Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וילונות לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חומרים ניתן לקנות בחנויות רגילות לוילונות (הגומי הלבן שמשמש כמסילה), מאיפה אתה משיג את הווילונות עצמם?

יש ווים שמשמשים כ"יתדות" לגומי הלבן הזה, אותם יש לתקוע במקום חזק ויציב, בדרך כלל בתוך הפלסטיק/מתכת של הרכב, אני אישית עשיתי להם בסיס מאפוקסי כדי לא לפגום ברכב עצמו...

הכי בעיתי היה הוויולנות שנאלצתי לייצר בעצמי, אז אם אתה קונה מאיפשהו אולי אצטרף אליך...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

תוכל לפרט לי יותר על הקיבוע של הקפיץ והיתדות?

הוילונות עצמם לא בעיה...

הבעיה היא ההתקנה..

צריך גם להתחשב בעובדה שהחלון הוא מקומר..זתומרת הוילון לא יושב ישר מלמעלה

פורסם

אני מצרף תמונה של הרכב....

בתמונה ניתן לראות את הקימור בחלון האחורי.

מה ניתן לעשות שוילון לא יהיה עקום לפי הקימור?

סיוויק.JPG

פורסם

מהיכן אתה משיג ווילונות?

חלון מקומר קצת יותר בעיתי - לא מובן לי אם אתה רוצה שהוילון ילך עם הקימור או שילך ישר?

לגבי הקיבוע, אני יכול פשוט להעלות לך תמונות איך עושים...

...Carpe Diem

פורסם

אני רוצה שהוילון ילך עם הקימור כמובן...שיראה יפה ואסטטי.

יש לי מישהי במשפחה שהיא תופרת מקצועית....נבקש ממנה טובה..

×
×
  • תוכן חדש...