Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טיבי די לקשקש. אף אחד לא אמר משהו כנגד הקבוצות מאיטליה - רק התנגדו פה לדרך המשחק האיטלקית שלטענתם היא משעממת.

 

לא יודע מה איתכם אבל לדעתי לראות 120 דקות של מלחמץ העולם השלישית מוסווית בגמר אירופי זה לפעמים מאד מושך. תראו לי עוד 2 קבוצות שיכולות לספק קרבות כמו טאקינרדי VS גאטוסו, טאקינרדי נראה תמים אבל הוא לא וגאטוסו? ספידי גונזלס פראייר לידו.

 

אולי אתם מעדיפים לראות הרבה שערים, דרמות, מהלכים יפים - אבל אתם צריכים להבין שכדורגל הוא לפעמים לא זה. לפעמים כדורגל זה להילחם עד למוות ולראות מי יעשה את הטעות הראשונה, מה שלצער רבים לא קרה. האיטלקים מחונכים כך על ידי המאמנים שלהם פשוט לשחק בלי טעויות אפליו אם זה על חשבון האטרקטיביות או הפוזה.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טיבי די לקשקש. אף אחד לא אמר משהו כנגד הקבוצות מאיטליה - רק התנגדו פה לדרך המשחק האיטלקית שלטענתם היא משעממת.

 

לא יודע מה איתכם אבל לדעתי לראות 120 דקות של מלחמץ העולם השלישית מוסווית בגמר אירופי זה לפעמים מאד מושך. תראו לי עוד 2 קבוצות שיכולות לספק קרבות כמו טאקינרדי VS גאטוסו, טאקינרדי נראה תמים אבל הוא לא וגאטוסו? ספידי גונזלס פראייר לידו.

 

אולי אתם מעדיפים לראות הרבה שערים, דרמות, מהלכים יפים - אבל אתם צריכים להבין שכדורגל הוא לפעמים לא זה. לפעמים כדורגל זה להילחם עד למוות ולראות מי יעשה את הטעות הראשונה, מה שלצער רבים לא קרה. האיטלקים מחונכים כך על ידי המאמנים שלהם פשוט לשחק בלי טעויות אפליו אם זה על חשבון האטרקטיביות או הפוזה.

 

 

ראלימן

 

אני אמרתי משהו אחר?

אתה ראית שאני כתבתי משהו אחר?

זה נכון.....

אני מסכים עם זה....

אבל, אי אפשר להשמיץ את הכדורגל האיטלקי לגמריי שהוא תמיד כזה.... ריאל - מילאן היה טוב, מילאן - דפורטיבו היה טוב, יובה - ריאל היה טוב....

Back to the original - NC again.

פורסם
טיבי די לקשקש. אף אחד לא אמר משהו כנגד הקבוצות מאיטליה - רק התנגדו פה לדרך המשחק האיטלקית שלטענתם היא משעממת.

 

לא יודע מה איתכם אבל לדעתי לראות 120 דקות של מלחמץ העולם השלישית מוסווית בגמר אירופי זה לפעמים מאד מושך. תראו לי עוד 2 קבוצות שיכולות לספק קרבות כמו טאקינרדי VS גאטוסו, טאקינרדי נראה תמים אבל הוא לא וגאטוסו? ספידי גונזלס פראייר לידו.

 

אולי אתם מעדיפים לראות הרבה שערים, דרמות, מהלכים יפים - אבל אתם צריכים להבין שכדורגל הוא לפעמים לא זה. לפעמים כדורגל זה להילחם עד למוות ולראות מי יעשה את הטעות הראשונה, מה שלצער רבים לא קרה. האיטלקים מחונכים כך על ידי המאמנים שלהם פשוט לשחק בלי טעויות אפליו אם זה על חשבון האטרקטיביות או הפוזה.

 

 

ראלימן

 

זה המתכון המושלם למשחק משעמם :roll:

שיביאו גולים, מהלכים, סלאלומים, בעיטות חופשיות כמו שרק בקהאם יודע לבעוט...

 

אני לא אוהב כדורגל איטלקי, מה לעשות.

172

פורסם
טיבי די לקשקש. אף אחד לא אמר משהו כנגד הקבוצות מאיטליה - רק התנגדו פה לדרך המשחק האיטלקית שלטענתם היא משעממת.

 

לא יודע מה איתכם אבל לדעתי לראות 120 דקות של מלחמץ העולם השלישית מוסווית בגמר אירופי זה לפעמים מאד מושך. תראו לי עוד 2 קבוצות שיכולות לספק קרבות כמו טאקינרדי VS גאטוסו, טאקינרדי נראה תמים אבל הוא לא וגאטוסו? ספידי גונזלס פראייר לידו.

 

אולי אתם מעדיפים לראות הרבה שערים, דרמות, מהלכים יפים - אבל אתם צריכים להבין שכדורגל הוא לפעמים לא זה. לפעמים כדורגל זה להילחם עד למוות ולראות מי יעשה את הטעות הראשונה, מה שלצער רבים לא קרה. האיטלקים מחונכים כך על ידי המאמנים שלהם פשוט לשחק בלי טעויות אפליו אם זה על חשבון האטרקטיביות או הפוזה.

