כשהייתי במוזיאון התחבורה בגלזגו בשנה שעברה היתה בתצוגה מיני אדומה מדהימה ועליה מדבקה:
you never forget your first mini
איזה משפט נכון זה... כמעט 20 שנה אני מחכה לרגע שבו ארכוש לי מיני מינור חדשה (כלומר, ישנה) בעקבות העובדה שכשהייתי בן 17 קניתי את הרכב הראשון שלי שהיתה מיני מינור שנת 77.
היום סוף סוף הגשמתי את החלום וקניתי מיני שנת 79, יד שניה (!) במצב נסיעה מה שנקרא יומיומי.
המנוע, הגיר, הקלאץ, ובקיצור, רוב מיכלולי הנסיעה, עובדים מצוין. נסעתי עליה מרחובות לתל אביב והגעתי במהירות ובכיף (טוב נו, היה קצת חם). לעומת זאת יש הרבה עבודת פחחות וצבע וכל מיכלולי החשמל (ספידומטר, שעון דלק, תאורה וכו') זקוקים ליד אוהבת וכיס עמוק.
תודה לכל חובבי המיני שיצרו איתי קשר בשבועות האחרונים והציעו עזרה לקראת הרכישה. בקרוב אצור אתכם קשר כדי להעזר בידע ובנסיון שלכם בשלבי השיפוץ השונים.