Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג שמח.

לפני שבועיים כתבתי הודעה שבא אני הולך לעשות ראש מנו באונו,1.1,מנוע פייר עקב מים בסעפת הפליטה ובאגזוז.

פתחתי את הראש ומצאתי שמספר מעברי מים התרחבו,נאכלו ויש זליגה של מים לתא השריפה(מצ"ב תמונה).יש לציין שהמישור לא נראה בעין מעוות .זהו העונש בשימוש במי ברז לקירור.אני צריך לקחת אותו למילוי והשחזה.

שאלתי היא, כמה עולה טיפול בראש מנוע כזה?ומה הם מבצעים בטיפול סטנדרתי?ואם אני מבצע את ניקוי וליטוש השסתומים והמעברים

והחלפת גומיות שסתומים בעצמי,אז העלות תהיה קטנה יותר?

וגם,אם מישהו מכיר מקום טוב לשיפוץ מנועים בחיפה.

תודה,ארז

head.JPG

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

עצה חינם!

השאר את עבודת מלוי הראש השחזת השסתומים, והחלפת הגומית לידי ידיו המקצועיות, של חרט הראשים!

בשורה התחתונה , הדבר יהיה זול יותר מקצועי יותר, ואמין יותר!(הבדל המחירים לא משמעותי(הרכבה לא נכונה מצידך, עלולה לגרום לנזק גדול יותר, ומצריך כלי לכווץ קפיצים, וכלי להשחזת שסתומים, ומשחת קרבורנודום!)

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המחיר שיפוץ ראש כמו שצריך נע בין 300 ל-1000 ש"ח לרכבים סטנדרטיים [מרובעי צילינדרים, מתומני או בעלי הקסה-שסתומים :) ]

 

אם אתה מפרק ה-כ-ל כולל הכל ומוסר רק את הראש למילוי, ניקוי יישור ושיפוץ אלה הסכומים האמורים, צפה לנזק של כ500 ש"ח על עבודה טובה באמת.

 

 

אם תמסור ראש קומפלט לשיפוץ - ותצפה שיחזור אליך ראש קומפלט חזרה - אזי המחיר יאמיר.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
המחיר שיפוץ ראש כמו שצריך נע בין 300 ל-1000 ש"ח לרכבים סטנדרטיים [מרובעי צילינדרים, מתומני או בעלי הקסה-שסתומים :) ]

 

אם אתה מפרק ה-כ-ל כולל הכל ומוסר רק את הראש למילוי, ניקוי יישור ושיפוץ אלה הסכומים האמורים, צפה לנזק של כ500 ש"ח על עבודה טובה באמת.

 

 

אם תמסור ראש קומפלט לשיפוץ - ותצפה שיחזור אליך ראש קומפלט חזרה - אזי המחיר יאמיר.

 

 

 

רון.

מה אתה אומר?זה יכול להגיע לאלף??

וכמה עולה ראש מפירוק?

מישהו מכיר חרט מאיזור חיפה?

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם
מה אתה אומר?זה יכול להגיע לאלף??

וכמה עולה ראש מפירוק?

מישהו מכיר חרט מאיזור חיפה?

מי קונה ראש מפירוק??!!( הראש שלך תקין רק צריך מלוי ישור והשחזת שסתומים, וכמובן החלפת שסתומים)!

החלפת "ראש בראש" לא אמורה לעבור את ה500 שקל!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...