Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התופעה התחילה לפני כמה ימים:

מתניעים את הרכב מכניסים להילוך (1 או R ) וכשמתחילים לנסוע יש רעש של חריקה ( דומה לרעש של

רצועה מחליקה ), זה קורה אך ורק לאחר ההתנעה ולא בזינוקים אחרים במהלך הנסיעה, הרעשים

מופיעים ללא קשר למצב ההגה ונמשכים כמה שניות.

הרכב הוא סוויפט סדאן 94 ידנית ושבוע שעבר עשיתי טיפול 160K שהוחלפו בו גם רצועת אלטרנטור+

מדחס של המזגן שהיו יבשות ( רצועת טיימינג הייתה תקינה )

 

יש למישהו רעיון?

פורסם

יכול להיות הרבה דברים, מה שאתה צריך לעשות זה למקד לנו את התופעה ..

תעשה סיבוב עם האוטו ותבדוק בזמן שאתה נוסיע בניוטרל אם יש רעש אם כן תנסה לכבות את האוטו בזמן נסיעה אבל תדאג שהסויץ ישאר פתוח שלא ינעל לך ההגה,

תבדוק על המקום שהאוטו מונע אם יש רעש ומה קורה כשאתה לוחץ על הקלץ

ואז אני בטוח שנוכל לעזור לך :)

פורסם

הרעש קורה רק בזמן ההנעה כלוחצים על הגז וגם רק אז לכמה שניות ( בלי קשר ללחיצה על הקלאץ')

יצא לי היום לבדוק את מה שאמרת-נסעתי כמה דקות כיביתי את המנוע והנעתי שוב אחרי 2 דקות

לא היה הרעש.

 

תודה מראש.

פורסם

יכול להיות שהרצועות לא מתוחות מספיק ובבוקר שיש את שאריות הטל הן מחליקות, כאשר המים מתיבשים מהחיכוך והחום של הרצועות הן כבר לא מחליקות

 

יום טוב

ישראל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

×
×
  • תוכן חדש...