Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואו. יש לי הרבה מה לכתוב - אנא תסבלו איתי כמו שסבלתם את הגמר הזה :D

 

יש כאלה שקוראים לזה כדורגל טקטי, אולי כדורגל הגנתי, חלק אומרים שזה כדורגל משעמם - אני קורא לזה כדורגל איטלקי ב"מיטבו". לא יודע מה הייתה התכנית משחק של אנצ'לוטי אבל יובה עלתה במטרה לבדוק כמה זמן יקח לשחקני מילאן להתעייף. מילאן נשברה בערך עם הפציעה של רוקה ג'וניור (סיפור משעשע בפני עצמו), לא שזה תרם/עזר/שינה משהו בכדור שינה הזה שנגמר איכשהו עם גביע...

 

אז מה היה? גול לא ברור שלדעתי נפסל בחצי צדק, אבל נ]סל בעיקר בגלל הקטנת ראש של שופט גרמני אחד שעסק רק בזה - הקטנת ראש. זה אפילו הגיע לנק' שבה הוא החליט להעלים עין, חצי בגלל טיפשות וחצי כנראה בגלל עצלות. היה הרבה הומור ציני של פרשן ושדר ישראליים, למען האמת אפילו הצחיקו אותי והיו לנקודת האור מן הבודדות של המשחק הזה. נחזור לרוקה ג'וניור בהחלט הקומדיה של הגמר הזה, איך שהוא קיפצץ ודידה מרחבה לרחבה פשוט עשה לי את היום. נראה כאילו הוא נשלף ישירות מאיזה קליפ של AFROMAN, פשוט משעשע לראות אותו מנסה לעשות שפגט ומידית תופס בביצים שלו ומזיל דמעה :lol: .

 

נק' אור - בופון, ללא ספק השוער הטוב בעולם כיום. עם כל הפוזה שלו ועם כל השואו לבחור פשוט יש את זה מעבר לכל ספק. פררה, מונטרו, בירינדלי ותוראם. חומת ברלין קטנה ליד ארבעתם אני לא חושב שהיטלר עצמו עם מתקפת בליץ קריג מרהיבה היה מסוגל לעבור את ההגנה, סליחה, מבצר הזה של יובה. דאבידס -לדעתי החילוף הכי מוטעה של ליפי, אפילו אם דאבידס היה מגיע למצב של רוקה ג'וניור הוא יותר טוב מזלייאטי. גאטוסו - אנרג'ייזר התקשרו וביקשו לעשות פירסומת, מסכים לכל מילה של שגיא בנושא. הבחור גילה פשוט כמויות עצומות של נחישות, עוצמה, כח והרבה הרבה הרבה סיבולת. פירלו בלט לטובה בניהול המשחק עד לכניסה של קונטה, אגב קונטה עצמו היה לא רע בכלל!. תוראם וזאמברוטה עשו עבודה נפלאה על הקו השמאלי!.

 

נק' חושך (חוץ מהמשחק עצמו..) - קמורנסי. ללא ספק ילדון שאין לו מקום לא ביובה, לא במילאן ולא בקב' הנשים של עירוני פ"ת. טרזגה - הוא הגיע בכלל? כל כך נאיבי כל כך פשוט לא שיחק היום . יחד איתו "בלט" דל פיירו שנכשל בלהביא את הכושר שהיה נגד ריאל במשחק השני. רוקה ג'וניור - מלבד הקומדיה שהבחור סיפק בהארכה לא תרם בשום אספקט למשחק הזה והיה עושה בשכל אם היה נשאר במילאנו. רוי קוסטה אותו כנ"ל כמו רוקה ג'וניור. שני המאמנים שבחרו לשחק בטקטיקה שהבליטה כל כך טוב כדורגל איטלקי מהו.

 

מצד שני המשחק לא היה אכזבה מלאה - מדהים היה לראות איך אפשר לעבור 120 דקות משחק רצופות מבלי לעשות אף טעות. וכאן הכדורגל האיטלקי מצטיין - אין טעויות משמע אין גולים. חבל רק שברמות האלה שחקנים לא יכולים לזהות שהשוער כבר על הרצפה ואז לבעוט לפינה השנייה.

 

סיכומים:

שישית בירות.

קילוגרם פיצוחים.

4 שעות ורבע.

