Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מבין בזה מילימטר, אבל מההיכרות שלי עם חן, ולאחר מספר ביקורים אצלו בעסק אני ממש ממש בספק אם יש סכוי שהוא טועה בנושא שקשור לגומי.

להגיד על מיסטר פרחי שהוא טועה בנושא גומי זה כמו להגיד לאייל פלד שהוא טועה בענייני המועד המדויק של חגיגות הבירה בברלין או הטמפרטורה עליה ממליצים המקסיקנים לאחסן קשאסה.

 

הכל טוב ויפה אבל קשאסה זה משקה ברזילאי , אז אני בספק אם מקסיקני

 

יגיד לך מה לעשות איתה או איפה לאחסן אותה. :-D

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הכל טוב ויפה אבל קשאסה זה משקה ברזילאי , אז אני בספק אם מקסיקני

 

יגיד לך מה לעשות איתה או איפה לאחסן אותה. :-D

אתה רואה איזה מזל שאייל פלד מגיש את התכנית ולא אני...

Now son, you don't want to drink beer. That's for daddies, and kids with fake IDs

Homer Simpson

פורסם

בכ"א , לענין התיאוריה , חן , הכל טוב ויפה כשאתה רוצה גומי שישכח לך את המהמורות ואת הרעידות של המנוע לנוחות.

 

כשבונים רכב שמכוון לביצועים שרוצים שההיגוי וההתנהגות יהיו חדות כמה שיותר , פוליאורטן הוא הפיתרון של כמעט כל היצרנים ברכיבי PERFORMENCE וראלי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

וכדי להמשיך את הפרופגנדה הפרו-פוליאורטנית, אומר שתוצאות הקשחת התותבים ע"י החלפתם בתותבי פוליאורטן אכן מצדיקות את המעשה, ביצועי הרכב משתפרים בהחלט.

 

ליביו, פוליאורטן זה עוד פיתרון רך יחסית למירוצים, הרבה פעמים תראה תושבות ותותבים שעשויים מ-Derlin (אקולון, חומר פלסטי קשיח) או אפילו מיסבי החלקה עם 0 עיוות (!).

 

מוטי.

פורסם
וכדי להמשיך את הפרופגנדה הפרו-פוליאורטנית, אומר שתוצאות הקשחת התותבים ע"י החלפתם בתותבי פוליאורטן אכן מצדיקות את המעשה, ביצועי הרכב משתפרים בהחלט.

 

ליביו, פוליאורטן זה עוד פיתרון רך יחסית למירוצים, הרבה פעמים תראה תושבות ותותבים שעשויים מ-Derlin (אקולון, חומר פלסטי קשיח) או אפילו מיסבי החלקה עם 0 עיוות (!).

 

מוטי.

אם מייצרים תושבות מנוע מאוקולון,שהוא חומר שנותן קושי של 98-99 שור,אז בשביל מה יש כלל צורך בתושבות?

אפשר לחבר את המנוע ישירות לשלדה...

ביצועי הרכב לא ישתפרו במאום אם תרכיב תושבות מנוע וגיר קשות כאבן,וחוץ מוויברציות לא תרוויח כלום.

בנוסף,רעידות חזקות גורמות לנזקים בטווח ארוך,בעיקר במכוניות נטולות שילדה.

אין שום בעייה לייצר גומי בקושי גבוה,עד 100 שור,פשוט אין לזה דרישה.

היום הפוליאוריטן IN,בלי קשר לתכונות שלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן. שיש לך מנוע מעל 300 כ"ס שנותן מכות בכל העברות הילוך אז אתה מחליף תושבות כל יומיים.

 

אז אין מה לעשות עוברים ל פולטרן.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

וממה מייצרים תושבות של משאיות,שנותנות 600 כ"ס?

כל השאלה איך התושבת נקרעת,מהגומי(סימן שהוא באיכות ירודה)או מההדבקה(ניקוי לא מספיק טוב של הפחיות).

תושבת שעשוייה מ 70% גומי טבעי לא תיקרע לעולם,ויש מכוניות,לאוו דווקא ספורטיביות,שהתושבות בהן עובדות מאד קשה,כמו פולקסווגן טרנספורטר.

ואם נגענו בנושא-גומי או פוליאוריטן(או כל חומר גמיש אחר)מודדים בשני פרמטרים:בלייה וקריעה.

בקריעה,אין חומר בעולם חזק יותר מגומי טבעי,ובבלייה הגומי שווה לפוליאוריטן.

בטנדרים יפניים(טויוטה היי-לקס,מגנום ודומיהם)יש 8 גומיות בקפיצים האחוריים שמשמשים כבוקסות,ללא מתכת פנימית,ובין היתר על ידי בלייתם הם שומרים על הקפיץ,שעולה פי 100 מהגומייה.

בשלב מסויים ניסו לייבא אותם מפוליאוריטן.הם ניקרעו בדיוק באותו פרק זמן,עלו פי 4,והקשות באמת הרסו את הקפיצים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

שאלת תם(בל) למה לא מישתמשים במתכת גמישה?

אגב, באופנועים שקיים חיבור ישירות לשילדה, כשהשילדה חובקת את המנוע, יש מצבים שקיימים חיבורים ע"י "אוזניים" וברגים...

ה"גמישות" בין המנוע לשילדה נעשית ע"י החיכוך בין האוזן לתושבת שלו.. :shock:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אם כבר עוסקים בגומי. יש רכבים ספורטביים שתושבות הגלגלים האחורים ישבות על גומי, וזה נותן מאין היגוי אחורי הפוך לכיוון הסיבוב פיצוי כנגד היגוי יתר או תת היגוי...

והעיקר...... מי יודע מה נכתב על קבר של אופנוען?.....................

 

נולד ומת בגלל חור בגומי..........

חג שמייייח-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אתגר לחן.

 

לתושבת גיר שצירכה להחזיק החלפות בורטליות איזה חומר היית מייצר?

תערובת של 80% גומי טבעי ו10% S.B.R(חומר סינטטי)ועוד 10% חומר ניטרילי(שיהיה עמיד בשמנים).

עם הדבקה טובה על פחיות נקיות היטב(אחרי ניקוי חול יסודי)התושבת תחזיק מעמד הרבה זמן.

בדר"כ במכוניות אמריקאיות אין בלאי גבוה של התושבות,כי הן מתוכננות נכון.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...