רק לפני זמן קצר רכשת את הסט 

מה קרה? מה זה אומר כיוון גרוע והתקנה גרועה? 

האלמנט הותקן אקטיבי ? 

 

 

פחות מבין בזה אבל בeq הוא שם לי הרבה טרבל ולא איזן את העוצמה של המגבר…

פורסם

הרבה טרבל באקולייזר לא אמור לגרום לזה את עניין המגבר צריך לבדוק 

ועדיין מוזר לי שבסט כזה אין הגנה בקרוס הפסיבי על הטוויטרים.

 

בסט הזה יש טווטר TKM בעכבה 4 אום נקודת החיתוך בקרוס היא 3KHZ 

אתה יכול ללכת על טווטר של מורל MT220 או MT22 הישנים 

שניהם מעולים סביב התקציב ועובדים יפה בשילוב עם אלמנטים של פוקל.

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 20 שעות, AUDIO KING כתב:

הרבה טרבל באקולייזר לא אמור לגרום לזה את עניין המגבר צריך לבדוק 

ועדיין מוזר לי שבסט כזה אין הגנה בקרוס הפסיבי על הטוויטרים.

 

בסט הזה יש טווטר TKM בעכבה 4 אום נקודת החיתוך בקרוס היא 3KHZ 

אתה יכול ללכת על טווטר של מורל MT220 או MT22 הישנים 

שניהם מעולים סביב התקציב ועובדים יפה בשילוב עם אלמנטים של פוקל.

 

 

 

 

 

לא נכנסתי יותר מידי למה קרה.

 

יש עוד המלצות? ניסיתי למצוא את הטוויטרים שבאו עם הסט אבל היבואן עדיין לא חזר אלי.

לגבי MT22, איך הישנים? יותר טובים? 

ראיתי גם שיש דגם MT-250

 

פורסם

 

שניהם נהדרים גם ה MT220 וגם ה MT22 הישנים יותר

ה-MT250 גם לא בתקציב וגם טכנית הם 6 אום זה אלמנט ששיך לסידרת האילייט. למרות שחלק מהחנויות מציינות 4 אום 

וגם ראיתי אלמנטים כאלו שכתוב עליהם פיזית 4 אום 

ככל הידוע לי אלמנט אמיתי כזה הוא 6 אום 

וקח בחשבון יש זיופים בשוק ,אז תקנה ממקור אמין.

 

https://www.tuninghifishop.sk/files/attachement/morel_elate.pdf

פורסם
לפני 2 דקות, AUDIO KING כתב:

 

שניהם נהדרים גם ה MT220 וגם ה MT22 הישנים יותר

ה-MT250 גם לא בתקציב וגם טכנית הם 6 אום זה אלמנט ששיך לסידרת האילייט. למרות שחלק מהחנויות מציינות 4 אום 

וגם ראיתי אלמנטים כאלו שכתוב עליהם פיזית 4 אום 

ככל הידוע לי אלמנט אמיתי כזה הוא 6 אום 

וקח בחשבון יש זיופים בשוק ,אז תקנה ממקור אמין.

 

https://www.tuninghifishop.sk/files/attachement/morel_elate.pdf

אני חושב שאני הולך על ה-220
מקווה שהם יהיו באותה רמה כמו הפוקל שהיו לי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...