Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרושה הבהרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי אתמול צפונה בכביש מס.2

לפניי , יפנומטית , מתנחל צד שמאל. 86.4 קמ"ש. לא זז.

הבהוב , עוד אחד , צפירה , עצבים. כלום.

הגענו למחלף קיסריה.

פתאום , שלט מאיר עיניים :

"לדיווח על מפגעים בכביש התקשר *955"

התקשרתי.

אמרתי : "יש כאן מפגע מאוד רציני. הבחור לא זז ,אולי עם 0.3..."

 

לא דיווחו החארות. צחקו עליי.

 

יש למישהו רעיון למה ? :bday:

פורסם

כל פעם שאני עובר מתחת לשלט הזה בגהה, אני חושב להתקשר אליהם ולדווח על אותם מפגעים, שנעים בשמאלי. :mad:

חסכתי לי שיחה מהסלולרי, תודה :lol:

פורסם

זה נבלה....

 

וצריך רשת רדיו לרישום נבלות של יותר מקילומטר במינוס 15 קמ"ש מהמהירות המירבית ביום נאה בכביש פנוי לשמאליים עם המדבקות לימייניים :cry:

פורסם
אני במקרים כאלה עוקף, ואז ב"עדינות" מיירט אותו לכיוון הפס הצהוב של השוליים.

 

 

ואז בעצם בגלל אנשים כמוך יש תאונות

ואני לא אומר שמה שהוא עשה בסדר..

אבל מה שאתה עשית כפל כפליים לא בסדר ואף גובל בסיכון חיי אדם!

×
×
  • תוכן חדש...