Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי רכב BMW X1 שנת 2016 (F48)

 

החלפתי קוקפיט ומאז ההחלפה קופצות לי 3-4 התראות במסך שלא נכונות.

1. מים חסרים בוישרים

2. מצבר חלש

3. התראה על נסיעה במדרכה

4. נראה לי משהו שקשור לתאונה

 

מצ"ב סרטון ותמונה של הבעיה

 

 

Screenshot 2025-03-16 at 12.25.00 PM.png

פורסם
לפני 22 דקות, AUDIO KING כתב:

ביצעת איפוס תקלות עם OBD.?

 

 

אין לי OBD.

יש לחבר מחשב\טאבלט כזה שאחרי טיפולים הוא מאפס\שולח לסריקה מחדש.

האם אפשר לאפס עם זה או חייב את הOBD?

 

פורסם

יש לך שקע OBD 

אתה צריך מכשיר מתאים שתומך בפרוטוקול של הרכב יש OBD פשוטים 

יש כאלו אוניברסאליים ,כאלו ייעודיים ,וכאלו משוכללים בהרבה שנמצאים במוסכים.

תברר עם החבר אבל ממה שידוע לי ברכבי BMW אתה כנראה תצתרך OBD ברמת מוסך 

וזה לא רק המכשיר עצמו אלא גם הידע להשתמש בו כראוי.

 

 

 

 

פורסם
לפני 13 דקות, AUDIO KING כתב:

יש לך שקע OBD 

אתה צריך מכשיר מתאים שתומך בפרוטוקול של הרכב יש OBD פשוטים 

יש כאלו אוניברסאליים ,כאלו ייעודיים ,וכאלו משוכללים בהרבה שנמצאים במוסכים.

תברר עם החבר אבל ממה שידוע לי ברכבי BMW אתה כנראה תצתרך OBD ברמת מוסך 

וזה לא רק המכשיר עצמו אלא גם הידע להשתמש בו כראוי.

 

 

 

 

https://www.aliexpress.com/item/1005008405191215.html?spm=a2g0s.imconversation.0.0.1e073e5fweyy8s&aem_p4p_detail=202503160401244533964601330160005100934&algo_pvid=f3b6600c-13cd-4ee9-b59e-6656c3a2669d&algo_exp_id=f3b6600c-13cd-4ee9-b59e-6656c3a2669d-3&pdp_ext_f={"order"%3A"-1"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!USD!6.94!6.94!!!50.00!50.00!%40212a70c017421228843227525edb6d!12000044901318453!sea!IL!1659047487!X&curPageLogUid=pJShyf8ufFMj&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&search_p4p_id=202503160401244533964601330160005100934_1

זה OBD שלדעתך יתאים?

ולגבי המכשיר - יש איזשהו בחור שמתעסק בכל הקידודים\סטייג'ים (בחור בשם דניאל מאיזור נתניה) שאמר לי לדאוג לכבל הזה והוא יעשה את השאר.

השאלה אם זה יכול לפגוע\להרוס לי את הרכב\לוח מכוונים?

 

מה הכוונה OBD ברמת מוסך?

 

פורסם

ראשית אני לא מומחה בתחום

אני אומר לך דברים שאני יודע מידע כללי.

 

בקישור זה כבל OBD ללא המכשיר 

ואני לא יודע אם הוא מתאים או לא לרכב שלך 

 

אנשים שמתעסקים בשיפורי רכב "טיונרים" מחזיקים מחשבים משוכללים לרכב 

 

מחשב OBD ברמת מוסך או "טיונר" הוא לא מחשב בסיסי לחובב הרכב הממוצע 

זה מחשב יקר בהרבה בעלות אלפי שקלים שמציג אינפורמציה מרובה 

ונותן לבצע התאמות ושיפורים שלא ניתן לבצע ב OBD בסיסי.

 

ושוב ,זה לא רק המכשיר עצמו אלא גם הידע להשתמש בו כראוי. 

 

הייתי ממליץ לך להגיע לבעל מקצוע בתחום שמומחה ברכבי BMW 

ואם אתה רוצה אחד מומלץ שנחשב בטופ , הייתי מגיע לעבדין מוטור-ספורט.

אם הוא לא ידע לפתור לך את הבעיה אז אני לא יודע מי.

https://www.facebook.com/p/Abdeen-Motorsport-עבדין-מוטור-ספורט-100063249277444/

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...