Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי על הואקס והוא כן מצוין להכל גם לצבע מטלי והוא ואקס הוא לא מוריד שכבת צבע ולמרות זאת מוריד שריטות לא עמוקות

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

לשם שינוי, אני יודע שקשה להאמין זה עובד, וכן, יותר טוב מפולישים אחרים.

אין לי עם זה שום בעיה

להיפך :-)

 

רק הפרסומת שלא נכונה שלא נאמר מטעה והמחיר הגבוה.

פורסם
יתכן והתכשיר הינו פוליש, (לא סגור על זה לחלוטין אבל זה לא משנה לדיון הזה) אבל קישקוש גדול הוא לא, אצלי הוא עשה עבודה מעולה, יעיד RS.

אם תרצו קבלו את המלצתי במידה ולא, שיבושם לכם, אני נהנה מהמוצר (לא אין לי אחוזים בחברה).

חבר'ה, אני משתמש ב-GS27 מעל שנתיים והוא לא איכזב אותי.

אצל איתי (DaMN) השריטות היו עמוקות למדי וה-GS27 העלים אותן כמעט לחלוטין.

 

מצטרף להמלצה.

 

לגבי ווקסים -

QMI וקארפלאן טפלון ("אוטופיניש") - מומלצים בחום.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
דני, אל תקנה את הווקס הזה, הוא פשוט זבל, מניסיון.

 

עצתי לך, קנה תכשיר של GS-27 שמגיע בשפורפרת, אני לא זוכר את שמו אבל תפקידו הוא להעלים שריטות, והוא עושה זאת באמת (לעומת הבטחות הווקסים הצבעוניים).

למיטב הבנתי ה GS27 הוא פוליש. לכן צריך לשים לב לשימוש בו על צבע מטאלי.
פורסם

מצטרף להמלצה , קניתי GS27 טיטניום (וקס!) וקיבלתי מתנה שופרפרת עם "מעלים שריטות" ואכן באמת , החומר הזה "צובע" את השריטות בצבע הרכב ומעלים אותן (לא לגמרי כמובן ולא שריטות ממש עמוקות), בהחלט מוצר מצויין , ובכלל הווקס של GS27 פשוט מצויין !

פורסם

דני

 

לי יש חומר אותו הבאתי מחו"ל, קניתי אותו שם ע"מ להוריד שריטה אשר השאירו בחניה על רכב מושכר. זה עבד יופי. אבל כל החומרים האלו, לא נועדו לצבע מטאלי , רק לסיטטי אות החומר ממיס מסביב לשריטה ומעביר אלי פיגמנט.

יש גם אבני ליטוש מיוחדים אשר עושים את אותה פעולה עם קצת פוליש נקי, אחריו יש לשים ווקס.

בהצלחה.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...