 

שווה? לא ממש. במיוחד שיובה הפסידו. :(:x:cry:

 

מה היה חסר? התשובה הברורה מכל, אפילו לאוהדי מילאן פאבל נדבד. אחרת כל המשחק הזה פשוט נראה כמו עינוי במרת, של איזה טירה חשוכה אי שם בצפון אנגליה.

 

FORZA יו.. מה פורצה? מי פורצה? איזה פורצה ואיזה נעליים :!:

 

ראלימן,

בעיקר מאוכזב, ולא רק מזה שיובה הפסידה.

תודה טרזגה על הפנדל הנפלא.

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

איטלקים אפילו בפנדלים לא מצליחים לכבוש. :?

אני מבטיח לך שאם היה גמר אנגלי: מנצ'סטר - ניוקאסל, הייתי מהמר על 5 שערים לפחות במשחק!

 

אבל לא נורא, מילאן אלופת אירופה, בכלל העונה הזו לא הייתה מיוחדת ממש.

 

לילה טוב :wink:

172

פורסם

במילה אחת - ביזיון! :lol:

 

בכמה מילים, צריך להעלים את הכדורגל העולמי לכמה חודשים.

צריך לסגור סשארם א-שייח' את כל קברניטי הכדורגל העולמי (בעיקר האירופאי) ולשנות בדחיפות את חוקי המשחק... לא יודע מה מו ולמה אבל זה נהיה גרוע יותר משנה לשנה.

הכדורגל הרומנטי, הפשוט, המהנה של שנים עברו נעלם ובמקומו מגיעות למשחק טקטיקות.

חאלס, מספיק!!!!!!

אנחנו רוצים שערים, אירועים, רוצים לראות את מרקו ואן באסטן כובש בוולה מהאוויר, רוצים לראות את רוברטו באג'יו בוכה ואת רומאריו שמח, רוצים להנות!!!!!!!!!!!!!!

פעם ראשונה בחיים שלי שאני נרדם, כן כן, נ-ר-ד-ם מול הטלוויזיה במשחק כדורגל!!!!!!

חייבים לעשות עם זה משהו.

:-)

פורסם
במילה אחת - ביזיון! :lol:

 

בכמה מילים, צריך להעלים את הכדורגל העולמי לכמה חודשים.

צריך לסגור סשארם א-שייח' את כל קברניטי הכדורגל העולמי (בעיקר האירופאי) ולשנות בדחיפות את חוקי המשחק... לא יודע מה מו ולמה אבל זה נהיה גרוע יותר משנה לשנה.

הכדורגל הרומנטי, הפשוט, המהנה של שנים עברו נעלם ובמקומו מגיעות למשחק טקטיקות.

חאלס, מספיק!!!!!!

אנחנו רוצים שערים, אירועים, רוצים לראות את מרקו ואן באסטן כובש בוולה מהאוויר, רוצים לראות את רוברטו באג'יו בוכה ואת רומאריו שמח, רוצים להנות!!!!!!!!!!!!!!

פעם ראשונה בחיים שלי שאני נרדם, כן כן, נ-ר-ד-ם מול הטלוויזיה במשחק כדורגל!!!!!!

חייבים לעשות עם זה משהו.

 

לא ראית מספיק משחקים של בית"ר ירושלים לאחרונה... :?

פורסם
במילה אחת - ביזיון! :lol:

 

בכמה מילים, צריך להעלים את הכדורגל העולמי לכמה חודשים.

צריך לסגור סשארם א-שייח' את כל קברניטי הכדורגל העולמי (בעיקר האירופאי) ולשנות בדחיפות את חוקי המשחק... לא יודע מה מו ולמה אבל זה נהיה גרוע יותר משנה לשנה.

הכדורגל הרומנטי, הפשוט, המהנה של שנים עברו נעלם ובמקומו מגיעות למשחק טקטיקות.

חאלס, מספיק!!!!!!

אנחנו רוצים שערים, אירועים, רוצים לראות את מרקו ואן באסטן כובש בוולה מהאוויר, רוצים לראות את רוברטו באג'יו בוכה ואת רומאריו שמח, רוצים להנות!!!!!!!!!!!!!!

פעם ראשונה בחיים שלי שאני נרדם, כן כן, נ-ר-ד-ם מול הטלוויזיה במשחק כדורגל!!!!!!

