Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

לאחר שיטוט בשרשורים שהועלו נוצר לי סלט יותר גדול ממה שהיה קודם.

קודם כל לא מצאתי המלצה לסוג ספציפי של נוזל מרוכז ברמה גבוהה.

ושנית, אני לא מבין אם אילו מים למהול ובאיזה יחס, האחד אומר 50:50 והשני 70:30 בנוסף יש גם אנשים שמהלו אם מי מזגן אחרים אם מים מזוקקים.

:shock:

אפשר לקבל תשובה מרוכזת ממוחה בבקשה?

תודה.

פורסם

שבת שלום

 

ציין איזה רכב יש ברשותך ונמצא את המידע הדרוש.

 

מומלץ למלא נוזל קירור לפי הוראות יצרן הרכב תוכל למצוא זאת בספר הרכב.

כול יצרן יש לו את ההמלצות שלו לגבי סוג נוזל הקירור.

 

מרק

איזה כייף לי :)

פורסם

עשה לעצמך טובה ולפחות בוולבו שים נוזל עפ"י המלצת היצרן המדויקת.

 

בכל הנושא של שמנים ונוזלי קירור כאן בפורום - חוסר ההסכמה רב על ההסכמה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רק לידע כללי, נוזל קירור מקורי של וולבו 4 ליטר (לא תרכיז) עולה 140 ש"ח.

 

למה לבזבז כ"כ הרבה כסף אם ניתן לקנות נוזל לא פחות טוב בהרבה פחות.

פורסם

למה לבזבז כ"כ הרבה כסף אם ניתן לקנות נוזל לא פחות טוב בהרבה פחות.

"כל המעמיק לשאול, מעמיק לו שאול"

 

זאת המחשבה היחידה שעוברת לי בראש כשאני רואה דיונים על נוזלי קירור ושמנים.

למה לקנות נוזל מקורי של וולבו? כי אם המהנדסים השוודים חושבים שזה הדבר הכי טוב שיכול להכנס למכונית, אולי הם צודקים.

ואם לא, אז את התשובה שלך לא תקבל כאן. אני לא חושב שיש כאן שאני אנשים שמחזיקים באותה הדיעה לגבי נוזל קירור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...