Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למראה עיניי זה נראה כמו נוזל הגה כח

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא טוב בכלל !!

בקונצרן משתמשים בנוזל ירוק ובשום אופן לא באדום, במכוניות החדשות של הקונצרן משתמשים בנוזל צהוב (החליף את הירוק)

 

הירוק דליל יותר מנוזל אדום רגיל, ויתחילו לך בעיות במערכת ההיגוי...כמו הגה קשה יותר רעשים וכל מיני כאלו...מניסיון אני מדבר איתך...

פורסם
לא טוב בכלל !!

בקונצרן משתמשים בנוזל ירוק ובשום אופן לא באדום, במכוניות החדשות של הקונצרן משתמשים בנוזל צהוב (החליף את הירוק)

 

הירוק דליל יותר מנוזל אדום רגיל, ויתחילו לך בעיות במערכת ההיגוי...כמו הגה קשה יותר רעשים וכל מיני כאלו...מניסיון אני מדבר איתך...

וואלק אתה!!!

 

תאמין לי,

 

מיום ליום שאני קורא כאן אני מתרשם שהגרמנים לא יכולים לעשות כלום כמו כולם :evil:

 

מזכיר לי את השטויות שיש לי בצרפתיה (ראה ערך ברגים וקונקטורים)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

זה היחודיות הרמן בדיוק כמו מים ורודים ועוד כהנא וכהנא דברים, ככה זה קונצרן כלכך גדול מייצר כלכך הרבה רכבים (סקודה\סיאט\פלוץ\אודי\למבורגיני\בוגאטי...ועוד) שבזה שהוא מחליף את מערכת ההגה כח שלו לכזאת שדורשת שמן ש...איך לא ? מיוצר ע"י VW (או יותר נכון כנראה ע"י ספק שמספק רק להם ומחוייב לא להפיץ לשוק החופשי) מכריחים את כל אותם מכוניות לקנות שמן מהם ובכך מבטיחים עוד הכנסות לקונצרן - שלא כמו רכבים אחרים שגורמים לכך שתהיה לך האופציה לקנות תחליפים זולים יותר...

פורסם

היי

 

קונצרן VW שוקד על פיתוח מתמיד של השמנים/נוזלים למערכות השונות.כך מידי מספר שנים הם מייצרים נוזל טוב יותר כמו G12-PLUS (צבע וורוד-נוזל קירור) והם מגדרים כותבים שלא צריך להחילף אותו בשום טיפול ומיתן לערבב אותו עם הדור הקודם של הנוזלים אדום,ירוק.

ככה שגם בנוזל הגה כוח יש שיפור מתמיד.

שים לב בספר הרכב מצויין בדיוק איזה שמן/צבע עלייך להוסיף למערכות השונות.

תמיד אפשר גם לשאול את המוכר ??

גש למוסך הקרוב ותתייעץ איתם מה לעשות.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...