Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי עבודה של שבוע על האוטו זה מה שהיה צריך בשביל להתקין מערכת הפיאט אונו שידועה כבעיתית מבחינת מקום לקומפוננטים בדלותות כי המקום המקורי שלהם הוא בדשבורד לבסוף הכנתי להם בניות מיוחדות לדלתות. וגם הוצרכה בניה מיוחדת למגבר מאחורה ולכן נבנתה פלטה שצופתה בבד שחור למגבר ומאחר והמדף האחורי המקורי של האוטו אינו חזק הוספה לו פלטה לחיזוק שצופתה בבד ליקרה נמתח להסתרת הרמקולים.

תגידו לי מה אתם חושבים על ההתקנה.

HPIM0593.JPG

HPIM0726.JPG

HPIM0731.JPG

HPIM0732.JPG

??עותק של HPIM0722.JPG

HPIM0738.JPG

פורסם

עלויות: כל העצים לבניות למגבר נמצאו ליד נגריות (עלות אפסית).

ציפויים: 50 ש"ח(השתמשתי בבד וונילה שחור וכחול ולמגבר בד רגיל שחור).

דבק נגרים גדול: 40 ש"ח.

מסורית לג'קסון: 10 ש"ח

פורסם

עבודה יפיפיה באמת,איזה קומפוננט יושב בהם ומה שאר הרכיבים של המערכת?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
כל הכבוד ! יצא באמת יפה, ישר כוח !

תגיד, את הטבעות MDF ניסרת בג'קסון?

 

כן את הטבעות ניסרתי בגיקסון .

 

ואת שאר רכיבי המערכת אפשר לראות בתמונה האחרונה.

פורסם

עבודה יפה מאד!

בואו נשחק משחק, מצא את ההבדלים :)

אגב, החלפת את כל הדלת או רק ציפית?

Picture 040 (Medium).jpg

Picture 224.jpg

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

תתחדש רציתי לעשות ככה לאונו !

יצא פצצה

חבר שלי טוען שאם עושים חור בדלת של הרכב יכולים להוריד על זה, הוא צודק? (אני לא בטוח)

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...