Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני מתקשה לבחור ברדיו דיסק מתאים לי....

יש לי סאב וקומפוננט ומגבר 4 יציאות שמחוברים אליו.

ויש לי רמקולים אחוריים מתכוון להגביר דרך הרדיו-דיסק.

אני מחפש רדיו דיסק :

- קורא MP3 מהר מאוד

- שליטה מלאה על הסאב

- בלי קפיצות!!

- איכות איכות איכות של סאונד !!

- לא מחפש דולפינים ותצוגות והשטויות האלה.(אבל שלא יראה מגעיל כמובן :smile::smile:)

- אקולייזרים וכיוונים שונים ומתקדמים.

- הצגת שם השיר

 

תקציב: בסביבות ה 1000 שקל.

 

המלצות אנשים!!!!:smile::smile:

פורסם

מבחינת כיוונונים ואיקולייזרים, כדאי לך ללכת על פיוניר סדרה6 או7 יד שניה....

 

אבל מבחינת איכות הייתי ממליץ לך ללכת על האלפיין 9845, פצצה של מכשיר, יש אותו לחבר שלי, גם בו לא חסרים כיוונים איקוליזרים ושליטה על הסאב והוא נחשב לאיכותי מאוד.....http://www.islandsoundisrael.co.il/zap/products.aspx?id=52

 

אני הייתי הולך על האלפיין

פורסם

האתר שפירסמת נותן שם מפרט ממש לא נכון לגבי האלפיין הזה , אין לו שני יציאות למגבר יש לו רק אחת

אין לו שליטה לצנג'ר , המכשיר הוא 4*45 ולא 4*50

פורסם

יש לי את הרדיו דיסק הנל (9845)

 

אחלה מכשיר שולט לגמרי על סאב. 2 יציאות למגברים. אחד לסאב ואחד לרמקולים.

מכשיר מאוד איכותי . היה לי קודם פיוניר 750 שנחשב למכשיר טוב אבל האלפיין לא רואה אותו ממטר מבחינת סאונד. אם אתה מחפש יותר אנימציות וכאלה אז קח פיוניר.

×
×
  • תוכן חדש...