Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

חבר טוב שלי התגייס לפני כמה חודשים לצה"ל.

הוא בבסיס כבר שבוע והוא אמור לסגור 21. (לא קרבי או משהו).

הוא נמצא בקורסים בצריפין.

כרגע המצב הנפשי שלו על הפנים.

הוא נפרד מהחברה.

הוא רב עם ההורים.

הוא פשוט שבוררררררר.

ואני יודע כי אני מכיר אותו כל חיי.

קשה לו והוא כל היום בוכה בטלפון.

הוא לא רוצה לצאת מצה"ל לא על 21 ולא על 24.

הוא רוצה לשרת. ורוצה לתרום למדינה.

הוא פשוט חייב כמה ימים של שקט בבית!

אז אני פונה אלייכם חברים יקרים.

לא בקטע של בוא נדפוק את צה"ל ולא בקטע של בוא נלמד איך עובדים על הרופא בשביל גימלים.

אני מבין שזה לא בסדר.

אבל במקרים כאלה אין דבר כזה.

בתור חבר אני חייב לעזור לו לפני שהוא יעשה לעצמו משהו.

בצבא לא שמים עלייו כמו על כל חייל אחר.

וכמובן שכל בוקר 99 אחוז מהפלוגה נרשמים לחובש...

אז גם אם הבעיה שלו רצינית לא ממש ישימו עליו.

 

הוא חייב להוציא גימלים.

לשבת קצת בבית להרגע.

הצבא והכל מסביב פשוט גמר אותו.

 

האם מישהו שמבין יכול להסביר לי איך הוא יכול להוציא גימלים?

להעלות חום?

ובבקשה לא דברים כמו לאכל אפר של סיגריה וגירים.

כי זה ממש לא לעניין.

אני מדבר איתו קבוע בכל יום ומנסה בכל כוחי לעזור לו ולגרום לו להרגיש יותר טוב.

אך ללא הועיל.

הפתרון האחרון זה חופש בבית.

אני מבין שזה לא בסדר ואולי אפילו קצת מכוער.

אבל יש לו באמת בעיה.

אולי לא בריאותית אבל זה גם משהו.

הוא לא רוצה ללכת לקב"ן ולפנות לייעוץ.

הוא בחור סגור.

וזה ממש לא בא בחשבון אצלו.

אני ישמח אם מישהו יעזור לי אפילו בפרטי.

 

תודה לכולם.

ROVER=~~

פורסם

הדרך היחידה שאני מכיר לקבל גימלים ,זה להתהפך עם קטנוע (אצלי זה היה בטעות) .

 

זה כואב ,זה יכאב ,אבל בסוף יושבים בבית.

 

אאה בעצם גם מישהו בגדוד שלי דפק לעצמו כדור ברגל כדי לרדת משמירה (זה כבר היה בכוונה )

אם לא מספיק שבוז כדי לעשות את זה אז לדעתי הוא סתם בכיין.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
הדרך היחידה שאני מכיר לקבל גימלים ,זה להתהפך עם קטנוע (אצלי זה היה בטעות) .

 

זה כואב ,זה יכאב ,אבל בסוף יושבים בבית.

 

אאה בעצם גם מישהו בגדוד שלי דפק לעצמו כדור ברגל כדי לרדת משמירה (זה כבר היה בכוונה )

אם לא מספיק שבוז כדי לעשות את זה אז לדעתי הוא סתם בכיין.

 

תסלח לי.....

אבל "לדפוק" לעצמך כדור ברגל כדי לרדת משמירה זה לא משהו להתגאות בו.

זו ממש טיפשות לשמה!!!!!!!!!!

עםרעיונות כאלה אתה יכול לעשות לי ולכולם טובה ופשוט לא להגיב!

תודה!

ROVER=~~

פורסם

 

גם מישהו בגדוד שלי דפק לעצמו כדור ברגל כדי לרדת משמירה (זה כבר היה בכוונה )

אם לא מספיק שבוז כדי לעשות את זה אז לדעתי הוא סתם בכיין.

 

לא מספיק להיות שבו"ז בשביל לעשות דבר כזה , צריך להיות שרוט בקנה מידה אסטרונומי

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...