חייבים לעשות עם זה משהו.

 

לא ראית מספיק משחקים של בית"ר ירושלים לאחרונה... :?

 

האמת, בליגה שלנו התרגלתי לטוב לאחרונה מכיוון שקבוצתי מכבי נתניה נתנה הצגות לא רעות בכלל....

בכל מקרה - אפילו כשבית"ר משחקת רע יש שערים, המון שערים... :lol::twisted:

:-)

פורסם

ידידי ראלימן, אתה טועה.

אני יודע מה היה חסר - גולים!

אמנם אני לא יודע אם היה משחק טקטי, כי לא צפיתי בכל המשחק, אבל משחק ללא גולים,

מבחינתי, הוא לא משחק טוב. אמנם יש משחקים של 0-0 שיכולים לגרום להנאה.

לגבי בופון, ממש שוער מעולה. אינסטינקט חד, זינוקים טובים!

172

פורסם
הרוסי עשה את שלו

 

:wink:

 

Shevagol.jpg

 

Veyron סחטיין על הניחוש .

 

זה מה שכתבתי אחרי החצי גמר :

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=10742&postdays=0&postorder=asc&start=15

 

הכדורגל האיטלקי הוא לא טקטי ולא בטיח, משעמם, מרגיז , הורס, לא יצירתי, חרא זה מילים יותר טובות להגדיר אותו, האיטלקים עלו על הדרך להרוס את הכדורגל, הם הגיעו למסקנה שאם אין להם מספיק שחקנים מוכשרים ומספיק כסף כדי לקנות אותם הם פשוט יגדלו שחקנים שהורסים וכמו שכולם יודעים, להרוס הרבה יותר קל מלבנות.

 

טפו על הכדורגל האיטלקי המשעמם .

פורסם
הרוסי עשה את שלו

 

:wink:

 

Shevagol.jpg

 

Veyron סחטיין על הניחוש .

 

זה מה שכתבתי אחרי החצי גמר :

 

https://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=10742&postdays=0&postorder=asc&start=15

 

הכדורגל האיטלקי הוא לא טקטי ולא בטיח, משעמם, מרגיז , הורס, לא יצירתי, חרא זה מילים יותר טובות להגדיר אותו, האיטלקים עלו על הדרך להרוס את הכדורגל, הם הגיעו למסקנה שאם אין להם מספיק שחקנים מוכשרים ומספיק כסף כדי לקנות אותם הם פשוט יגדלו שחקנים שהורסים וכמו שכולם יודעים, להרוס הרבה יותר קל מלבנות.

 

טפו על הכדורגל האיטלקי המשעמם .

 

נראה שקל לנחש תוצאות של כדורגל איטלקי... :wink:

"כדורגל",

כן בטח.

172

פורסם
רק מילאן...

 

מתנת פרישה למגן הגדול ביותר איי פעם......מאלדיני.

למרות שהוא לא פורש אחרי זה, אבל שיהיה לו כשיפרוש בשנה הבאה:)

 

 

רק יובנטוס ....

 

מתנת פרישה לחלוץ הגדול ביותר איי פעם.... דל פיירו

למרות שהוא לא פורש אחרי זה , אבל שיהיה לו כשיפרוש עוד 5 שנים :)

 

 

 

 

:shock:

 

אוי אוי אוי לא הקצנת טיפה, אה?

לדעתי, הכי גדול איי פעם זה ואן באסטן...אבל בלי קשר יש לך את פלה, ועוד הרבה חלוצים ענקיים..וגם היום, זה לא שדל פיירו נחשב ללא ספק לחלוץ הכי טוב בעולם....רוב האנשים היום בעולם אם כבר מחשיבים את הנרי או ואן ניסטלרוי לטובים ביותר...אבל דל פיירו? לא הכי טוב היום, וללא ספק, לא הכי טוב איי פעם.

 

התכוונתי לאבסורד בדבריך...

מה הקשר... אתה אומר מתנת פרישה למגן הגדול ביותר של מילאן

ואז אתה אומר למרות שהוא לא פורש...

אז אם הוא לא פורש זו אינה מתנת פרישה...

כתבתי את מה שכתבתי בשביל שתבין עד כמה מה שכתבת אבסורדי..

שכן מאלדיני עוד יכול לזכות בתארים מהסיבה הפשוטה שהוא עוד לא פרש....

