Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל ידידיי!

 

יש לי רכב מסוג פיאט אונו שנת 91 מנוע 1400 s70..

 

אני מתכוון לשים השבוע פילטר אויר פתוח אבל יש לי כמה שאלות קטנות...

האם זה יתאים לרכב כזה מהסוג שלי ומה זה ייתן לו.(זו השאלה עיקרית)!...ואצל מי אתם ממליצים לשים את הפילטר

 

אשמח מאוד לקל תשובה

 

תודה מראש

tal17

פורסם

לטל

עזוב אותך משתויות

מסנן אוויר פתוח לא יתן לך כלום

מלבד רעש , תצרוכת דלק גדולה , ונזק בילתי הפיך למנוע .

אז המלצה שלי לך רד מהעינין ותחסוך לך הרבה הוצאות בעתיד .

 

מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם

פורסם
לטל

עזוב אותך משתויות

מסנן אוויר פתוח לא יתן לך כלום

מלבד רעש , תצרוכת דלק גדולה , ונזק בילתי הפיך למנוע .

אז המלצה שלי לך רד מהעינין ותחסוך לך הרבה הוצאות בעתיד .

 

מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם

שכחת להוסיף פלישה ממאדים.

 

שטויות, "תצרוכת דלק גדולה ונזק בלתי הפיך למנוע"?!

מספיק לקרוא את הוראות היצרן בשביל להימנע מאלו.

 

זה אולי לא ישחרר אף כ"ס, אבל נזק זה לא יגרום.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...