Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פחחות\צבע בזול.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,



 

אני רוצה לצבוע את המכסה מנוע שלי (צביעה בלבד), הוא התייבש קצת מהשמש ומאד מכער את הרכב.

כמו כן ישנן כמה נקודות על המרכב צבע של הרכב במקומות שונים (ממש לא הרבה), והדבר המרכזי זה המכסה מנוע.

 

איפה אני יכול לעשות עבודה **זולה** ובאמת שלא צריכה להיות יותר מדי מקצועית..סה"כ לצבוע בצבע של הרכב (או קרוב לצבע ככל האפשר)?

 

אני מאזור המרכז (ר"ג) ושוב, המקצועיות פחות מעניינת אותי כי גם צביעה במיכחול תהיה יפה יותר ממה שזה כרגע, ולצבוע אצל פחח מקצועי זה לא בא בחשבון בגלל המחיר.

 

הרכב אגב הינו דיהטסו שרייד 98 בצבע סגול מטאלי כהה.

 

תודה למגיבים.

פורסם

אהלן,

 

אתה יכול לצבוע במוסך שאני צבעתי בו את השירוקו שלי (יש תמונות בפורום - חפש "שירוקו" ועבור לעמוד 3),

עובדים שם שני בעלי מקצוע זקנים, פחח וצבעי, שיודעים את העבודה, ומשתמשים בצבע דו-שכבתי של Sikkens.

בזמנו שאלתי בשביל חבר שלי לגבי צביעת מכסה מנוע של פולו בצבע אדום מטאלי - 350 ש"ח.

 

המוסך נקרא א.א. סנטר ונמצא בא.ת. חדש של ראשל"צ, מקווה שעזרתי.

צחי.

No worries 8)

פורסם

שלחתי ה"פ.

 

דבר נוסף, לפני שאתה מכניס את הרכב, תסכם איתם שיצבעו לך את המכסה מנוע בתנור,

שנמצא במוסך שכן. ההבדלים בתוצאה הסופית ניכרים לעין גם בלתי-מקצועית.

No worries 8)

×
×
  • תוכן חדש...