פורסם
רק מילאן...

 

מתנת פרישה למגן הגדול ביותר איי פעם......מאלדיני.

למרות שהוא לא פורש אחרי זה, אבל שיהיה לו כשיפרוש בשנה הבאה:)

 

 

רק יובנטוס ....

 

מתנת פרישה לחלוץ הגדול ביותר איי פעם.... דל פיירו

למרות שהוא לא פורש אחרי זה , אבל שיהיה לו כשיפרוש עוד 5 שנים :)

 

 

 

 

:shock:

 

אוי אוי אוי לא הקצנת טיפה, אה?

לדעתי, הכי גדול איי פעם זה ואן באסטן...אבל בלי קשר יש לך את פלה, ועוד הרבה חלוצים ענקיים..וגם היום, זה לא שדל פיירו נחשב ללא ספק לחלוץ הכי טוב בעולם....רוב האנשים היום בעולם אם כבר מחשיבים את הנרי או ואן ניסטלרוי לטובים ביותר...אבל דל פיירו? לא הכי טוב היום, וללא ספק, לא הכי טוב איי פעם.

 

התכוונתי לאבסורד בדבריך...

מה הקשר... אתה אומר מתנת פרישה למגן הגדול ביותר של מילאן

ואז אתה אומר למרות שהוא לא פורש...

אז אם הוא לא פורש זו אינה מתנת פרישה...

כתבתי את מה שכתבתי בשביל שתבין עד כמה מה שכתבת אבסורדי..

שכן מאלדיני עוד יכול לזכות בתארים מהסיבה הפשוטה שהוא עוד לא פרש....

 

מצד אחד צודק. אבל מאלדיני אחרי הכל בן 34, ולדעתי יש מצב שהוא יפרוש עכשוי למרות שהוא האריך את חוזהו בשנה לאחרונה, אבל אם הוא יפרוש עכשיו, הוא יפרוש כווינר, וכמגן הטוב ביותר, לדעת רבים (שחקן ההגנה היחידי איי פעם שזכה בתואר שחקן השנה בעולם, שנת 94 אני חושב).

Back to the original - NC again.

פורסם

בקשר לכדורגל האיטלקי...יש לכם טענות עוד?מילאן ניצחה את רייאל במשחק מעולה של שני הצדדים, יובה ניצחה את ריאל במשחק מעולה של שני הצדדים. נכון, יובה הובסה בבית על ידי מאנצ'סטר, אבל לכל קבוצה יש יום חרא. אי אפשר להגיד על הכדורגל האיטלקי שהוא חרא כדורגל, ואישית ממש נהנתי בחצי שעה הראשונה.

ממש אבל ממש לא הבנתי את החילוף של אנצ'לוטי...הוא הוציא את רוי קוסטה והכניס את אמבורסיני?! קשר אחורי במקום קשר התקפי?!?!! ועוד ריבלדו עדיין על הספסל? למה הוא לא הכניס אותו...זה שחקן שבנגיעה מנצח משחקים....

חבל....פשוט לא הנבתי....אבל אז זה כבר היה מצב שכל מאמן רצה לשמור על התוצאה וויותר פחד מאשר יזם.

אני מאוד נהנה לראות את הכדורגל האיטלקי...מי יש לכם בספרד שבאמת נחשבת לאחת הטובות בעולם? רק ריאל. בארסה, עם כל האהדה אליה - עלובה. ולנסיה - חזקה, אבל לא ברמה של ריאל, וכנל גם דפורטיבו.

אנגליה? מנצ'סטר וארסנל.

איטליה? מילאן, יובה, ולדעתי ולדעת רבים גם אינטר.

במשחקים בליגת האלופות האיטלקיות לא סגרו את המשחק ושיחקו בונקר, והיו משחקים יפים. תראה את מילאן, ניצחה את דפורטיבו לה קורוניה 4-0! את ביירן מינכן היא ניצחה גם כן וכך הלאה....אולי איטלקית נגד איטלקית זה פחות יפה,אבל בכללי האיטלקיות לא משחקות סגור והעונה הן הוכיחו את מעמדן באירופה לטעמי... לא שיחקו בונקר!

 

וחוץ מזה...אני זוכר משחקים ענקיים באיטליה....

Back to the original - NC again.


×
×
  • תוכן חדש...