Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתוך "Ynet"- שוטר, אתה מסכן אותי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המילה ביתר וגאונים לא מסתדרת לי באותו משפט.

 

דניאל.

מאוכזבים מאובדן האליפות, כעבור מספר ימים הגיעו אורי ובית"ר למשחק גמר הגביע נגד מכבי ת"א. 90 הדקות הסתיימו בשיוויון 1:1 (דני נוימן כבש לבית"ר וויקי פרץ הישווה למכבי ת"א. בהארכה כבש אורי שער אך הוא נפסל, ומספר דקות לסיום ההארכה פגע הכדור בידו של אחד משחקני מכבי, השופט הצביע על הנקודה הלבנה ומלמיליאן לקח את הכדור, בעט - והחמיץ ("בפנדל, הרגליים רעדו לי לפני הבעיטה. לא יכולתי לגשת לכדור. הרגשתי שהרגליים שוקלות 200 קילו", מלמיליאן על הפנדל שהחמיץ).

 

ואז, ממש על סף הדקה ה- 90 מוכשל שחקן בית"רי על יד דגל הקרן,

אין לך מה לדאוג. :roll:

 

אה , ועוד מילה לא במקום על מלמיליאן , והחגיגה שעשינו לעבאס סואן זה יהיה כלום לידך.:idea:

 

שמר

יציע מזרחי. :mm_tongue

פורסם
יהיה בסדר חבר'ה, לדעתי תוך שבוע תראו כתבה שאומרת שהשטות הזאת של חסימת שני נתיבים הופסקה.

 

יהיה בסדר, אל תתיאשו!

 

הם לא יפסיקו עד אשר "השטות" הזו תגרום לתאונת שרשרת.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
דניאל, בגלל אנשים כמוך נולד הביטוי "יא אשכנזי!".
יוסי בגלל אנשים כמוך הביטוי הזה הוא מחמאה :-P

 

אה , ועוד מילה לא במקום על מלמיליאן , והחגיגה שעשינו לעבאס סואן זה יהיה כלום לידך.:idea:

 

שמר

יציע מזרחי. :mm_tongue

חוליגן.

 

זה אפילו מתחרז עם מלמיליאן. :lol:

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אני מקווה שזה יסגור לך את הפינה...

[כן, בביתר יש כמה גאוני מחשבים שהעלו אתר לאוויר...]

לא ממש..

יותר כמה אנשים, שממש לא בטוח שהם אוהדי בית"ר, קיבלו קצת $$$ מאדון גאיידמק בשביל לבנות אתר..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הם לא יפסיקו עד אשר "השטות" הזו תגרום לתאונת שרשרת.

כשתהיה תאונה הם יאשימו את הנהג, יפילו עליו איזה סעיף שכוח אל ויאכפו גם אותו במהלך הפקקים שהם יוצרים בכוונה.

כמובן שלשם כך הם יזדקקו לתקציב נוסף לרכישת המכשיר היקר שאוכף את העבירה הזאת וכמובן- כוח אדם נוסף וכמה ניידות חדשות.

אז הם יצאו לעוד מבצע אכיפה יומרני ויעשו קופה, וחוזר חלילה...

 

בעצם אנחנו חיים את זה יום יום...

dirty old man

need love too

פורסם
כשתהיה תאונה הם יאשימו את הנהג, יפילו עליו איזה סעיף שכוח אל ויאכפו גם אותו במהלך הפקקים שהם יוצרים בכוונה.

כמובן שלשם כך הם יזדקקו לתקציב נוסף לרכישת המכשיר היקר שאוכף את העבירה הזאת וכמובן- כוח אדם נוסף וכמה ניידות חדשות.

אז הם יצאו לעוד מבצע אכיפה יומרני ויעשו קופה, וחוזר חלילה...

 

בעצם אנחנו חיים את זה יום יום...

הזכרת לי את השיר של הגששים:

 

בבית הספר מלמדים אותנו שלא לסמוך על המזל

ובזיעת אפך תאכל לחם.

דברי חכמה דברים נבונים, אלא מה?

תלמידים הרבה יש ברוך השם

בתי ספר הרבה - אין.

למה? - אין תקציב

מה עושים? - מפעל הפיס

בשביל מה?

בשביל לבנות הרבה בתי ספר מה שאין.

בשביל מה לבנות?

בשביל ללמוד וללמד

מה ללמד? - ללמד שלא תסמוך על המזל,

ובזיעת אפך תאכל לחם.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

אכפת לכם בבקשה לא לריב על השטויות האלה של הגזע (אשכנזי VS מזרחי), אחרת ינעלו את השרשור ואני לא אוכל להגיב לנושא העיקרי... :wink:

 

נראה שהשוטרים האלה מחפשים בכוח דרכים "לאזן" את תקציב המדינה...

לפני כמה שנים - כשאזרח היה עושה עבירה ושוטר היה תופס אותו, השוטר היה מסביר לאותו אזרח שמה שהוא עשה לא היה בסדר ושילמד להבא לא לעשות ככה, היו לוחצים ידיים ונפרדים, איש, שוטר, לדרכו..

 

אבל זה היה פעם. (לפני 10 - 15 שנה)

 

והיום...:

(תרחיש שקרה כבר) ניידת מקרטון מונחת באיילון, אישה (שכנראה נהגה 95 קמ"ש) קולטת את ה"ניידת", עוצרת בצד ויוצאת לדבר עם ה"שוטר", מאחורי הקרטון יוצא אליה שוטר חי, "גברת, זה לא ניידת אמיתית" "מצטערת, הייתי בטוחה שהוא תפס אותי על מהירות מופרזת, טוב..." "רגע, לאן את הולכת?" "חזרה לאוטו...?" "לא לפני שתקבלי את הדו"ח הזה על עצירה בכביש מהיר..."

 

עצוב, (או מצחיק) אבל זה קרה.

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

×
×
  • תוכן חדש...