Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטובוס תלת מפרקי - יש חיה כזאת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין דבר אחד. הבנתי שמביאים דווקא אותו כי הוא ידידותי לסביבה מבחינת זיהום אוויר כי הוא פועל על גז או מה שזה לא יהיה. למה לא להביא אוטובוסים בגודל נורמאלי שפועלים על אותו הדלק כמו האוטובוס הזה? למה להביא רכבת כזאת? הוא בטח ממש מיוחד והייתי רוצה ליראות דבר ענק כזה בכביש אבל אני עדיין לא מאמין איך הוא יסע בעיר הפקוקה שלנו.

מה גם שהוא יחסום לגמרי כל פעם את כל הנתיב כשיוריד/יעלה נוסעים. תחשבו על זה כי הרי הוא לא יכנס בקטע הזה איפה שתחנת האוטובוס.

פורסם

בתור נהג לשעבר בתחבורה הציבורית של זנבה (שוויץ) ובתור שומר סביבה, אני יכול רק לברך את הפרויקט הזה ולקוות כי הוא ינחל הצלחה ויתפשט לכל רחבי הארץ.

באשר ליכולות והנוחות של רכבים אלו, אחרי נהיגה של אוטובוסים וטרוליבוסים באורך של 18 מטר ורוחב 2.75 מ' איני חושב כי יש בעיה גדולה עם תלת מפרקי בנוי נכון. אמת, זה דורש נהגים מיומנים ובייחוד ציבור משתמשי כביש מתחשבים ללא חניות אסורות ומתן זכות קדימה לרכבים אלו ולכל רכב ציבורי אחר. כן גם כאשר הוא יוצא מתחנה!!

באשר לנוחות היושבים מאחור, כיום רוב הרכבים המפרקיים מונעים ע"י הציר של ה"עגלה" דבר אשר הוסיף יציבות. לעיתים בערים הרריות כגון לוגאנו או גרנובל. הגלגלים של העגלה פונים יחד עם ההיגוי הקדמי דבר המקצר את רדיוס הסיבוב ומאפשר שימוש בפיתולים מדהימים.

באשר לסכנה לנסיעה בתחבורה ציבורים , כאשר הועלתה ע"י אחד מהמגיבים, זו בחירה- לצאת מהבית אל הרחוב זה פשוט מסוכן!!!

http://www.tpg.ch/Internet+TPG/Anglais/Aboutus/EMateriel/EVehicules/List+of+Vehicles.htm

http://www.tpg.ch/Internet+TPG/Francais/ToutSurNous/Materiel/Vehicules/ParcVehicules.htm

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

פיליאס (על שם פיליאס פוג, גיבורו של ז'ול ורן בספר "מסביב לעולם בשמונים יום")

רק ההולנדים...

 

ולגבי דוחף או מושך, הגיוני שיהיה שניהם, ז"א האמצעי מניע..

 

ככה יש קיזוז..

 

המנוע מאחורה, הנעה מרכזית, והיגוי מקדימה (אני מניח שיש גם היגוי פסיבי של הגלגלים במרכז אולי גם במאחורה..)

 

 

אור.

×
×
  • תוכן חדש...