Jump to content

darkooli

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של darkooli

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. חדש באריזה (הוזמן מאנגליה): קיט פנס אחורי ימני שלם (כולל בית ובקליט) - 450 ש"ח קיט מראת צד ניקל - 300 ש"ח משומש לשיפוץ: ספידומטר (למרכז הדשבורד) - 500 ש"ח צרו קשר ב: [email protected]
  2. שלום חברים, אני מחפש מוסך אמין באיזור ת"א/ר"ג שאפשר להפקיד בידיו את המיני 79 שלי לטיפולים פשוטים. כרגע הכי דחוף לי להעביר את המיני טסט ואני צריך אישור בלמים וכמה תיקונים קלים נוספים. למישהו יש המלצה על מוסך אמין? תודה
  3. מי שעוקב אחרי בפייסבוק רואה שהתחלתי עם קצת קוסמטיקה. בנתיים אני נוסע על המיני כמה שיותר, נהנה ממנה ומכין אותה נפשית לניתוח הגדול אני מנסה להשיג שעון ספידומטר. למישהו יש? מישהו יודע איפה אפשר להשיג כזה?
  4. מעולם לא עזבתי את עולם האספנות אבל תודה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=755084#post755084
  5. כשהייתי במוזיאון התחבורה בגלזגו בשנה שעברה היתה בתצוגה מיני אדומה מדהימה ועליה מדבקה: you never forget your first mini איזה משפט נכון זה... כמעט 20 שנה אני מחכה לרגע שבו ארכוש לי מיני מינור חדשה (כלומר, ישנה) בעקבות העובדה שכשהייתי בן 17 קניתי את הרכב הראשון שלי שהיתה מיני מינור שנת 77. היום סוף סוף הגשמתי את החלום וקניתי מיני שנת 79, יד שניה (!) במצב נסיעה מה שנקרא יומיומי. המנוע, הגיר, הקלאץ, ובקיצור, רוב מיכלולי הנסיעה, עובדים מצוין. נסעתי עליה מרחובות לתל אביב והגעתי במהירות ובכיף (טוב נו, היה קצת חם). לעומת זאת יש הרבה עבודת פחחות וצבע וכל מיכלולי החשמל (ספידומטר, שעון דלק, תאורה וכו') זקוקים ליד אוהבת וכיס עמוק. תודה לכל חובבי המיני שיצרו איתי קשר בשבועות האחרונים והציעו עזרה לקראת הרכישה. בקרוב אצור אתכם קשר כדי להעזר בידע ובנסיון שלכם בשלבי השיפוץ השונים.
  6. תל אביב
  7. אני נכנס בקרוב לפרויקט שיפוץ של מיני מינור שנת 79. הידע הטכני שלי מוגבל אבל יש לי ידיים טובות, קליטה מהירה והרבה מוטיבציה. אם יש פה מישהו, חובב מיני כמוני, שיכול לחפות על הידע החסר שלי ובא לו לעזור לי בפרויקט בשביל הכיף, לשבור יחד איתי את הראש לגבי ברגים סוררים, משאבות מים סרבניות וציריות חלודות - צור קשר...
  8. מחפש מיני מיינור משנות ה-70, רצוי במצב נסיעה. אפשר גם ללא רשיונות. דורון
  9. מספר ספרים של ההוצאות הטובות ביותר של פז'ו 304 קבריולה. ימסרו לבעלי רכב מדגם זה (תמורת סיבוב )
  10. זה מה שהיה לי לאמר בעניין: http://cafe.themarker.com/view.php?t=277056
  11. אנשי החיפושיות - יש לי שאלה. מישהו יכול לספר קצת או להפנות אותי למידע אודות ההיסטוריה של פולקסווגן בישראל? מתי החלו לייבא פולקסווגן בכלל וחיפושיות בפרט לארץ הקודש, מי היה היבואן, כיצד התפתח היבוא של המותג הזה לאורך השנים וכו'... תודה
  12. הפז'ו 304 היא מכונית מאד מהנה. היא מאד אמינה ולמעשה המנוע שלה הוא מנוע שהמשיך אח"כ ל-305 שנמכרו לדעתי בארץ עד 88 כך שאין בעיית זמינות חלקים. כמו שאמר ידידי TheGhost (שחר, אם אני לא טועה...) יש בעיה של חלקים קוסמטיים שחלקם די נדירים. במיוחד כדאי לשים לב למכלולי הגג הנפתח שמורכבים מחלקי מתכת וגומי משולבים. אם הגומי הרוס יהיה לך מאד קשה להשיג כזה וזה אומר הרבה נזילות בחורף. גם את הלוגו של ה-304 למכסה המנוע לקח לי כמה חודשים טובים של חיפושים באיביי להשיג. אבל יש פתרונות להכל, יש את KAI מגרמניה שישיג לך כל חלק שרק תרצה ו-TheGhost ישמח להעביר לך בירושה את הפרטים שלו במידת הצורך (אני לא חושב ששמרתי את המייל שלו). בקיצור, אין ספק שההעדפה שלי היא לכיוון הפז'ו כי זה רכב הרבה יותר מיוחד מההרלד והרבה יותר אמין ונעים ונוח לנסיעה. אגב, בשבוע הבא אני נפרד כנראה מה-304 שלי אחרי כמה שנים טובות ומעביר אותו לבעלים חדשים שאני מקווה שיאהבו ויטפחו אותו כמו שאני עשיתי. אני מתחיל בקרוב לחפש את הפרויקט הבא...
  13. darkooli

    וספה

    כבר כמה שנים שאני מתכנן לקנות וספה אספנות ולשפץ אותה. אבל לפני שאני נכנס לעולם הזה של אספנות דו-גלגלית הייתי שמח לקבל קצת טיפים ומידע על וספות, ובעיקר הייתי שמח לקרוא קצת חומר על תולדות הדגמים השונים וההיטוריה של המותג. בחיפושים בגוגל לא הצלחתי למצוא חומר כזה בעברית. למישהו יש מושג אם למועדון וספה שהבנתי שהוקם לא מזמן יש אתר? או לחילופין היכן אפשר לקרוא קצת רקע וקצת חומר מקצועי טכני? תודה.
  14. רכב אספנות, משופץ במצב מדהים. פרטים כאן
×
×
  • תוכן חדש...