Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה לא הבנתי אותך אני לא יודע עם זה מוריד מהערך תשמע היום חיים ונהנים מחר כבר ניסתדר לא נראה לי צריך להיות בעיות עם זה כי תמכור את זה עם רמקולים זה היה בסדר

פורסם

בוא נגיד ככה, לרוב מי שקונה את המכוניות האלו כיום אלו נערים (ונערות) שרוצים אוטו זול.

אותם נערים ונערות לרוב גם רוצים מערכת לאוטו.

אםכבר אז זה מעלה את הערך...

וחוץ מזה זאת פיאט אונו, כמה הערך כבר יכול לרדת? כמה כבר עולה ללכת לפירוקיה לקנות פאנלים "חדשים"?

בכל מקרה לבעלי אונו כמותנו, שווה את זה בהחלט! ביחוד אם יש את הכשרון הזמן והיכולת לעשת זאת לבד.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני ועוד כמה חברים (כאשר אחד מהם גם הוא מהפורום) עוזרים לחבר בפרויקט דומה, לבן אדם יש פיאט טמפרה והבעיה היא זהה, רק שאנחנו החלטנו להשאיר את הכיס המקורי של הדלת וללכת על מקום אחר. אנחנו בערך בשלבי סיום של דלת אחת ושכחנו לצלם אולי נתחיל לצלם את הדלת השנייה כשכבר נידע מה אנחנו עושים, כי הדלת הראשונה הייתה כמו פגישה עיוורת בכול צעד לא ידענו מה יקרה בצעד הבא.

בקיצור תתחדש והבניה ניראת טוב מאוד.

נ.ב גם לי יש מגבר לוג'יק ופולס 9*6 איך משתלב עם הקומפוננט פולס, יפה??

פורסם

מממש יפה קבל ח"ח על ההשקעה והיוזמה!!!

 

רק רציתי לדעת למה דווקא בצבע כחול?

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם
מממש יפה קבל ח"ח על ההשקעה והיוזמה!!!

 

רק רציתי לדעת למה דווקא בצבע כחול?

בחרתי בצבע כחול כי גם הצבע המקורי הוא כחול וגם כי הוא לא צבע בהיר שמתלכלך בהתחלה רציתי בצבע ב'ז אבל ראיתי שזה מתלכלך מהר אזבסוף החלטי לסים את הצבע הכחול שישתלב יפה מאוד עם הרכב.
פורסם
שמתי לב שיש לך הפיונייר 306C החדש , מה אתה אומר עליו לעומת ה 305?
מצטרף לשאלה, גם אותי מעניין לדעת אם יש הבדל משמעותי באיכות הסאונד, אז אנא כל מי ששמע את שניהם מוזמן לציין את ההבדלים...
×
×
  • תוכן חדש...