Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

היום בבוקר שנסעתי לעבודה התחלתי לשמוע רעשים של נקישות מכיוון הדשבורד שאני מפעיל את המזגן ומכבה אותו..

למישהו יש מושג מזה יכול להיות?

תודה וגמר חתימה טובה לכולם!

מתן

פורסם

שווה לבדוק אם לא נתקע משהו במאוורר

כמובן שיעזור אם תוכל לפרט קצת יותר- האם זה נשמע כמו מגע של פלסטיק במאוור, משהו מתכתי, משהו אחר וכן הלאה.

אולי החבר'ה שטיפלו במאייד הפנימי עשו עבודה לא כ"כ נקיה- השאירו משהו משוחרר, הזיזו איזה חוט חשמלי שנוגע בכנפיים, פלסטיקה שלא הורכבה בחזרה כמו שצריך וכו'

יש גם סיכוי די נמוך שמשהו חדר מבחוץ ונוגע במאוורר

בכל מקרה, אם לאחרונה טיפלו במזגן שלך, אתה תמיד יכול ואפילו רצוי שתחזור לחבר'ה שעשו את העבודה ותדבר איתם. אם זה נגרם בגלל עבודה קלוקלת בד"כ אין בעיה לסדר במקום ללא תשלום

בהצלחה

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם

נקישות הם רעש של ממסר (אם אתה חד שמיעה)

אתה לא יכול לבוא ולהגיד יש נקישה, אתה צריך ממש לפרט, לא קל לנחש חבר.

שאתה אומר נקישה עם הסוויץ יש נקישה זה רעש של ממסר ועם יש ריח של שרוף אז נראה שממסר אצלך עומד למות או לחילופין יש לך חיבור רופף או קצר בחיווט

כמובן שאי אפשר להיות בטוח צודק דרך הפורום!

לדעתי לך לאיש מקצוע, עדיף חשמלאי מנוסה

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

×
×
  • תוכן חדש...