Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתוך "Ynet"- שוטר, אתה מסכן אותי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יהיה בסדר חבר'ה, לדעתי תוך שבוע תראו כתבה שאומרת שהשטות הזאת של חסימת שני נתיבים הופסקה.

 

יהיה בסדר, אל תתיאשו!

פורסם

לא יאומן כמה שזה מעצבן הדבר הזה!

כול כך הרבה יש למשטרת התנועה לעשות בנושא האכיפה אך משום מה הם תמיד מצליחים לעשות את הדבר הלא נכון!

:-)
פורסם

מצעבן לקרוא שוב ושוב את הכתבות האלו בגלל שהם כל כך נכונות,

ואנחנו בתור אזרחים פשוטים לא יכולים לעשות כלום.

 

כ-ל-ו-ם.

 

הלוואי שהכתבה הזאת תיפול לידי מישהו מדרג בכיר בעל השפעה.

או שלא.

הסמור,

האיש והאגדה, אשר לא ראה פחד מימיו, וכאשר ראה, ברח...

פורסם
אני מקווה שזה יסגור לך את הפינה...

[כן, בביתר יש כמה גאוני מחשבים שהעלו אתר לאוויר...]

המילה ביתר וגאונים לא מסתדרת לי באותו משפט.

ואני עדין מתקשה להבין איך לעזאזל ביטוי כל כך אידיוטי נקלט לשפה שלנו.

 

דניאל.

אשכנזי גאה.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

דניאל, בגלל אנשים כמוך נולד הביטוי "יא אשכנזי!". וכל אחד יכול לקרוא ולפרש את הביטוי כראות עיניו. לטוב ואולי גם לרע.

 

גם החתימה שלך לא כ"כ נאורה, "גרגר כושי, גרגר!" מוזר לראות שחתימה כזאת עוברת את ה'צנזורה' של הפורום.

 

 

יוסי.

לא שחור ולא אוהד בית"ר, אבל נגעל מאנשים כמו הנ"ל.

 

 

"אשכנזי גאה", ז"א גאה במובן של נושך כריות?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
דניאל, בגלל אנשים כמוך נולד הביטוי "יא אשכנזי!". וכל אחד יכול לקרוא ולפרש את הביטוי כראות עיניו. לטוב ואולי גם לרע.

 

גם החתימה שלך לא כ"כ נאורה, "גרגר כושי, גרגר!" מוזר לראות שחתימה כזאת עוברת את ה'צנזורה' של הפורום.

יוסי, יש לי חתימה בשבילך :-P "פרפר יוסי, פרפר":wink:

 

נראה לי שלקחת את הדברים ברצינות יתר...

 

 

נ.ב.

מישהו עוד זוכר את "מועדון האשכנזים"?....נוסטלגיה:rolleyes:

פורסם

יוסי, בקריאה חוזרת של תגובתי חוששני שלא תבין מדוע אני אומר "לקחת את הדברים ברצינות יתר" אז אבהיר את עמדתי.

מילא אם הייתה כתובה רק התגובה על בית"ר (שגם היא בטלה בשישים), אך ברגע שתוסיף לזה את ה"אשכנזי גאה" + החתימה זה מקבל פרופורציה אחרת פחות רצינית ויותר אבסורדית בכיוון של הומור עם כוונה "להדליק".

 

לסיכום, יש מספיק על מה למחות אך לפעמים יש לקחת דברים בפרופורציה. כמו כן, אינך יכול לצפות מהמנהלים להשקיע זמן רב בדיקדוק ועבירה על כל הודעות והחתימות (שמשתנות לא פעם) מעבר למגמת ניהול הפורום הרגילה שנעשית בהתנדבותם ולכן אם לטעמך חתימה וכיו"ב חורגות מגבול הסביר אתה תמיד יכול לפנות למנהלים בה"פ בבקשה שהם יבחנו את הצורך לצנזר.

 

מצמץ, אם אין כסף ל95 שיתדלקו 98 :wink:

פורסם

אפשר לסכם את הכל הציטוט אחד...

