Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי יודע היכן ניתן להשיג פוליש ו/או ואקס לרכב בצבע של האוטו?

כך פשוט נעלמות השריטות במקום להתמלא בצבע הלבן או החום של התכשירים הרגילים.

יש לי חבר עם רכב שחור שביצע לעצמו ואקס (שמגיע בצבע שחור!) הרכב היה בעל שריטות ולאחר ואקס בחומר רגיל והיה מאוד לא יפה, ועכשיו הרכב נראה לאחר צבע, פשוט מדהים!!!

איפה מוצאים פוליש או ואקס כאמור, בצבע הרכב,

 

דני ממצת אור

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

יש ב ace ווקס עם תוספת צבע ותוספת של אודם בצבע של הפוליש.

עשינו את זה על אוטו ירוק בקבוק ויצא סבבה ועכשיו צריך ליראות כמה זה מחזיק לא מאמין שזה יחזיק הרבה זמן.

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

דני, אל תקנה את הווקס הזה, הוא פשוט זבל, מניסיון.

 

עצתי לך, קנה תכשיר של GS-27 שמגיע בשפורפרת, אני לא זוכר את שמו אבל תפקידו הוא להעלים שריטות, והוא עושה זאת באמת (לעומת הבטחות הווקסים הצבעוניים).

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

יש לך נסיון טוב עם ה GS27 ?

 

איך הוא מעלים שריטות , האם מעלים שריטות שגם פגעו קצת בצבע של האוטו ונהיה מין צבע יסוד מלמטה?

 

איפה קונים אותו?

 

תודה מראש!!!

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

כן, יש לי ניסיון עם החומר, עובד מעולה, דורש עבודה אבל עובד.

הוא עושה מה שרפי הסביר:

"הצבע נהיה רך ונמרח שוב על פח הרכב וכך ממלא את השריטות"

 

אני אישית מצאתי אותו באוטודיפו בפ"ת.

אני מעריך שכל חנות לרכב מחזיקה אותו.

 

בהצלחה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אני יכול לומר מניסיון ואקס של carplan במיכל השחור הוא באמת טוב ובמיוחד לשריטות הרכב שלי לבן במקרה אבל לחבר שלי כחול והוא מעלים שריטות לא עמוקות מידי בקלות לשני הרכבים

 

לעבור קודם מקומית על השריטות על ידי מריחה של החומר על מטלית וישר לעבור על השריטה עם קצת כח עם צריך והיא תרד,לאחר שתיפלת בשריטות תעשה ואקס כללי ותוצאות נפלאות עם הואקס הזה

אם תצתרך עזרה תמצא הרבה בחיפוש או שאתה מוזמן ליצור איתי קשר ב0546350386

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

ה-GS27 לא מרכך את הצבע ולא מסיר שריטות שחדרו את הצבע.

הוא מסיר סימנים שנראים כמו שריטה, שלא חדרו את הצבע לדוגמא שיפשוף פלסטיק או גומי :roll:

 

אך הוא באמת פוליש מעולה!

 

יום טוב

ישראל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

israelbartal אינני מדבר על הפוליש שלהם, אני מדבר על חומר בשם "מסיר שריטות", אל תטעה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
אני יכול לומר מניסיון ואקס של carplan במיכל השחור הוא באמת טוב ובמיוחד לשריטות הרכב שלי לבן במקרה אבל לחבר שלי כחול והוא מעלים שריטות לא עמוקות מידי בקלות לשני הרכבים

 

לעבור קודם מקומית על השריטות על ידי מריחה של החומר על מטלית וישר לעבור על השריטה עם קצת כח עם צריך והיא תרד,לאחר שתיפלת בשריטות תעשה ואקס כללי ותוצאות נפלאות עם הואקס הזה

אם תצתרך עזרה תמצא הרבה בחיפוש או שאתה מוזמן ליצור איתי קשר ב0546350386

האם הוא טוב גם לצבע מטלי? ואיפה ניתן להשיגו?
פורסם
israelbartal אינני מדבר על הפוליש שלהם, אני מדבר על חומר בשם "מסיר שריטות", אל תטעה.
ה"מסיר שריטות" שלהם הוא פוליש והוא גם מסיר יחד עם השריטה שיכבה של צבע

יש לי כזה הוא בא בשפורפרת, אנחנו מדברים על אותו המוצר

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

GS27 זה פוליש סטנדרטי כמו כל פוליש בשפורפרת קטנה מחיר מופקע וסיפורי בדים של ערוץ הקניות.

 

מי שראה את הפרסומת שם לב שמדובר בסה"כ ב"שריטות" של מריחת צבע כתוצאה מפגיעה של עגלת סופר וכדומה.

בקיצור - קשקוש אחד גדול.

פורסם

יתכן והתכשיר הינו פוליש, (לא סגור על זה לחלוטין אבל זה לא משנה לדיון הזה) אבל קישקוש גדול הוא לא, אצלי הוא עשה עבודה מעולה, יעיד RS.

אם תרצו קבלו את המלצתי במידה ולא, שיבושם לכם, אני נהנה מהמוצר (לא אין לי אחוזים בחברה).

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

שים לב

 

לא אמרתי שהתכשיר לא עובד

הוא פוליש סטנדרטי

מה שקשקוש אחד גדול זה הפרסומת מסביב כאילו אפשר להעלים סריטות.

 

כל פוליש סטנדרטי יודע להעלים סריטות שטחיות שלא הגיעו לפח.

גם ה GS27

כל השאר זו יחצנות בגרוש.

כדיוק כמו חרטא אחרת בשם שפרח מזכרוני כרגע וגם נמכר בקנה ובכה.

(איזה תוסף פלאים שחוץ מלעשות קפה עושה הכל - כולל הנעת מנוע בקרח ובלי שמן במנוע.)

פורסם

אתה מדבר על MOTOR-UP.

תשמע אייל (נכון?), ניסיתי פולישים שונים (3 במספר) ואף אחד מהם לא עשה את מה שה-GS27 (לא הפוליש, אלא המסיר שריטות) עשה.

לא שמעתי עליו מערוץ הקניות אלא מהמלצה של חבר.

אני מבין על מה אתה מדבר על הכביכול "שריטות" שעושים למכסי מנוע ושאר חלקי הרכב או כל טריק פריסומי אחר, לשם שינוי, אני יודע שקשה להאמין זה עובד, וכן, יותר טוב מפולישים אחרים.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

×
×
  • תוכן חדש...