Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לבנות לסאבים תיבה פורטד אבל אני לא יודע מה המידות הנכונות כדי שהתיבה תיכנס

לפגש ,במידה ואני בונה לשניהם ביחד תיבה של 100 ליטר .

הרכב שבו הם אמורים לשבת הוא מזדה לנטיס 323 שנת 2002 .

אני מדדתי את הפגש ואלו הם המידות .

עומק - 1 מטר

רוחב - 85 ס"מ

גובה - 40 ס"מ

אני הורדתי כ 5 ס"מ מהמידות המקוריות כדי שיהיה טווח ביטחון

 

עכשיו לשאלות

האם התיבה מספיקה לזוג לפי הליטרים ?

במידה ואני מעוניין בפורט של 33 Hz מה צריך להיות האורך והקוטר שלו ?

 

תודה לכל העוזרים !

פורסם

אני לא חושב ש 50 ליטר (לכל סאב) באפליקציה פתוחה יהיה טוב כל כך... זה נשמע לי קטן משהו...

זה יוצא כ 1.7CF עוד לפני שלקחנו בחשבון נפח של פורט וסאב...

בדקת מה המלצות היצרן?

פורסם

גל

המידות של הסאב מתחילות מ 50 ליטר לפי הוראות היצרן .

אין לי בעיה לעלות ל60 ליטר העיקר שהתיבה תיכנס .

או שעדיף כבר לעשות 2 תיבות של 60 ליטר שאני חושב שיהיה לי יותר נוח איתם .

 

מה אתה אומר תוכל לעזור לי ?

תודה !

פורסם

לחבר שלי עשינו גם מידות והוא הגיע ל86 ליטר עם פורטד.

כי הוא לקח מידות יותר גדולות מה שאני זוכר מטר אורך (וזה גם מזדה לנטיס 2000)

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

מיקי לא הבנתי אותך .

עשיתם תיבה של 86 ליטר לשני סאבים או לסאב אחד ?

והאם התיבה נכנסה לפג'ז בלי בעיות ?

×
×
  • תוכן חדש...