ספר לי, מה בוער לכם כל כך הכביש הזה, מלבד יחסי ציבור וכותרות בתקשורת שאין לה מושג קלוש אפילו בתחום? למה היכן שאתם באמת ובתמים נחוצים, לא רואים אתכם? מכיר את העומס בכביש החוף עד מכון וינגייט, בגלל נהגים אנוכיים המשתמשים במפרץ האוטובוסים כדי לעקוף את העומס מימין? אני משער שכן. האם אתה יודע שהם תוקעים את כל התנועה כשהם מנסים לשוב ולהידחף? אני מניח שכן. אז למה לא עומדת שם ניידת כל בוקר, וחוסמת את הנתיב? מאות שעות פקק היו נחסכות, זיהום אוויר היה מצטמצם, שעות עבודה, כסף למשק, בלאי לרכב. אבל אם תהיה שם, מי יעמוד על כביש 6 ומי יופיע בחדשות ערוץ 10? מכיר את פקק התנועה באורך של קילומטר בפניה ימינה מכביש 40 לכביש 461 (צומת הטייסים)? אני משער שכן. שוטר אחד שהיה מונע מנהגים חסרי חשבון לעקוף משמאל, היה עושה פלאים לאיכות החיים של כולם. אבל אם יהיה שם, מי יקיים פקק תנועה מלאכותי בכביש 6?

 

לסיכום מכתבי, מר קראדי, ברצוני להסביר לך עניין אחד חשוב. שוטר שמפריע לתנועה, הוא שוטר רע. אין לכך שום ביטוי אחר. הוא שוטר שמעודד תאונות דרכים ולא מונע אותן. הוא שוטר שגורם לעצבים וכאוס, ולא מנטרל. הייתי גם שמח אילו יכולת להסביר כיצד בעידן בו אתה מתלונן על מחסור בכוח אדם, מצאת לנכון להשקיע מאותו משאב יקר שלך, דווקא במקום הפחות נדרש מכל. זאת אומרת, אם נניח לרגע שהמטרה לא הייתה אך ורק להופיע בטלוויזיה, כמובן

 

כרגיל, מישטנת ישראל (הטעות במקור, ורן, אל תעלב לי ;-)), מחפשת את המטבע מיתחת לפנס, כולם רודפים את המצלמה, כולם רוצים להראות טוב בTV, כולם רוצים להיות גיבורים. הבעיה היא שאף אחד לא מוכן להשקיע! כולם רוצים הלהיזכר כאילו שעשו. אבל השינוי לוקח זמן, והם לא יוכלו ליקצור את הפרות של עמלם, אז כולם מחפשים פיתרונות "אינסטסט"... אינסטנט יש רק בפודינג, והוא גם לא כזה טעים כמו האמיתי...

אומרים: הדואג לימים זורע חיטה, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים...

 

תחשבו על זה...

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

המשטרה מזמן פשטה את הרגל, אפילו את המדים למתנדבים (ביחידות התנועה לפחות) מספקת עמותת "אור ירוק" .פני המדינה כפני המשטרה אין אכיפה הפשיעה גואה, אנשים רוצחים אחד את השני בגלל סיגריה, תאונות דרכים (לא מהירות סתם בגלל אלימות בכביש)....

בזמנו שניגשתי לדבר עם קצינה במתנ"א היא אמרה לי שאומנם היא באה עם מוטיבציה לשנות את התפיסה, אבל מהר מאוד למדה שאף אחד לא מעוניין שיהיה שינוי.

ובזמנינו שכל דבר נבדק עפ"י מידרוג וסקרים (בקרוב אף את רה"מינו נבחר ע"י SMS ) תגלו שהסוס ההולנדי יביא להפחתה בתאונות הדרכים.... למה, איך תשאירו עבר למשטרת ישראל

 

מתוך זהו-זה: "מה אתה חושב שלשוטר אין כובע מתחת לשכל"

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

×
×
  • תוכן חדש...