 

 

ראלימן

תגיד, מה אתה מנסה להנות בכוח ?

 

היה חרא של משחק, שיעמום טוטאלי, שום טקטיקה , שום בטיח ושום בצל.

 

זה לא בושה להגיד את זה אתה יודע, מותר שיהיה חרא של כדורגל, אסור להסכים עם זה.

 

כדורגל זה show, מופע, בידור, אטרקציה, אל תנסה לחפש את מה שלא קיים, אם אתה נהנה לראות שתי קבוצות שמטרתן אחת , להרוס, תסתכל בושידו , WWF , כנסת ישראל , מה שאתה רוצה, אל תגיד לי שאתה מוצא את היופי הזה בכדורגל, זה לא המטרה, המטרה היא להבקיע , בראש ובראשונה ולא לדאוג לא לספוג.

 

אני מוכן להמר על הרבה מאוד כסף שחוץ מכמה מזוכיסטים ואוהבי אלפא למינהם (לא כולם) אין הרבה אנשים שירוצו ויראו את המשחק הזה שוב, גם אתה לא.

 

לעומת זאת את המשחק של מנצ'סטר עם ריאל או ריאל נגד מילאן אני יכול לראות שוב ושוב ושוב .

 

צריך להוציא חוק נגד קבוצות כאלה וחוק נגד אנשים שנהנים מזה, לכו תראו בייסבול ותתנעגו על כמה טקטיקה יש בסמכתא של הפיצ'ר .

 

טפו כוס אמק על האיטילקים ועל איטליה 90 (תחילתו הרשמית של עידן הכדורגל המגעיל)

פורסם
טיבי די לקשקש. אף אחד לא אמר משהו כנגד הקבוצות מאיטליה - רק התנגדו פה לדרך המשחק האיטלקית שלטענתם היא משעממת.

 

לא יודע מה איתכם אבל לדעתי לראות 120 דקות של מלחמץ העולם השלישית מוסווית בגמר אירופי זה לפעמים מאד מושך. תראו לי עוד 2 קבוצות שיכולות לספק קרבות כמו טאקינרדי VS גאטוסו, טאקינרדי נראה תמים אבל הוא לא וגאטוסו? ספידי גונזלס פראייר לידו.

 

אולי אתם מעדיפים לראות הרבה שערים, דרמות, מהלכים יפים - אבל אתם צריכים להבין שכדורגל הוא לפעמים לא זה. לפעמים כדורגל זה להילחם עד למוות ולראות מי יעשה את הטעות הראשונה, מה שלצער רבים לא קרה. האיטלקים מחונכים כך על ידי המאמנים שלהם פשוט לשחק בלי טעויות אפליו אם זה על חשבון האטרקטיביות או הפוזה.

 

 

ראלימן

תגיד, מה אתה מנסה להנות בכוח ?

 

היה חרא של משחק, שיעמום טוטאלי, שום טקטיקה , שום בטיח ושום בצל.

 

זה לא בושה להגיד את זה אתה יודע, מותר שיהיה חרא של כדורגל, אסור להסכים עם זה.

 

כדורגל זה show, מופע, בידור, אטרקציה, אל תנסה לחפש את מה שלא קיים, אם אתה נהנה לראות שתי קבוצות שמטרתן אחת , להרוס, תסתכל בושידו , WWF , כנסת ישראל , מה שאתה רוצה, אל תגיד לי שאתה מוצא את היופי הזה בכדורגל, זה לא המטרה, המטרה היא להבקיע , בראש ובראשונה ולא לדאוג לא לספוג.

 

אני מוכן להמר על הרבה מאוד כסף שחוץ מכמה מזוכיסטים ואוהבי אלפא למינהם (לא כולם) אין הרבה אנשים שירוצו ויראו את המשחק הזה שוב, גם אתה לא.

 

לעומת זאת את המשחק של מנצ'סטר עם ריאל או ריאל נגד מילאן אני יכול לראות שוב ושוב ושוב .

 

צריך להוציא חוק נגד קבוצות כאלה וחוק נגד אנשים שנהנים מזה, לכו תראו בייסבול ותתנעגו על כמה טקטיקה יש בסמכתא של הפיצ'ר .

 

טפו כוס אמק על האיטילקים ועל איטליה 90 (תחילתו הרשמית של עידן הכדורגל המגעיל)

 

אתה בעצמך אמרת - המשחק של ריאל נגד מילאן היה משחק טוב...מילאן איטלקית, ועובדה היה משחק מהנה?

נכון, המחצית השנייה והארכה היה על הפנים, אבל המחצית הראשונה הייתה מאוד מהנה וטובה לדעתי.

Back to the original - NC again.

פורסם

היה משחק מאוד חלש לגמר צ"מפיונס ליג!!(בייחוד לעומת הגמרים בשנתיים שלוש האחרונות!)

אבל סה"כ מילאן הציגה השנה כדורגל די יפה והתקפי(לא הכי אופיני לקבוצה איטלקית!!)

הקבוצה הטובה יותר והאטרקטיבית יותר ניצחה ונשאר לומר:

forza milan!!!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו


×
×
  • תוכן חדש...